Komunikaty PR

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

2024-04-26  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania prpress ( 0.09 MB )

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka Jush, w ramach której skorzystasz nie tylko z usługi Jush, ale od teraz także z oferty supermarketu online delio. Tym samym powołana do życia została jedna platforma zakupowa, która połączy największe zalety obydwu usług.

Wśród kupujących online co 3 badany regularnie kupuje produkty spożywcze – wynika z raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. To coraz większa grupa, dla której ważne są przede wszystkim komfort i wygoda, a także szeroki wybór produktów. Konsumentów do zakupów w sieci przyciągają także liczne promocje.

Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[2]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Nieco niżej jest oszczędność czasu (44%), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Odpowiedzią na zmieniające się zwyczaje konsumentów jest nowa odsłona Żabki Jush, dzięki której zakupy online staną jeszcze prostsze i wygodniejsze. Twórcy aplikacji zdecydowali się zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej dopasowane rozwiązania do ich preferencji.  Co to oznacza w praktyce? Najprościej mówiąc, w aplikacji Żabka Jush klienci zyskają dostęp do supermarketu online delio, co ułatwi realizację wszystkich potrzeb zakupowych. Tym samym nie będą musieli posiadać na swoich telefonach dwóch oddzielnych aplikacji.

Twórcy aplikacji przekonują, że ich ambicją jest nie tylko dostosowywanie się do obecnych trendów, ale także wyprzedzanie ich. Dlatego stale śledzą wszelkie zmiany w preferencjach i oczekiwaniach klientów, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania przed konkurencją.

Misją naszej firmy jest tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku e-grocery wygodą i najwyższą jakością. Obie nasze usługi - Jush i delio -  spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem, co niezmiernie nas cieszy. Po bardzo dobrych wynikach w ubiegłym roku, w którym Żabka Jush urosła trzykrotnie, stawiamy kolejny krok naprzód. W ten sposób jesteśmy bliżej oczekiwaniom klientów, którym oferujemy usługę w duchu prawdziwego ultra convenience   – mówi Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce, startupu odpowiedzialnego za rozwój Żabki Jush. 

Dwie usługi w jednym miejscu

W nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush na ekranie powitalnym użytkownik sam zadecyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać -  Jush czy delio supermarket online. Pierwsza z nich oferuje zakupy nawet w 15 minut, ale i delio gwarantuje najszybszą dostawę spośród usług e-grocery w naszym kraju, nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Co warte podkreślenia, w delio klienci zyskują dostęp do oferty produktowej porównywalnej do tradycyjnego supermarketu.

Zdobyliśmy szerokie grono stałych użytkowników, które zwiększa się praktycznie każdego dnia. Jestem pewien, że postawienie na jedną platformę pozwoli nam na dalszy intensywny rozwój i wyznaczy nowe trendy dla całej branży w Polsce  – dodaje Nowakowski. 

Klient każdorazowo będzie mógł wybrać jakiego rodzaju zakupów aktualnie poszukuje. Po wybraniu interesującego go modelu zakupów, będzie mógł przeglądać kategorie, dodawać produkty do koszyka, a następnie dokonywać zamówienia i płatności. Tak jak dotychczas zakupy zarówno w ramach Jush, jak i delio supermarket online będzie można otrzymać z dostawą do domu w Warszawie i Krakowie.

Promocje na start nowej usługi

Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% na koszyk o wartości 40-80 zł. Natomiast w delio supermarket online klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł na koszyk o wartości od 150 zł.

 


[1] Raport przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

[2] Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.