Wyjątkowa kawiarniana aleja w warszawskiej Promenadzie
Jeszcze w grudniu główną aleję warszawskiej Promenady otuli aromat świeżo parzonej kawy, czekolady i słodkości. A to wszystko za sprawą nowych najemców: marki Grycan i Green Caffè Nero, które wzbogacą ofertę cukierniano-kawiarnianą najbardziej nowoczesnej i stylowej galerii po prawej stronie Wisły.
Zmodernizowana Promenada z jej dogodną lokalizacją przyciągająca coraz większą rzeszę klientów, stale zaznacza swoją atrakcyjność w oczach najemców. Jeszcze w grudniu tego roku galeria powita dwie kawiarnie – Grycan i Green Caffè Nero.
We wtorek 12 grudnia w centrum otworzono lodziarnio-kawiarnię Grycan – Lody od pokoleń. Wyspa wraz ze strefą do siedzenia, rozmieszczona na powierzchni 69,77 m2, znajduje się na głównym pasażu galerii. Kolejnym krokiem będzie otwarcie 20 grudnia stacjonarnego lokalu tej marki o metrażu 107,5m2. Kawiarnia w nowej, przytulnej odsłonie to idealne miejsce spotkań i celebracji niezapomnianych chwil.
Z kolei w piątek 15 grudnia do grona najemców dołączy kawiarnia Green Caffè Nero, której powierzchnia zajmie aż 145m2 na głównej alei Promenady. Ta jedna z ulubionych sieci Polaków posiada już 78 kawiarni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a każda z nich wiernie wypełnia misję tworzenia miłej atmosfery europejskiego salonu oraz popularnego miejsca spotkań towarzyskich. Wystrój kafeterii jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każdy lokal marki ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.
– W myśl ulicy handlowej stworzyliśmy w Promenadzie wyjątkową aleję kawiarni, gdzie unosi się zapach świeżo parzonej kawy, a wystroje poszczególnych lokali oraz miły i profesjonalny personel, sprawiają, że nasi goście mogą przyjemnie spędzić czas, spotkać się ze znajomymi, a także zorganizować spotkanie biznesowe. Nowi najemcy Grycan i Green Caffè Nero wraz z obecnymi już lokalami, takimi jak Starbucks, Costa Caffee, Karmello, Vita Cafe czy A. Blikle, tworzą wyjątkowo szeroką ofertę kawiarnianą, w której klienci galerii z pewnością znajdą swoje ulubione smaki i zapachy – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.