Wyjątkowy Prezent zawitał do Marketu Ubezpieczeń Niezwykła i owocna współpracaa
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
“Choć z pozoru nasza oferta różni się od produktów naszego nowego partnera, to jednak dostrzegamy ogromny potencjał na uzupełnienie naszej mapy sprzedaży. Razem z Marketem Ubezpieczeń w jednej placówce będziemy mogli zaproponować Klientowi poczucie bezpieczeństwa i coś miłego dla siebie oraz dla bliskich, mianowicie prezenty w postaci przeżyć. Jest to krok w kierunku rozwoju rynku i rozwoju, tak ważnych w naszej branży, relacji biznesowych.” - mówi Agnieszka Witczak, Key Account Manager Wyjątkowego Prezentu.
“Współpraca z Wyjątkowym Prezentem to kolejny krok w naszej działalności, umożliwiający Klientom załatwienie kilku spraw w jednym miejscu. Punkty własne naszej multiagencji znajdą Państwo w popularnych galeriach i centrach handlowych, w wielu miastach Polski. Od samego początku naszej działalności daliśmy klientom możliwość łatwego sposobu na załatwienie spraw związanych z ubezpieczeniami, podczas codziennych wizyt zakupowych. Dziś natomiast dodajemy możliwość zakupu niebanalnych i ciekawych pomysłów na prezenty z okazji różnych uroczystości. Nasi klienci również szukają propozycji na oryginalne prezenty dla swoich bliskich, a my możemy im w tym pomóc.” - mówi Natalia Dziedzic, kierownik ds. Rozwoju z Marketu Ubezpieczeń.
Nietuzinkowe połączenie ofert
Z początkiem kwietnia 26 czołowych produktów z oferty Wyjątkowego Prezentu zagościło w sklepach Marketu Ubezpieczeń.
Na “dzień dobry” vouchery i pakiety przeżyć zostały wyeksponowane w 20 sklepach retailowego partnera Wyjątkowego Prezentu, m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Kielcach, Bydgoszczy, Gliwicach, Katowicach i Bielsku-Białej. Partnerzy zapowiadają dalszą ekspansję.
“Ofertę w zakresie Wyjątkowego Prezentu kierujemy nie tylko do naszych stałych klientów, ale traktujemy to także jako zaproszenie do poznania nas bliżej. Jesteśmy blisko, zapewniamy ochronę Waszych domów i podróży, możemy dostarczyć Wam również przeżycia i chwile, które pozostaną w Waszej pamięci na długie lata. W trakcie zakupu polisy, Klienci otrzymają również doradztwo i pomoc w wyborze prezentu, który spełni marzenia obdarowanych nim osób, a podczas wyboru prezentu, będą mogli zapoznać się z ofertą ochrony dla siebie lub swojej rodziny.” - przybliża Natalia Dziedzic.
“Do dyspozycji Klientów są oferty relaksacyjne, takie jak Pakiety Przeżyć “Chwile Radości”, “Chwile Relaksu dla Niego” czy “Chwile Relaksu dla Niej”, ale także oferta dla miłośników adrenaliny - Pakiet Przeżyć “Adrenalina” czy Pakiet Przeżyć “Przygoda”. Od ręki w Markecie Ubezpieczeń także dostępne będą poszczególne, topowe vouchery, m.in. Gokarty, Wieczór w Kinie, Masaż Relaksacyjny czy też nasza flagowa Kolacja w Ciemności.” - dodaje Agnieszka Witczak.
O Wyjątkowym Prezencie
Wyjątkowy Prezent to najstarsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie ekscytujących przeżyć. Na rynku działa od 2007 roku, a marzenia z nimi spełniło już ponad 1,000,000 osób. Wyjątkowy Prezent to vouchery ważne 3 lata oraz ponad 7500 możliwości prezentowych, które można realizować w całej Polsce. Firmie przyświeca idea, mówiąca o tym, że spełnianie marzeń jest proste.
Voucher na przeżycie jest łatwym sposobem na spełnienie marzeń. Wystarczy wybrać odpowiednią atrakcję i wręczyć taki podarunek bliskiej osobie, a ta będzie mogła zrealizować wybraną przygodę. Vouchery ważne są aż 3 lata, dzięki czemu nawet najbardziej zapracowana osoba znajdzie czas, by z niego skorzystać.
O Markecie Ubezpieczeń
Market Ubezpieczeń to multiagencja ubezpieczeniowa działająca na krajowym rynku od
ponad 10 lat. Porównuje oferty cenowe wielu towarzystw ubezpieczeniowych oraz pomaga w wyborze najlepiej dopasowanej polisy do potrzeb i oczekiwań klienta. Firma zapewnia szeroki zakres ochrony m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, turystyczne, polisy na życie oraz ubezpieczenia firm. Oferują obsługę zdalną oraz stacjonarną w ponad 100 lokalizacjach na terenie całego kraju.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.