Wyjątkowy Prezent zawitał do Marketu Ubezpieczeń Niezwykła i owocna współpracaa
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
“Choć z pozoru nasza oferta różni się od produktów naszego nowego partnera, to jednak dostrzegamy ogromny potencjał na uzupełnienie naszej mapy sprzedaży. Razem z Marketem Ubezpieczeń w jednej placówce będziemy mogli zaproponować Klientowi poczucie bezpieczeństwa i coś miłego dla siebie oraz dla bliskich, mianowicie prezenty w postaci przeżyć. Jest to krok w kierunku rozwoju rynku i rozwoju, tak ważnych w naszej branży, relacji biznesowych.” - mówi Agnieszka Witczak, Key Account Manager Wyjątkowego Prezentu.
“Współpraca z Wyjątkowym Prezentem to kolejny krok w naszej działalności, umożliwiający Klientom załatwienie kilku spraw w jednym miejscu. Punkty własne naszej multiagencji znajdą Państwo w popularnych galeriach i centrach handlowych, w wielu miastach Polski. Od samego początku naszej działalności daliśmy klientom możliwość łatwego sposobu na załatwienie spraw związanych z ubezpieczeniami, podczas codziennych wizyt zakupowych. Dziś natomiast dodajemy możliwość zakupu niebanalnych i ciekawych pomysłów na prezenty z okazji różnych uroczystości. Nasi klienci również szukają propozycji na oryginalne prezenty dla swoich bliskich, a my możemy im w tym pomóc.” - mówi Natalia Dziedzic, kierownik ds. Rozwoju z Marketu Ubezpieczeń.
Nietuzinkowe połączenie ofert
Z początkiem kwietnia 26 czołowych produktów z oferty Wyjątkowego Prezentu zagościło w sklepach Marketu Ubezpieczeń.
Na “dzień dobry” vouchery i pakiety przeżyć zostały wyeksponowane w 20 sklepach retailowego partnera Wyjątkowego Prezentu, m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Kielcach, Bydgoszczy, Gliwicach, Katowicach i Bielsku-Białej. Partnerzy zapowiadają dalszą ekspansję.
“Ofertę w zakresie Wyjątkowego Prezentu kierujemy nie tylko do naszych stałych klientów, ale traktujemy to także jako zaproszenie do poznania nas bliżej. Jesteśmy blisko, zapewniamy ochronę Waszych domów i podróży, możemy dostarczyć Wam również przeżycia i chwile, które pozostaną w Waszej pamięci na długie lata. W trakcie zakupu polisy, Klienci otrzymają również doradztwo i pomoc w wyborze prezentu, który spełni marzenia obdarowanych nim osób, a podczas wyboru prezentu, będą mogli zapoznać się z ofertą ochrony dla siebie lub swojej rodziny.” - przybliża Natalia Dziedzic.
“Do dyspozycji Klientów są oferty relaksacyjne, takie jak Pakiety Przeżyć “Chwile Radości”, “Chwile Relaksu dla Niego” czy “Chwile Relaksu dla Niej”, ale także oferta dla miłośników adrenaliny - Pakiet Przeżyć “Adrenalina” czy Pakiet Przeżyć “Przygoda”. Od ręki w Markecie Ubezpieczeń także dostępne będą poszczególne, topowe vouchery, m.in. Gokarty, Wieczór w Kinie, Masaż Relaksacyjny czy też nasza flagowa Kolacja w Ciemności.” - dodaje Agnieszka Witczak.
O Wyjątkowym Prezencie
Wyjątkowy Prezent to najstarsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie ekscytujących przeżyć. Na rynku działa od 2007 roku, a marzenia z nimi spełniło już ponad 1,000,000 osób. Wyjątkowy Prezent to vouchery ważne 3 lata oraz ponad 7500 możliwości prezentowych, które można realizować w całej Polsce. Firmie przyświeca idea, mówiąca o tym, że spełnianie marzeń jest proste.
Voucher na przeżycie jest łatwym sposobem na spełnienie marzeń. Wystarczy wybrać odpowiednią atrakcję i wręczyć taki podarunek bliskiej osobie, a ta będzie mogła zrealizować wybraną przygodę. Vouchery ważne są aż 3 lata, dzięki czemu nawet najbardziej zapracowana osoba znajdzie czas, by z niego skorzystać.
O Markecie Ubezpieczeń
Market Ubezpieczeń to multiagencja ubezpieczeniowa działająca na krajowym rynku od
ponad 10 lat. Porównuje oferty cenowe wielu towarzystw ubezpieczeniowych oraz pomaga w wyborze najlepiej dopasowanej polisy do potrzeb i oczekiwań klienta. Firma zapewnia szeroki zakres ochrony m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, turystyczne, polisy na życie oraz ubezpieczenia firm. Oferują obsługę zdalną oraz stacjonarną w ponad 100 lokalizacjach na terenie całego kraju.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.