Komunikaty PR

Z Żabką i Digital Care dasz drugie życie swojemu smartfonowi

2024-03-13  |  09:15
Biuro prasowe

Dbając o wygodę swoich klientów, Żabka rozszerza pakiet oferowanych usług. Od 13 marca br. klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci. W ten sposób Żabka jeszcze bardziej pomaga klientom uwolnić ich czas i promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić.

Według GUS, ze smartfona korzysta 76 proc. mieszkańców Polski, czyli 28 mln (dane za 2022 rok). Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022[1], aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój smartfon w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 mln uszkodzeń rocznie. Zdecydowana większość wypadków zdarza się w domu lub w pracy, podczas zwykłych, codziennych czynności.  3/4 osób deklaruje, że najczęściej uszkadzanym elementem jest wyświetlacz, a 44 proc. badanych decyduje się na naprawę zepsutego smartfona. Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.

Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Szybka i wygodna naprawa smartfona

Usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników. Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska. Oferta obejmuje szeroki zakres napraw, np. wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp. Usługę można zamówić przez specjalna stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon „tuż za rogiem”. Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie – mówi Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.

Wygodne Usługi w Żabce

Żabka nieustannie poszerza pakiet „Wygodnych Usług”. W sklepach sieci można np. zapłacić rachunki, wpłacić lub wypłacić pieniądze, a nawet założyć konto. Najbardziej rozpoznawalną usługą w tym pakiecie są „Przesyłki kurierskie”. Ponad 75 proc. klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jest to związane ze skalą działalności sieci – usługa ta jest dostępna w ponad 10 000 sklepów na terenie całej Polski, w bardzo dobrych lokalizacjach i dogodnych godzinach – oraz aktywną współpracą, jaką Żabka prowadzi z największymi operatorami kurierskimi i sklepami internetowymi.

Żabka jest także siecią z największą liczbą kolektur LOTTO. Tym samym zarówno mieszkańcy dużych miast, jak również małych miejscowości, mają możliwość zagrania w swojej ulubionej kolekturze, blisko domu lub pracy.

Od czerwca ub.r. w sklepach sieci można oddać także buty do szybkiej, profesjonalnej naprawy lub czyszczenia. To nie tylko wydłuża ich życie nawet o kilka sezonów, ale także pozwala zadbać o środowisko naturalne. Usługi są realizowane wspólnie z woshwosh sp. z o.o., pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami, rekultywując to ginące rzemiosło.


[1] [1] Smartbarometr 2022 | Polacy i ich smartfony| Raport dla Digital Care

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.