Komunikaty PR

Za klapki Kubota zapłacisz później – polska marka rozpoczęła współpracę z PayPo

2024-02-20  |  01:00
Biuro prasowe

Jak wynika z raportu Płatności odroczone w Polsce 2023, opublikowanego przez PayPo, aż 69 procent osób korzystających z płatności odroczonych wskazuje, że zdarzyło im się porzucić koszyk zakupowy, gdy nie mogło skorzystać z metody BNPL (buy now, pay later). Od niedawna z pomocą PayPo za swoje zakupy mogą płacić również klienci polskiej marki klapków i odzieży.

Ten sposób płatności zyskuje coraz większą popularność. Jest wygodny jak klapki Kubota i pozwala na komfortową realizację zakupów.

Płatności odroczone coraz popularniejsze wśród Polaków

Z roku na rok konsekwentnie rośnie liczba osób korzystających z tej formy płatności. Dotychczas aż 64 procent Polaków co najmniej raz skorzystała już z płatności odroczonych, finalizując swoje zakupy.

– Konsumenci, w tym również klienci Kuboty, przez cały czas szukają sposobów, by ich zakupy były jeszcze szybsze i bardziej komfortowe. Ta tendencja nie ma już odwrotu, a sklepy internetowe przez cały czas dostosowują się do coraz wyższych oczekiwań. Jednym z narzędzi, które docelowo ma ułatwić proces zakupowy, są płatności odroczone. Cieszę się, że jako polska marka, rozpoczęliśmy współpracę w tym zakresie również z PayPo, które było jedną z pierwszych firm w naszym kraju, świadczącą tego rodzaju usługi – mówi Piotr Król, e-Commerce Manager Kubota S.A.

Według danych PayPo przy pomocy płatności odroczonych użytkownicy kupują przede wszystkim produkty z kategorii takich jak odzież i obuwie (60 procent uczestników badania) oraz kosmetyki i produkty sportowo-rekreacyjne (38% ankietowanych).

Wszystko wskazuje jednak na to, że w najbliższych miesiącach zakres ten rozszerzy się o dodatkowe produkty, a klienci sklepów internetowych będą wybierać tę metodę płatności jeszcze częściej. Jak podają eksperci portalu finansowego Totalmoney.pl, wyniki sprzedaży firm oferujących usługi płatności odroczonych oznaczają dynamikę wzrostu w wysokości 59,3 procent rok do roku.

Kup teraz, zapłać później i oszczędzaj dzięki kodom promocyjnym

Dzięki współpracy z PayPo, klienci korzystający z oferty sklepu internetowego Kubotastore.pl mogą̨ zrealizować płatność za swoje zakupy aż do 30 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Natomiast osoby, które skorzystają z tej formy płatności po razy pierwszy, dodatkowo otrzymają kod promocyjny o wysokości 30 zł, który będą mogły przeznaczyć na spłatę transakcji w PayPo. Promocja trwająca w sklepie internetowym Kuboty jest ograniczona czasowo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.