Za klapki Kubota zapłacisz później – polska marka rozpoczęła współpracę z PayPo
Jak wynika z raportu Płatności odroczone w Polsce 2023, opublikowanego przez PayPo, aż 69 procent osób korzystających z płatności odroczonych wskazuje, że zdarzyło im się porzucić koszyk zakupowy, gdy nie mogło skorzystać z metody BNPL (buy now, pay later). Od niedawna z pomocą PayPo za swoje zakupy mogą płacić również klienci polskiej marki klapków i odzieży.
Ten sposób płatności zyskuje coraz większą popularność. Jest wygodny jak klapki Kubota i pozwala na komfortową realizację zakupów.
Płatności odroczone coraz popularniejsze wśród Polaków
Z roku na rok konsekwentnie rośnie liczba osób korzystających z tej formy płatności. Dotychczas aż 64 procent Polaków co najmniej raz skorzystała już z płatności odroczonych, finalizując swoje zakupy.
– Konsumenci, w tym również klienci Kuboty, przez cały czas szukają sposobów, by ich zakupy były jeszcze szybsze i bardziej komfortowe. Ta tendencja nie ma już odwrotu, a sklepy internetowe przez cały czas dostosowują się do coraz wyższych oczekiwań. Jednym z narzędzi, które docelowo ma ułatwić proces zakupowy, są płatności odroczone. Cieszę się, że jako polska marka, rozpoczęliśmy współpracę w tym zakresie również z PayPo, które było jedną z pierwszych firm w naszym kraju, świadczącą tego rodzaju usługi – mówi Piotr Król, e-Commerce Manager Kubota S.A.
Według danych PayPo przy pomocy płatności odroczonych użytkownicy kupują przede wszystkim produkty z kategorii takich jak odzież i obuwie (60 procent uczestników badania) oraz kosmetyki i produkty sportowo-rekreacyjne (38% ankietowanych).
Wszystko wskazuje jednak na to, że w najbliższych miesiącach zakres ten rozszerzy się o dodatkowe produkty, a klienci sklepów internetowych będą wybierać tę metodę płatności jeszcze częściej. Jak podają eksperci portalu finansowego Totalmoney.pl, wyniki sprzedaży firm oferujących usługi płatności odroczonych oznaczają dynamikę wzrostu w wysokości 59,3 procent rok do roku.
Kup teraz, zapłać później i oszczędzaj dzięki kodom promocyjnym
Dzięki współpracy z PayPo, klienci korzystający z oferty sklepu internetowego Kubotastore.pl mogą̨ zrealizować płatność za swoje zakupy aż do 30 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Natomiast osoby, które skorzystają z tej formy płatności po razy pierwszy, dodatkowo otrzymają kod promocyjny o wysokości 30 zł, który będą mogły przeznaczyć na spłatę transakcji w PayPo. Promocja trwająca w sklepie internetowym Kuboty jest ograniczona czasowo.
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.