Komunikaty PR

Za klapki Kubota zapłacisz później – polska marka rozpoczęła współpracę z PayPo

2024-02-20  |  01:00
Biuro prasowe

Jak wynika z raportu Płatności odroczone w Polsce 2023, opublikowanego przez PayPo, aż 69 procent osób korzystających z płatności odroczonych wskazuje, że zdarzyło im się porzucić koszyk zakupowy, gdy nie mogło skorzystać z metody BNPL (buy now, pay later). Od niedawna z pomocą PayPo za swoje zakupy mogą płacić również klienci polskiej marki klapków i odzieży.

Ten sposób płatności zyskuje coraz większą popularność. Jest wygodny jak klapki Kubota i pozwala na komfortową realizację zakupów.

Płatności odroczone coraz popularniejsze wśród Polaków

Z roku na rok konsekwentnie rośnie liczba osób korzystających z tej formy płatności. Dotychczas aż 64 procent Polaków co najmniej raz skorzystała już z płatności odroczonych, finalizując swoje zakupy.

– Konsumenci, w tym również klienci Kuboty, przez cały czas szukają sposobów, by ich zakupy były jeszcze szybsze i bardziej komfortowe. Ta tendencja nie ma już odwrotu, a sklepy internetowe przez cały czas dostosowują się do coraz wyższych oczekiwań. Jednym z narzędzi, które docelowo ma ułatwić proces zakupowy, są płatności odroczone. Cieszę się, że jako polska marka, rozpoczęliśmy współpracę w tym zakresie również z PayPo, które było jedną z pierwszych firm w naszym kraju, świadczącą tego rodzaju usługi – mówi Piotr Król, e-Commerce Manager Kubota S.A.

Według danych PayPo przy pomocy płatności odroczonych użytkownicy kupują przede wszystkim produkty z kategorii takich jak odzież i obuwie (60 procent uczestników badania) oraz kosmetyki i produkty sportowo-rekreacyjne (38% ankietowanych).

Wszystko wskazuje jednak na to, że w najbliższych miesiącach zakres ten rozszerzy się o dodatkowe produkty, a klienci sklepów internetowych będą wybierać tę metodę płatności jeszcze częściej. Jak podają eksperci portalu finansowego Totalmoney.pl, wyniki sprzedaży firm oferujących usługi płatności odroczonych oznaczają dynamikę wzrostu w wysokości 59,3 procent rok do roku.

Kup teraz, zapłać później i oszczędzaj dzięki kodom promocyjnym

Dzięki współpracy z PayPo, klienci korzystający z oferty sklepu internetowego Kubotastore.pl mogą̨ zrealizować płatność za swoje zakupy aż do 30 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Natomiast osoby, które skorzystają z tej formy płatności po razy pierwszy, dodatkowo otrzymają kod promocyjny o wysokości 30 zł, który będą mogły przeznaczyć na spłatę transakcji w PayPo. Promocja trwająca w sklepie internetowym Kuboty jest ograniczona czasowo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.