Żabka Drive w Zduńskiej Woli już otwarta
W Zduńskiej Woli, przy drodze wojewódzkiej nr 428 między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci Żabka w nowym formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta. Żabka Drive to koncept, który zgodnie z filozofią sieci odpowiada na potrzeby klientów, także tych zmotoryzowanych, upraszczając ich życie i uwalniając ich czas.
Zakupy tradycyjne i bez wysiadania z auta
Żabka Drive jest dostosowana do potrzeb zarówno podróżnych, jak i stałych klientów. Placówka ma tradycyjną strefę sprzedaży z dużym wygodnym parkingiem, jak i okienko, przy którym bez konieczności wysiadania z samochodu można zrobić zakupić z poszerzonej oferty Żabka Café. We wnętrzu sklepu wydzielono także specjalną strefę ze stolikami, gdzie można usiąść, zjeść i odpocząć przed dalszą podróżą oraz miejsce do ładowania baterii w urządzeniach mobilnych.
Poszerzony asortyment Żabka Café
W Żabce Drive w Zduńskiej Woli dostępny jest poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café. Klienci znajdą w nim m.in. hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini, a także słodkie przekąski, takie jak babeczki, pączki czy drożdżówki. Miłośnicy słodkich deserów mogą skorzystać z możliwości zakupu shake’ów i lodów włoskich, które są sprzedawane w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym. Nie brakuje również ulubionego ciepłego napoju klientów sieci Żabka, czyli gorącej, aromatycznej i świeżo mielonej kawy, którą można przygotować zarówno z dodatkiem mleka tradycyjnego, jak i napoju owsianego.
– Możliwość prowadzenia sklepu w nowym formacie to szansa na rozwój mojego biznesu. Wierzę, że atrakcyjna lokalizacja przy ruchliwej drodze, wydzielona we wnętrzu strefa ze stolikami oraz poszerzony asortyment Żabka Café sprawią, że mój sklep będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród lokalnych klientów, jak i podróżnych – podkreśla Mykhailo Hazdyk, franczyzobiorca prowadzący Żabkę Drive w Zduńskiej Woli.
Żabka Drive w Zduńskiej Woli zlokalizowana jest przy ul. Łaskiej 219. Sala sprzedaży to aż 58 mkw. Placówka będzie otwarta przez siedem dni w tygodniu, w godzinach 5:00-23:00.
Żabka Drive – przede wszystkim wygoda
Bliskość klientów jest dla Żabki najważniejsza, dlatego sieć od lat rozwija różne formaty sklepów, dostosowanych do lokalnych potrzeb. Naturalną kontynuacją tej drogi jest rozwój formatu Żabka Drive, który pozwala na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów bez wysiadania z auta. Pierwszy sklep Żabka Drive został otwarty pod koniec października 2023 r. w podwarszawskim Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d.
![E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_269455466,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
![Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1592070986,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm
![9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1837248819,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/czechy,w_274,_small.jpg)
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Firma
Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lux-med-startupy.-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.
Ochrona środowiska
Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-biznes-klimat-foto,w_133,r_png,_small.png)
Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.