Komunikaty PR

Żabka Drive w Zduńskiej Woli już otwarta

2024-01-18  |  09:40
Biuro prasowe

W Zduńskiej Woli, przy drodze wojewódzkiej nr 428 między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci Żabka w nowym formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta. Żabka Drive to koncept, który zgodnie z filozofią sieci odpowiada na potrzeby klientów, także tych zmotoryzowanych, upraszczając ich życie i uwalniając ich czas.

Zakupy tradycyjne i bez wysiadania z auta

Żabka Drive jest dostosowana do potrzeb zarówno podróżnych, jak i stałych klientów. Placówka ma tradycyjną strefę sprzedaży z dużym wygodnym parkingiem, jak i okienko, przy którym bez konieczności wysiadania z samochodu można zrobić zakupić z poszerzonej oferty Żabka Café. We wnętrzu sklepu wydzielono także specjalną strefę ze stolikami, gdzie można usiąść, zjeść i odpocząć przed dalszą podróżą oraz miejsce do ładowania baterii w urządzeniach mobilnych.

Poszerzony asortyment Żabka Café

W Żabce Drive w Zduńskiej Woli dostępny jest poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café. Klienci znajdą w nim m.in. hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini, a także słodkie przekąski, takie jak babeczki, pączki czy drożdżówki. Miłośnicy słodkich deserów mogą skorzystać z możliwości zakupu shake’ów i lodów włoskich, które są sprzedawane w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym. Nie brakuje również ulubionego ciepłego napoju klientów sieci Żabka, czyli gorącej, aromatycznej i świeżo mielonej kawy, którą można przygotować zarówno z dodatkiem mleka tradycyjnego, jak i napoju owsianego.

Możliwość prowadzenia sklepu w nowym formacie to szansa na rozwój mojego biznesu. Wierzę, że atrakcyjna lokalizacja przy ruchliwej drodze, wydzielona we wnętrzu strefa ze stolikami oraz poszerzony asortyment Żabka Café sprawią, że mój sklep będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród lokalnych klientów, jak i podróżnych – podkreśla Mykhailo Hazdyk, franczyzobiorca prowadzący Żabkę Drive w Zduńskiej Woli.

Żabka Drive w Zduńskiej Woli zlokalizowana jest przy ul. Łaskiej 219. Sala sprzedaży to aż 58 mkw. Placówka będzie otwarta przez siedem dni w tygodniu, w godzinach 5:00-23:00.

Żabka Drive – przede wszystkim wygoda

Bliskość klientów jest dla Żabki najważniejsza, dlatego sieć od lat rozwija różne formaty sklepów, dostosowanych do lokalnych potrzeb. Naturalną kontynuacją tej drogi jest rozwój formatu Żabka Drive, który pozwala na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów bez wysiadania z auta. Pierwszy sklep Żabka Drive został otwarty pod koniec października 2023 r. w podwarszawskim Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.