Komunikaty PR

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

2024-05-28  |  16:00
Biuro prasowe

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Co łączy branżę streetwearową z siecią sklepów convenience? Pozornie niewiele. Jednak, jak się okazuje, dla obu tych światów, przestrzeń miejska stanowi ogromną inspirację do rozwijania swojego modelu biznesowego.

Marka Prosto bliskość kultury ulicznej od zawsze ma wpisaną w swoje DNA, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej, obie firmy połączyły siły w najnowszej kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA.

Modny i kreatywny design efektem współpracy dwóch światów

Niestandardowe zderzenie światów Prosto i Żabki zaowocowało nowoczesnym i kreatywnym designem, skoncentrowanym w projekcie „City Transportation Guide”. Nazwa projektu jest interpretacją systemu znaków, które organizują miejski ruch i często są źródłem inspiracji dla streewearowych projektantów.

Kolekcja nawiązująca do kampanii Żabki „Weź to na gorąco!” składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest klasyczna oversizowa bluza, charakterystyczna dla marki Prosto. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są z kolei biały, minimalistyczny T-shirt oraz czapka z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.

Jak przystało na kolekcję inspirowaną rodzimą przestrzenią miejską, została ona uszyta w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.

Kolekcja dostępna jest na stronie: www.prosto.com. Wcześniejszy dostęp do kolaboracji Prosto x Żabka jest możliwy po zapisaniu się do newslettera Prosto w zakładce: Early (prosto.com). Współpracy towarzyszy spot reklamowy dostępny m.in. w serwisie YouTube od 29.05.2024 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.