Komunikaty PR

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

2024-05-28  |  16:00
Biuro prasowe

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Co łączy branżę streetwearową z siecią sklepów convenience? Pozornie niewiele. Jednak, jak się okazuje, dla obu tych światów, przestrzeń miejska stanowi ogromną inspirację do rozwijania swojego modelu biznesowego.

Marka Prosto bliskość kultury ulicznej od zawsze ma wpisaną w swoje DNA, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej, obie firmy połączyły siły w najnowszej kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA.

Modny i kreatywny design efektem współpracy dwóch światów

Niestandardowe zderzenie światów Prosto i Żabki zaowocowało nowoczesnym i kreatywnym designem, skoncentrowanym w projekcie „City Transportation Guide”. Nazwa projektu jest interpretacją systemu znaków, które organizują miejski ruch i często są źródłem inspiracji dla streewearowych projektantów.

Kolekcja nawiązująca do kampanii Żabki „Weź to na gorąco!” składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest klasyczna oversizowa bluza, charakterystyczna dla marki Prosto. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są z kolei biały, minimalistyczny T-shirt oraz czapka z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.

Jak przystało na kolekcję inspirowaną rodzimą przestrzenią miejską, została ona uszyta w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.

Kolekcja dostępna jest na stronie: www.prosto.com. Wcześniejszy dostęp do kolaboracji Prosto x Żabka jest możliwy po zapisaniu się do newslettera Prosto w zakładce: Early (prosto.com). Współpracy towarzyszy spot reklamowy dostępny m.in. w serwisie YouTube od 29.05.2024 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.