Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!
31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps!
Z końcem lipca wystartuje kampania Żabki i Red Bull MOBILE, promująca w ogólnopolskich mediach wspólną ofertę. W reklamach telewizyjnych zobaczymy ambasadorów marki Red Bull, znanych z ekstremalnych wyczynów. Wystąpią w nich Łukasz Czepiela - pilot, który wylądował na lądowisku dla helikopterów na wieżowcu Burdż Al Arab w Dubaju oraz Dawid Godziek – dwukrotny złoty medalista w ekstremalnych rowerowych akrobacjach na BMX.
Humorystyczny spot reklamowy, charakterystyczny dla Żabki i Red Bulla, wyreżyserował Kuba Michalczuk. Za scenariusze projektu odpowiedzialna jest agencja kreatywna GONG, z kolei produkcją klipu zajęła się firma Watchout Studio. Natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Value Media.
Startery Red Bull MOBILE teraz w Żabce
Red Bull MOBILE to oferta przygotowana wspólnymi siłami marki Red Bull oraz sieci komórkowej T-Mobile. Osoby, które zdecydują się na zakup startera (umożliwiającego zakup subskrypcyjny) lub przeniesienie numeru do Red Bull MOBILE, otrzymają pół roku nielimitowanego internetu (potem 60 GB na 30 dni) oraz nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu w Unii Europejskiej.
Co więcej za pierwszy miesiąc subskrypcji miłośnicy rozmów i surfowania w internecie zapłacą jedynie 1 zł (potem 40 zł za 30 dni), a w mobilnej aplikacji Red Bull MOBILE czeka na nich szereg różnych atrakcji, jak choćby udział w cotygodniowych redbullowych konkursach (tzw. dropach).
Nową subskrypcję Red Bull MOBILE można zamówić m.in. przez internet, ale od teraz również w sklepach sieci Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup startera stacjonarnie w sklepach największej w Polsce sieci typu modern convenience, będą mogły za darmo odebrać dowolną przekąskę Haps!

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.