Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!
31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps!
Z końcem lipca wystartuje kampania Żabki i Red Bull MOBILE, promująca w ogólnopolskich mediach wspólną ofertę. W reklamach telewizyjnych zobaczymy ambasadorów marki Red Bull, znanych z ekstremalnych wyczynów. Wystąpią w nich Łukasz Czepiela - pilot, który wylądował na lądowisku dla helikopterów na wieżowcu Burdż Al Arab w Dubaju oraz Dawid Godziek – dwukrotny złoty medalista w ekstremalnych rowerowych akrobacjach na BMX.
Humorystyczny spot reklamowy, charakterystyczny dla Żabki i Red Bulla, wyreżyserował Kuba Michalczuk. Za scenariusze projektu odpowiedzialna jest agencja kreatywna GONG, z kolei produkcją klipu zajęła się firma Watchout Studio. Natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Value Media.
Startery Red Bull MOBILE teraz w Żabce
Red Bull MOBILE to oferta przygotowana wspólnymi siłami marki Red Bull oraz sieci komórkowej T-Mobile. Osoby, które zdecydują się na zakup startera (umożliwiającego zakup subskrypcyjny) lub przeniesienie numeru do Red Bull MOBILE, otrzymają pół roku nielimitowanego internetu (potem 60 GB na 30 dni) oraz nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu w Unii Europejskiej.
Co więcej za pierwszy miesiąc subskrypcji miłośnicy rozmów i surfowania w internecie zapłacą jedynie 1 zł (potem 40 zł za 30 dni), a w mobilnej aplikacji Red Bull MOBILE czeka na nich szereg różnych atrakcji, jak choćby udział w cotygodniowych redbullowych konkursach (tzw. dropach).
Nową subskrypcję Red Bull MOBILE można zamówić m.in. przez internet, ale od teraz również w sklepach sieci Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup startera stacjonarnie w sklepach największej w Polsce sieci typu modern convenience, będą mogły za darmo odebrać dowolną przekąskę Haps!

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.