Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!
31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps!
Z końcem lipca wystartuje kampania Żabki i Red Bull MOBILE, promująca w ogólnopolskich mediach wspólną ofertę. W reklamach telewizyjnych zobaczymy ambasadorów marki Red Bull, znanych z ekstremalnych wyczynów. Wystąpią w nich Łukasz Czepiela - pilot, który wylądował na lądowisku dla helikopterów na wieżowcu Burdż Al Arab w Dubaju oraz Dawid Godziek – dwukrotny złoty medalista w ekstremalnych rowerowych akrobacjach na BMX.
Humorystyczny spot reklamowy, charakterystyczny dla Żabki i Red Bulla, wyreżyserował Kuba Michalczuk. Za scenariusze projektu odpowiedzialna jest agencja kreatywna GONG, z kolei produkcją klipu zajęła się firma Watchout Studio. Natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Value Media.
Startery Red Bull MOBILE teraz w Żabce
Red Bull MOBILE to oferta przygotowana wspólnymi siłami marki Red Bull oraz sieci komórkowej T-Mobile. Osoby, które zdecydują się na zakup startera (umożliwiającego zakup subskrypcyjny) lub przeniesienie numeru do Red Bull MOBILE, otrzymają pół roku nielimitowanego internetu (potem 60 GB na 30 dni) oraz nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu w Unii Europejskiej.
Co więcej za pierwszy miesiąc subskrypcji miłośnicy rozmów i surfowania w internecie zapłacą jedynie 1 zł (potem 40 zł za 30 dni), a w mobilnej aplikacji Red Bull MOBILE czeka na nich szereg różnych atrakcji, jak choćby udział w cotygodniowych redbullowych konkursach (tzw. dropach).
Nową subskrypcję Red Bull MOBILE można zamówić m.in. przez internet, ale od teraz również w sklepach sieci Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup startera stacjonarnie w sklepach największej w Polsce sieci typu modern convenience, będą mogły za darmo odebrać dowolną przekąskę Haps!

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.