Komunikaty PR

Żabka Jush podsumowuje swój rekordowy rok

2024-03-22  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Miniony rok zapisze się w historii Żabki Jush. Aplikacja odnotowała wzrosty w kluczowych obszarach. W ostatnim roku firma urosła aż trzykrotnie, a z jej usług skorzystała rekordowa liczba klientów.

Decydującym czynnikiem wpływającym na sukces aplikacji był znaczący wzrost liczby klientów. To właśnie zainteresowanie z ich strony przyczyniło się do osiągnięcia przez Żabkę Jush historycznego momentu.

Żabka Jush  została stworzona jako odpowiedź na rozmaite potrzeby zakupowe. Korzystają z niej zabiegani pracownicy, zmęczeni rodzice czy generacja Z wchodząca dopiero w dorosłe życie. W nadchodzących miesiącach szykujemy rozwiązania, którymi mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć ich wszystkich  – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio.

Coraz większy koszyk zakupowy

Jednym z czynników przesądzającym o sukcesie Żabki Jush jest większa niż w przeciętnej usłudze q-commerce oferta. Dzięki temu jest ona w stanie odpowiadać na różne misje zakupowe. To nie tylko przekąski oraz napoje, które kupuje się na wieczór filmowy, mecz czy spotkanie ze znajomymi. Bogaty asortyment powoduje, że konsumenci za pomocą usługi zamawiają także większe zakupy na śniadanie lub obiad. Klienci coraz bardziej przekonują się do usługi, co sprawia, że systematycznie rośnie wartość koszyka zakupowego. Jego średnia wartość w 2023 r. była o 20% większa niż w roku poprzednim.

Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy – uzupełnia Dębowska.

Hity sprzedażowe Żabki Jush

Wyniki sprzedażowe Jush jasno wskazują, że klienci doceniają wysoką jakość owoców oraz warzyw dostępnych w usłudze. Jeszcze w 2022 roku były one szóstą kategorią w udziale sprzedaży, aby rok później wskoczyć już na podium. Hitami sprzedażowym Żabki Jush wśród owoców są banany, borówki, jabłka i cytryny. Natomiast z warzyw najchętniej wybierane są pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.

Hitem okazały się także ciepłe przekąski, czyli hot dogi i panini, które zostały wprowadzone do asortymentu usługi w połowie 2023 r. Największy fan kupił wybrany produkt z oferty ciepłej aż 126 razy.

Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu. Wśród świeżego pieczywa, największą popularnością cieszy się klasyczna kajzerka, a na drugim miejscu znalazła się bułka pszenna.

Aplikacja Jush została uruchomiona w październiku 2021 r. Jej start był kolejnym krokiem w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.