Komunikaty PR

Żabka Jush podsumowuje swój rekordowy rok

2024-03-22  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Miniony rok zapisze się w historii Żabki Jush. Aplikacja odnotowała wzrosty w kluczowych obszarach. W ostatnim roku firma urosła aż trzykrotnie, a z jej usług skorzystała rekordowa liczba klientów.

Decydującym czynnikiem wpływającym na sukces aplikacji był znaczący wzrost liczby klientów. To właśnie zainteresowanie z ich strony przyczyniło się do osiągnięcia przez Żabkę Jush historycznego momentu.

Żabka Jush  została stworzona jako odpowiedź na rozmaite potrzeby zakupowe. Korzystają z niej zabiegani pracownicy, zmęczeni rodzice czy generacja Z wchodząca dopiero w dorosłe życie. W nadchodzących miesiącach szykujemy rozwiązania, którymi mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć ich wszystkich  – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio.

Coraz większy koszyk zakupowy

Jednym z czynników przesądzającym o sukcesie Żabki Jush jest większa niż w przeciętnej usłudze q-commerce oferta. Dzięki temu jest ona w stanie odpowiadać na różne misje zakupowe. To nie tylko przekąski oraz napoje, które kupuje się na wieczór filmowy, mecz czy spotkanie ze znajomymi. Bogaty asortyment powoduje, że konsumenci za pomocą usługi zamawiają także większe zakupy na śniadanie lub obiad. Klienci coraz bardziej przekonują się do usługi, co sprawia, że systematycznie rośnie wartość koszyka zakupowego. Jego średnia wartość w 2023 r. była o 20% większa niż w roku poprzednim.

Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy – uzupełnia Dębowska.

Hity sprzedażowe Żabki Jush

Wyniki sprzedażowe Jush jasno wskazują, że klienci doceniają wysoką jakość owoców oraz warzyw dostępnych w usłudze. Jeszcze w 2022 roku były one szóstą kategorią w udziale sprzedaży, aby rok później wskoczyć już na podium. Hitami sprzedażowym Żabki Jush wśród owoców są banany, borówki, jabłka i cytryny. Natomiast z warzyw najchętniej wybierane są pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.

Hitem okazały się także ciepłe przekąski, czyli hot dogi i panini, które zostały wprowadzone do asortymentu usługi w połowie 2023 r. Największy fan kupił wybrany produkt z oferty ciepłej aż 126 razy.

Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu. Wśród świeżego pieczywa, największą popularnością cieszy się klasyczna kajzerka, a na drugim miejscu znalazła się bułka pszenna.

Aplikacja Jush została uruchomiona w październiku 2021 r. Jej start był kolejnym krokiem w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.