Komunikaty PR

Żabka Jush podsumowuje swój rekordowy rok

2024-03-22  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Miniony rok zapisze się w historii Żabki Jush. Aplikacja odnotowała wzrosty w kluczowych obszarach. W ostatnim roku firma urosła aż trzykrotnie, a z jej usług skorzystała rekordowa liczba klientów.

Decydującym czynnikiem wpływającym na sukces aplikacji był znaczący wzrost liczby klientów. To właśnie zainteresowanie z ich strony przyczyniło się do osiągnięcia przez Żabkę Jush historycznego momentu.

Żabka Jush  została stworzona jako odpowiedź na rozmaite potrzeby zakupowe. Korzystają z niej zabiegani pracownicy, zmęczeni rodzice czy generacja Z wchodząca dopiero w dorosłe życie. W nadchodzących miesiącach szykujemy rozwiązania, którymi mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć ich wszystkich  – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio.

Coraz większy koszyk zakupowy

Jednym z czynników przesądzającym o sukcesie Żabki Jush jest większa niż w przeciętnej usłudze q-commerce oferta. Dzięki temu jest ona w stanie odpowiadać na różne misje zakupowe. To nie tylko przekąski oraz napoje, które kupuje się na wieczór filmowy, mecz czy spotkanie ze znajomymi. Bogaty asortyment powoduje, że konsumenci za pomocą usługi zamawiają także większe zakupy na śniadanie lub obiad. Klienci coraz bardziej przekonują się do usługi, co sprawia, że systematycznie rośnie wartość koszyka zakupowego. Jego średnia wartość w 2023 r. była o 20% większa niż w roku poprzednim.

Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy – uzupełnia Dębowska.

Hity sprzedażowe Żabki Jush

Wyniki sprzedażowe Jush jasno wskazują, że klienci doceniają wysoką jakość owoców oraz warzyw dostępnych w usłudze. Jeszcze w 2022 roku były one szóstą kategorią w udziale sprzedaży, aby rok później wskoczyć już na podium. Hitami sprzedażowym Żabki Jush wśród owoców są banany, borówki, jabłka i cytryny. Natomiast z warzyw najchętniej wybierane są pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.

Hitem okazały się także ciepłe przekąski, czyli hot dogi i panini, które zostały wprowadzone do asortymentu usługi w połowie 2023 r. Największy fan kupił wybrany produkt z oferty ciepłej aż 126 razy.

Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu. Wśród świeżego pieczywa, największą popularnością cieszy się klasyczna kajzerka, a na drugim miejscu znalazła się bułka pszenna.

Aplikacja Jush została uruchomiona w październiku 2021 r. Jej start był kolejnym krokiem w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.