Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.
Żabka Jush to usługa, która pozwala klientom na realizację wszystkich potrzeb zakupowych. W ramach jednej aplikacji możliwe jest zamówienie zarówno ekspresowych zakupów z dostawą do domu nawet w 15 minut jak i tych większych, zaplanowanych z wyprzedzeniem z myślą o potrzebach całej rodziny. Usługa słynie też z testowania odważnych rozwiązań i niestandardowych sposobów dostawy. W minionych miesiącach zaskoczyła już swoich klientów próbnym wykorzystaniem drona, który dowiózł zamówienie na jedną z warszawskich plaż. Sprawdzała też możliwości dostawy za pomocą autonomicznego robota. W ramach najnowszych działań zakupy były dowożone samochodem rajdowym, co miało podkreślić szybkość, z jaką realizowane są zamówienia klientów. Pojazd jeżdżący w barwach Żabki Jush, pojawił się w czerwcu na ulicach Warszawy. To efekt współpracy z firmą Top Racing, organizatorem m.in. WRC Rally Show Warsaw.
Innowacje na stałe są wpisane w nasze DNA i sposób myślenia. Odważnie sprawdzamy nowe możliwości i na nich budujemy naszą konkurencyjną przewagę – powiedział Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce – Chcemy mieć pewność, że rozwiązania, które wybieramy są najlepszą opcją i gwarantują najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Jakość i szybkość dostaw od zawsze były naszym priorytetem i wyróżnikiem. Już dziś zapewniamy dostawę nawet w 15 minut. Mamy ambicję, aby w przyszłości zaoferować jeszcze lepsze efekty i niejeden raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów.
W barwach Żabki Jush rajdowe auto z obiecującym kierowcą rajdowym za kierownicą jeździło 1 dzień. Mały, zwinny samochód z napędem na 4 koła i mocą 360 koni mechanicznych – Toyotę GR Yaris - stworzoną do wyczynowej jazdy sprawdzano m.in. pod kątem wpływu na skrócenie czasu dowozu w warunkach miejskich. Tego dnia rajdowe auto m.in. dowiozło zakupy wybranemu klientowi, a wszędzie, gdzie się pojawiło, przyciągało uwagę przechodniów oraz wzbudzało zainteresowanie.
Akcja wpisała się w szerszą koncepcję Żabki Jush opartą na promocji usługi wśród osób szukających nowych rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Materiał wideo, podsumowujący test można zobaczyć tutaj: https://tiny.pl/dpsmd
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.