Komunikaty PR

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

2024-07-01  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.

Żabka Jush to usługa, która pozwala klientom na realizację wszystkich potrzeb zakupowych. W ramach jednej aplikacji możliwe jest zamówienie zarówno ekspresowych zakupów z dostawą do domu nawet w 15 minut jak i tych większych, zaplanowanych z wyprzedzeniem z myślą o potrzebach całej rodziny. Usługa słynie też z testowania  odważnych rozwiązań i niestandardowych sposobów dostawy. W minionych miesiącach zaskoczyła już swoich klientów próbnym wykorzystaniem drona, który dowiózł zamówienie na  jedną z warszawskich plaż. Sprawdzała też możliwości dostawy za pomocą autonomicznego robota. W ramach najnowszych działań zakupy były dowożone samochodem rajdowym, co miało podkreślić szybkość, z jaką realizowane są zamówienia klientów. Pojazd jeżdżący w barwach Żabki Jush, pojawił się w czerwcu na ulicach Warszawy. To efekt współpracy z firmą Top Racing, organizatorem m.in. WRC Rally Show Warsaw.

Innowacje na stałe są wpisane w nasze DNA i sposób myślenia. Odważnie sprawdzamy nowe możliwości i na nich budujemy naszą konkurencyjną przewagę – powiedział Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce – Chcemy mieć pewność, że rozwiązania, które wybieramy są najlepszą opcją i gwarantują najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Jakość i szybkość dostaw od zawsze były naszym priorytetem i wyróżnikiem. Już dziś zapewniamy dostawę nawet w 15 minut. Mamy ambicję, aby w przyszłości zaoferować jeszcze lepsze efekty i niejeden raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów. 

W barwach Żabki Jush rajdowe auto z obiecującym kierowcą rajdowym za kierownicą jeździło 1 dzień. Mały, zwinny samochód z napędem na 4 koła i mocą 360 koni mechanicznych – Toyotę GR Yaris - stworzoną do wyczynowej jazdy sprawdzano m.in. pod kątem  wpływu na skrócenie czasu dowozu w warunkach miejskich. Tego dnia rajdowe auto m.in. dowiozło zakupy wybranemu klientowi, a wszędzie, gdzie  się pojawiło, przyciągało uwagę przechodniów oraz wzbudzało zainteresowanie.

Akcja wpisała się w szerszą koncepcję Żabki Jush  opartą na promocji usługi wśród osób szukających nowych rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Materiał wideo, podsumowujący test można zobaczyć tutaj: https://tiny.pl/dpsmd

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.