Komunikaty PR

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

2024-07-01  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.

Żabka Jush to usługa, która pozwala klientom na realizację wszystkich potrzeb zakupowych. W ramach jednej aplikacji możliwe jest zamówienie zarówno ekspresowych zakupów z dostawą do domu nawet w 15 minut jak i tych większych, zaplanowanych z wyprzedzeniem z myślą o potrzebach całej rodziny. Usługa słynie też z testowania  odważnych rozwiązań i niestandardowych sposobów dostawy. W minionych miesiącach zaskoczyła już swoich klientów próbnym wykorzystaniem drona, który dowiózł zamówienie na  jedną z warszawskich plaż. Sprawdzała też możliwości dostawy za pomocą autonomicznego robota. W ramach najnowszych działań zakupy były dowożone samochodem rajdowym, co miało podkreślić szybkość, z jaką realizowane są zamówienia klientów. Pojazd jeżdżący w barwach Żabki Jush, pojawił się w czerwcu na ulicach Warszawy. To efekt współpracy z firmą Top Racing, organizatorem m.in. WRC Rally Show Warsaw.

Innowacje na stałe są wpisane w nasze DNA i sposób myślenia. Odważnie sprawdzamy nowe możliwości i na nich budujemy naszą konkurencyjną przewagę – powiedział Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce – Chcemy mieć pewność, że rozwiązania, które wybieramy są najlepszą opcją i gwarantują najlepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. Jakość i szybkość dostaw od zawsze były naszym priorytetem i wyróżnikiem. Już dziś zapewniamy dostawę nawet w 15 minut. Mamy ambicję, aby w przyszłości zaoferować jeszcze lepsze efekty i niejeden raz pozytywnie zaskoczyć naszych klientów. 

W barwach Żabki Jush rajdowe auto z obiecującym kierowcą rajdowym za kierownicą jeździło 1 dzień. Mały, zwinny samochód z napędem na 4 koła i mocą 360 koni mechanicznych – Toyotę GR Yaris - stworzoną do wyczynowej jazdy sprawdzano m.in. pod kątem  wpływu na skrócenie czasu dowozu w warunkach miejskich. Tego dnia rajdowe auto m.in. dowiozło zakupy wybranemu klientowi, a wszędzie, gdzie  się pojawiło, przyciągało uwagę przechodniów oraz wzbudzało zainteresowanie.

Akcja wpisała się w szerszą koncepcję Żabki Jush  opartą na promocji usługi wśród osób szukających nowych rozwiązań ułatwiających codzienne życie. Materiał wideo, podsumowujący test można zobaczyć tutaj: https://tiny.pl/dpsmd

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.