Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także z oferty delio supermarket online. Jest to największa pod względem zasięgu kampania w historii Żabki Jush.
Głównym celem kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush” jest poinformowanie konsumentów o nowej odsłonie aplikacji, w ramach której udostępniona została usługa supermarketu online delio. To największa jak do tej pory kampania reklamowa Żabki Jush, która stanowi kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Kampania opowiada o benefitach dla klientów, którzy dzięki najnowszej aktualizacji aplikacji dostali dostęp do multifunkcjonalnej i ultrawygodnej platformy. Tym samym użytkownicy mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe w jednym miejscu, bez względu na to, czy potrzebują zakupów na teraz, na tydzień, dla siebie czy dla całej rodziny. Dodatkowo kampania podkreśla takie wyróżniki marki jak atrakcyjne promocje, kupony rabatowe oraz szeroki i jakościowy asortyment.
Na ekranie powitalnym w nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush użytkownik sam decyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać – Jush czy delio supermarket online. Przedstawiciele Żabki Jush zdradzają, że nowa wersja aplikacji spotkała się z ciepłym przyjęciem klientów.
Jedna platforma jest odpowiedzią na zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy od zakupów online oczekują przede wszystkim komfortu. Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[1]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Kolejne z nich to: oszczędność czasu (44% wskazań), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.
Szerokie działania w Warszawie i Krakowie
Nowej odsłonie Żabki Jush towarzyszy szereg działań promocyjnych. W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi spoty wideo, wyświetlane w kanałach online. Równolegle obecne będą tam również formaty statyczne. Działania prowadzone będą także w outdoorze – reklamy Żabki Jush pojawią się w Warszawie i Krakowie. Oprócz tradycyjnych billboardów, które znajdą się w najbardziej ruchliwych częściach tych aglomeracji i przy najważniejszych węzłach przesiadkowych, wykorzystane zostaną zróżnicowane nośniki, takie jak nośniki digitalowe tri-play, naklejki przy schodach w metrze, a także na miejskich autobusach i rowerach. Dzięki szeroko zakrojonej akcji i mnogości formatów reklamowych, kampania Żabki Jush będzie obecna niemal w każdym zakątku obu miast. Kampania będzie wspierana również przez spoty radiowe.
W ramach niestandardowych akcji marketingowych wyświetlona zostanie także iluminacja na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, co sprawi, że reklama będzie widoczna w promieniu kilku kilometrów od placu Europejskiego, przy którym zlokalizowana jest on zlokalizowany. Żabka Jush będzie promowała się także na największym muralu w Warszawie przy Rondzie ONZ oraz na nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Areny w Krakowie. Kampania zostanie również wsparta szeroko zakrojonymi działaniami z influencerami ze stolicy i Krakowa. Z okazji nowej odsłony aplikacji, Żabka Jush zapowiada także niestandardowe aktywacje dla konsumentów na mieście we współpracy z partnerami Jush i delio supermarket. Dlatego warto wypatrywać marki w przestrzeni miejskiej.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith. Współpracę z influencerami wspiera zespół Tears of Joy, a działania online Tribe47. Kampania potrwa do końca czerwca.
Promocje na start nowej usługi
Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% rabatu dla koszyka o wartości 40-80 zł. Natomiast klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie w delio supermarket online, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł do wykorzystania przy koszyku o wartości od 150 zł.
[1]Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.