Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także z oferty delio supermarket online. Jest to największa pod względem zasięgu kampania w historii Żabki Jush.
Głównym celem kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush” jest poinformowanie konsumentów o nowej odsłonie aplikacji, w ramach której udostępniona została usługa supermarketu online delio. To największa jak do tej pory kampania reklamowa Żabki Jush, która stanowi kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Kampania opowiada o benefitach dla klientów, którzy dzięki najnowszej aktualizacji aplikacji dostali dostęp do multifunkcjonalnej i ultrawygodnej platformy. Tym samym użytkownicy mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe w jednym miejscu, bez względu na to, czy potrzebują zakupów na teraz, na tydzień, dla siebie czy dla całej rodziny. Dodatkowo kampania podkreśla takie wyróżniki marki jak atrakcyjne promocje, kupony rabatowe oraz szeroki i jakościowy asortyment.
Na ekranie powitalnym w nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush użytkownik sam decyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać – Jush czy delio supermarket online. Przedstawiciele Żabki Jush zdradzają, że nowa wersja aplikacji spotkała się z ciepłym przyjęciem klientów.
Jedna platforma jest odpowiedzią na zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy od zakupów online oczekują przede wszystkim komfortu. Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[1]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Kolejne z nich to: oszczędność czasu (44% wskazań), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.
Szerokie działania w Warszawie i Krakowie
Nowej odsłonie Żabki Jush towarzyszy szereg działań promocyjnych. W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi spoty wideo, wyświetlane w kanałach online. Równolegle obecne będą tam również formaty statyczne. Działania prowadzone będą także w outdoorze – reklamy Żabki Jush pojawią się w Warszawie i Krakowie. Oprócz tradycyjnych billboardów, które znajdą się w najbardziej ruchliwych częściach tych aglomeracji i przy najważniejszych węzłach przesiadkowych, wykorzystane zostaną zróżnicowane nośniki, takie jak nośniki digitalowe tri-play, naklejki przy schodach w metrze, a także na miejskich autobusach i rowerach. Dzięki szeroko zakrojonej akcji i mnogości formatów reklamowych, kampania Żabki Jush będzie obecna niemal w każdym zakątku obu miast. Kampania będzie wspierana również przez spoty radiowe.
W ramach niestandardowych akcji marketingowych wyświetlona zostanie także iluminacja na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, co sprawi, że reklama będzie widoczna w promieniu kilku kilometrów od placu Europejskiego, przy którym zlokalizowana jest on zlokalizowany. Żabka Jush będzie promowała się także na największym muralu w Warszawie przy Rondzie ONZ oraz na nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Areny w Krakowie. Kampania zostanie również wsparta szeroko zakrojonymi działaniami z influencerami ze stolicy i Krakowa. Z okazji nowej odsłony aplikacji, Żabka Jush zapowiada także niestandardowe aktywacje dla konsumentów na mieście we współpracy z partnerami Jush i delio supermarket. Dlatego warto wypatrywać marki w przestrzeni miejskiej.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith. Współpracę z influencerami wspiera zespół Tears of Joy, a działania online Tribe47. Kampania potrwa do końca czerwca.
Promocje na start nowej usługi
Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% rabatu dla koszyka o wartości 40-80 zł. Natomiast klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie w delio supermarket online, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł do wykorzystania przy koszyku o wartości od 150 zł.
[1]Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.