Żabka już po raz trzeci nagrodziła Mistrzów Jakości!
3300 – tylu franczyzobiorców Żabki nagrodzonych zostało w ramach III edycji konkursu „Liga Mistrzów Jakości”. Pula finansowa nagród osiągnęła tym razem ponad 6 mln złotych. O zwycięstwie decydowały takie czynniki, jak utrzymywanie najwyższych standardów prowadzenia sklepów, obsługa klienta, dostępność placówki, a także realizacja szkoleń rozwojowych przez franczyzobiorców. W ciągu wszystkich dotychczasowych edycji nagrody o łącznej wartości 16 mln zł, otrzymało ponad 8000 przedsiębiorców z całej Polski.
– W czasach dużej konkurencji oraz rosnącej świadomości i wymagań ze strony klientów powinniśmy zadbać o dostarczanie im jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Te bowiem wpływają na ocenę i budują pozytywną relację z marką. Orientacja na doświadczenia klientów przejawia się między innymi w dbałości o zachowanie wysokich standardów prowadzenia sklepów. Z tą ideą utożsamiają się współpracujący z nami franczyzobiorcy, którzy słusznie upatrują w tym budowanie przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorcom zależy na tworzeniu satysfakcjonujących doświadczeń zakupowych m.in. dzięki zapewnieniu jak najlepszej obsługi, świeżości i dostępności wysokiej jakości produktów. W trzeciej edycji programu właśnie na jakość – wraz ze swoimi zespołami – postawiło blisko 8 tys. franczyzobiorców. Cieszymy się, że moglibyśmy nagrodzić najbardziej zaangażowanych – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Zakończona właśnie edycja ruszyła w styczniu br., zaś Gala Finałowa, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, odbyła się 19 lipca br.
W projekcie uczestniczyło 90% franczyzobiorców, ubiegając się o zwycięstwo i tytuł Mistrza Jakości w swoich Regionach Sprzedaży. To miano zyskało 10 osób prowadzących sklepy pod zielonym logo, a nagrody finansowe trafiły łącznie do 3300 przedsiębiorców. Ich wysokość uzależniona była od miejsca, na którym uplasował się franczyzobiorca w ramach Regionalnego Rankingu. Za pierwsze miejsce Mistrz Jakości uzyskał 15 tys. zł, za II miejsce – 13 tys. zł, zaś franczyzobiorcy, którzy zajęli III lokatę – po 10 tys. zł.
– Uczestniczyłam w projekcie „Liga Mistrzów Jakości" od samego początku. Dwukrotnie miałam przyjemność znaleźć się w gronie zwycięzców – w pierwszej oraz trzeciej edycji. To wspólny sukces mój i mojego zespołu, ale nie byłby on możliwy także bez zadowolonych, chętnie wracających do nas klientów. Odczuwam ogromną satysfakcję z wysokiej oceny, jaką uzyskał mój sklep w ramach wieloczynnikowej weryfikacji przez sieć. Duże zaangażowanie z mojej strony oraz entuzjazm, pracowitość, dbałość o czystość i wysoką jakość obsługi ze strony moich pracowników przełożyły się na tytuł Mistrza Jakości Żabki – podkreśla Ilona Franusik, franczyzobiorczyni z Rajczy.
Finalny ranking powstał na podstawie bieżącej punktacji i weryfikacji standardów jakości, które były stale sprawdzane. Bazowano na takich kryteriach jak: dbałość o wysoki standard obsługi placówek, ich dostępność dla klientów, a także świeżość produktów czy atrakcyjność usług. We wszystkich edycjach programu wzięło udział ponad 90 proc. przedsiębiorców. To pokazuje, że odpowiednie dbanie o potrzeby klientów i ich wrażenia zakupowe przekładają się bezpośrednio na budowanie więzi i lojalności wśród konsumentów, a to ma realny wpływ na osiągane przez franczyzobiorców wyniki finansowe.
Przez pierwszą część roku sieć realizowała Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, składająca się z przedstawicieli m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców. W okresie trwania programu przedsiębiorcy mieli możliwość uczestnictwa w dodatkowych szkoleniach powiązanych bezpośrednio z tematyką „Ligi Mistrzów Jakości”, w tym dbałością o sklep, obsługą klienta czy zwiększeniem sprzedaży.
W pierwszej i drugiej edycji „Ligi Mistrzów Jakości” pula nagród wyniosła po 5 milionów złotych i trafiła w obu przypadkach do 2,4 tys. franczyzobiorców.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.