Żabka na stacji paliw Viwa w Opolu już otwarta
W Opolu, w budynku lokalnej stacji paliw Viwa, został otwarty sklep Żabka. To druga placówka sieci tego typu przeznaczona nie tylko dla zmotoryzowanych klientów. Prócz standardowej oferty produktowej Żabki, asortyment został dostosowany w taki sposób, aby klienci zmotoryzowani mogli kupić to, czego będąc w drodze czy podróży potrzebują. Nie zabrakło w niej pysznej kawy na wynos oraz znanych i lubianych ciepłych przekąsek z oferty gastronomicznej Żabka Café, a także produktów motoryzacyjnych. Klienci mogą także zapłacić w sklepie za zakupione paliwo.
Stacja paliw Viwa oferuje kompleksowe usługi, w tym tradycyjne tankowanie oraz wysokiej jakości myjnię ręczną i automatyczną. Uruchomienie w tej lokalizacji sklepu Żabka, której produkty i usługi są dobrze znane konsumentom, wnosi dodatkową wartość do oferty stacji.
Żabka na stacji paliw Viwa zlokalizowana jest w Opolu przy ul. Prószkowskiej 71. Sala sprzedaży sklepu liczy prawie 80 mkw. Obiekt zapewnia 16 miejsc parkingowych. Placówka będzie otwarta przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu.
– Cieszę się niezmiernie z otwarcia naszego sklepu. To duży krok dla nas wszystkich i jestem przekonany, że przyciągniemy tu wielu klientów, którzy docenią naszą unikalną ofertę. Jest to pierwszy sklep w takim formacie w naszej okolicy i jestem dumny, że mogłem przyczynić się do tego sukcesu. Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom za ich ciężką pracę i zaangażowanie. Mam to szczęście mieć tak dobrze zgrany zespół! Wierzę, że razem osiągniemy wiele sukcesów! – mówi Tomasz Franczak, franczyzobiorca prowadzący Żabkę na stacji paliw Viwa w Opolu.
Żabka na stacjach paliw
Kolejny sklep Żabka na stacji paliw to efekt długotrwałego i złożonego projektu realizowanego przez departament ekspansji – dział nowych formatów – w ścisłej współpracy z pozostałymi departamentami firmy. Pierwsza, pilotażowa Żabka w podobnym formacie przeznaczonym dla zmotoryzowanym klientów została uruchomiona w listopadzie 2021 r. na stacji paliw Rakieta, zlokalizowanej w miejscowości Krosno k. Mosiny (woj. wielkopolskie). W 2024 r. sieć planuje otwierać kolejne sklepy na stacjach paliw, aby nie tylko oferować klientom dobrze znane produkty i usługi, ale też tworzyć wartość dodaną do formatu, jakim jest stacja paliw.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.