Komunikaty PR

Żabka na stacji paliw Viwa w Opolu już otwarta

2024-02-28  |  10:05
Biuro prasowe

W Opolu, w budynku lokalnej stacji paliw Viwa, został otwarty sklep Żabka. To druga placówka sieci tego typu przeznaczona nie tylko dla zmotoryzowanych klientów. Prócz standardowej oferty produktowej Żabki, asortyment został dostosowany w taki sposób, aby klienci zmotoryzowani mogli kupić to, czego będąc w drodze czy podróży potrzebują. Nie zabrakło w niej pysznej kawy na wynos oraz znanych i lubianych ciepłych przekąsek z oferty gastronomicznej Żabka Café, a także produktów motoryzacyjnych. Klienci mogą także zapłacić w sklepie za zakupione paliwo.

Stacja paliw Viwa oferuje kompleksowe usługi, w tym tradycyjne tankowanie oraz wysokiej jakości myjnię ręczną i automatyczną. Uruchomienie w tej lokalizacji sklepu Żabka, której produkty i usługi są dobrze znane konsumentom, wnosi dodatkową wartość do oferty stacji.

Żabka na stacji paliw Viwa zlokalizowana jest w Opolu przy ul. Prószkowskiej 71. Sala sprzedaży sklepu liczy prawie 80 mkw. Obiekt zapewnia 16 miejsc parkingowych. Placówka będzie otwarta przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu.

Cieszę się niezmiernie z otwarcia naszego sklepu. To duży krok dla nas wszystkich i jestem przekonany, że przyciągniemy tu wielu klientów, którzy docenią naszą unikalną ofertę. Jest to pierwszy sklep w takim formacie w naszej okolicy i jestem dumny, że mogłem przyczynić się do tego sukcesu. Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom za ich ciężką pracę i zaangażowanie. Mam to szczęście mieć tak dobrze zgrany zespół! Wierzę, że razem osiągniemy wiele sukcesów! – mówi Tomasz Franczak, franczyzobiorca prowadzący Żabkę na stacji paliw Viwa w Opolu.

Żabka na stacjach paliw

Kolejny sklep Żabka na stacji paliw to efekt długotrwałego i złożonego projektu realizowanego przez departament ekspansji – dział nowych formatów – w ścisłej współpracy z pozostałymi departamentami firmy. Pierwsza, pilotażowa Żabka w podobnym formacie przeznaczonym dla zmotoryzowanym klientów została uruchomiona w listopadzie 2021 r. na stacji paliw Rakieta, zlokalizowanej w miejscowości Krosno k. Mosiny (woj. wielkopolskie). W 2024 r. sieć planuje otwierać kolejne sklepy na stacjach paliw, aby nie tylko oferować klientom dobrze znane produkty i usługi, ale też tworzyć wartość dodaną do formatu, jakim jest stacja paliw.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX Biuro prasowe
2024-04-15 | 12:47

Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX

Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany
Handel Aplikacja ERLI podbija rynek m-commerce – milion pobrań w pół roku
2024-04-12 | 12:00

Aplikacja ERLI podbija rynek m-commerce – milion pobrań w pół roku

M-commerce, czyli handel mobilny, jest już nie tylko ważnym elementem strategii omnichannel w sprzedaży, ale kluczowym czynnikiem dotarcia do współczesnych konsumentów. W dobie,
Handel Silne marki w niespokojnych czasach wyróżniają: zaufanie, omnichannel, cena
2024-04-12 | 11:00

Silne marki w niespokojnych czasach wyróżniają: zaufanie, omnichannel, cena

Tegoroczne badanie Retail Proposition Index 2023 jest już 13. edycją światową oraz 11. w Polsce. Przeprowadzono je w obliczu trudnej sytuacji gospodarczej, w której zaobserwowano dużą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.