Komunikaty PR

Żabka Nano dba o nawodnienie i odpoczynek klientów latem

2024-07-12  |  10:20
Biuro prasowe

Fala upałów aktualnie przetacza się przez Polskę, a w wielu miejscach temperatury przekraczają 30 stopni Celsjusza. Według prognoz synoptyków tegoroczne wakacje będą naprawdę gorące! Dlatego Żabka Nano postanowiła zadbać o odpowiednie nawodnienie i odpoczynek swoich klientów. Przez całe lato w wybranych sklepach sieci obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Do końca lipca br. trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób. Akcję wspiera kampania marketingowa.

Woda na lato gratis do każdych zakupów od 5 zł

Nawodnienie – zwłaszcza latem – jest niezwykle ważne dla zdrowia, aby czuć się dobrze i zapewnić sobie energię do życia. Żabka Nano doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Od 1 czerwca br. przez całe lato (do odwołania) w sklepach Żabka Nano obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł odebrać można za darmo wodę. Aby z niej skorzystać, należy aktywować jednorazowo kupon w aplikacji Żappka i wejść z jej użyciem do sklepu Żabka Nano. Następnie należy zrobić zakupy za min. 5 zł i dobrać jeden z produktów promocyjnych, tj. niegazowaną lub gazowaną wodę Od Nowa 500 ml. Po wyjściu z zakupami ze sklepu, promocja zostanie naliczona automatycznie. W akcji można wziąć udział wielokrotnie, przy odbiorze produktu obowiązuje zasada „Jeden paragon = jedna woda”. Więcej informacji na woda za free - Żabka Nano (zabka.pl).

Wygraj 2-dniowy wyjazd do Suntago i poczuj się jak na egzotycznych wakacjach

Do 31 lipca br. można także wziąć udział w konkursie Żabki Nano, w którym do wygrania jest 100 voucherów o wartości 1489 zł każdy na 2-dniowy wyjazd do Suntago, czyli największego parku wodnego w Europie. Każdy voucher składa się z 2 biletów całodziennych do parku wodnego z dostępem do 3 stref dla 2 osób (razem 4 vouchery wejściowe) oraz noclegu ze śniadaniem dla 2 osób w Bungalowie w Suntago Village. Voucher można wykorzystać do 31 grudnia br., realizując go poprzez stronę Suntago. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść do dowolnego sklepu Żabka Nano za pośrednictwem aplikacji Żappka, zrobić zakupy i wysłać przez aplikację zgłoszenie z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Dlaczego lubisz robić zakupy w Żabce Nano?”. Wyboru zwycięzców – autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi – dokona komisja konkursowa powołana przez organizatora. W konkursie można brać udział wielokrotnie – liczba zgłoszeń może być dowolna, o ile jest równa liczbie paragonów. Jeśli klient wyśle więcej zgłoszeń niż zrealizował paragonów, to pod uwagę brane są zgłoszenia w kolejności wysłania, równe liczbie paragonów. W konkursie 1 uczestnik może wygrać tylko 1 raz. Więcej informacji na konkurs suntago - Żabka Nano (zabka.pl)

Wsparcie marketingowe akcji

Letniej akcji promocyjnej Żabki Nano towarzyszy kampania marketingowa realizowana w OOH, digital (filmiki „non professional” nagrane przez aktorów znanych z kampanii NANOrmalnie) oraz kanałach własnych sieci, takich jak: aplikacja Żappka, strona internetowa oraz oficjalne profile społecznościowe, a także w sklepach Żabka Nano. Działania wspierają też influencerzy, którzy nagrywają i promują w swoich social mediach materiały dotyczące aktualnych akcji, np. w lipcu dot. konkursu z Suntago.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot.

Wiodąca sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.

Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.