Komunikaty PR

Żabka Nano dba o nawodnienie i odpoczynek klientów latem

2024-07-12  |  10:20
Biuro prasowe

Fala upałów aktualnie przetacza się przez Polskę, a w wielu miejscach temperatury przekraczają 30 stopni Celsjusza. Według prognoz synoptyków tegoroczne wakacje będą naprawdę gorące! Dlatego Żabka Nano postanowiła zadbać o odpowiednie nawodnienie i odpoczynek swoich klientów. Przez całe lato w wybranych sklepach sieci obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Do końca lipca br. trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób. Akcję wspiera kampania marketingowa.

Woda na lato gratis do każdych zakupów od 5 zł

Nawodnienie – zwłaszcza latem – jest niezwykle ważne dla zdrowia, aby czuć się dobrze i zapewnić sobie energię do życia. Żabka Nano doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Od 1 czerwca br. przez całe lato (do odwołania) w sklepach Żabka Nano obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł odebrać można za darmo wodę. Aby z niej skorzystać, należy aktywować jednorazowo kupon w aplikacji Żappka i wejść z jej użyciem do sklepu Żabka Nano. Następnie należy zrobić zakupy za min. 5 zł i dobrać jeden z produktów promocyjnych, tj. niegazowaną lub gazowaną wodę Od Nowa 500 ml. Po wyjściu z zakupami ze sklepu, promocja zostanie naliczona automatycznie. W akcji można wziąć udział wielokrotnie, przy odbiorze produktu obowiązuje zasada „Jeden paragon = jedna woda”. Więcej informacji na woda za free - Żabka Nano (zabka.pl).

Wygraj 2-dniowy wyjazd do Suntago i poczuj się jak na egzotycznych wakacjach

Do 31 lipca br. można także wziąć udział w konkursie Żabki Nano, w którym do wygrania jest 100 voucherów o wartości 1489 zł każdy na 2-dniowy wyjazd do Suntago, czyli największego parku wodnego w Europie. Każdy voucher składa się z 2 biletów całodziennych do parku wodnego z dostępem do 3 stref dla 2 osób (razem 4 vouchery wejściowe) oraz noclegu ze śniadaniem dla 2 osób w Bungalowie w Suntago Village. Voucher można wykorzystać do 31 grudnia br., realizując go poprzez stronę Suntago. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść do dowolnego sklepu Żabka Nano za pośrednictwem aplikacji Żappka, zrobić zakupy i wysłać przez aplikację zgłoszenie z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Dlaczego lubisz robić zakupy w Żabce Nano?”. Wyboru zwycięzców – autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi – dokona komisja konkursowa powołana przez organizatora. W konkursie można brać udział wielokrotnie – liczba zgłoszeń może być dowolna, o ile jest równa liczbie paragonów. Jeśli klient wyśle więcej zgłoszeń niż zrealizował paragonów, to pod uwagę brane są zgłoszenia w kolejności wysłania, równe liczbie paragonów. W konkursie 1 uczestnik może wygrać tylko 1 raz. Więcej informacji na konkurs suntago - Żabka Nano (zabka.pl)

Wsparcie marketingowe akcji

Letniej akcji promocyjnej Żabki Nano towarzyszy kampania marketingowa realizowana w OOH, digital (filmiki „non professional” nagrane przez aktorów znanych z kampanii NANOrmalnie) oraz kanałach własnych sieci, takich jak: aplikacja Żappka, strona internetowa oraz oficjalne profile społecznościowe, a także w sklepach Żabka Nano. Działania wspierają też influencerzy, którzy nagrywają i promują w swoich social mediach materiały dotyczące aktualnych akcji, np. w lipcu dot. konkursu z Suntago.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot.

Wiodąca sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.

Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.