Komunikaty PR

Żabka Nano dba o nawodnienie i odpoczynek klientów latem

2024-07-12  |  10:20
Biuro prasowe

Fala upałów aktualnie przetacza się przez Polskę, a w wielu miejscach temperatury przekraczają 30 stopni Celsjusza. Według prognoz synoptyków tegoroczne wakacje będą naprawdę gorące! Dlatego Żabka Nano postanowiła zadbać o odpowiednie nawodnienie i odpoczynek swoich klientów. Przez całe lato w wybranych sklepach sieci obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Do końca lipca br. trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób. Akcję wspiera kampania marketingowa.

Woda na lato gratis do każdych zakupów od 5 zł

Nawodnienie – zwłaszcza latem – jest niezwykle ważne dla zdrowia, aby czuć się dobrze i zapewnić sobie energię do życia. Żabka Nano doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Od 1 czerwca br. przez całe lato (do odwołania) w sklepach Żabka Nano obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł odebrać można za darmo wodę. Aby z niej skorzystać, należy aktywować jednorazowo kupon w aplikacji Żappka i wejść z jej użyciem do sklepu Żabka Nano. Następnie należy zrobić zakupy za min. 5 zł i dobrać jeden z produktów promocyjnych, tj. niegazowaną lub gazowaną wodę Od Nowa 500 ml. Po wyjściu z zakupami ze sklepu, promocja zostanie naliczona automatycznie. W akcji można wziąć udział wielokrotnie, przy odbiorze produktu obowiązuje zasada „Jeden paragon = jedna woda”. Więcej informacji na woda za free - Żabka Nano (zabka.pl).

Wygraj 2-dniowy wyjazd do Suntago i poczuj się jak na egzotycznych wakacjach

Do 31 lipca br. można także wziąć udział w konkursie Żabki Nano, w którym do wygrania jest 100 voucherów o wartości 1489 zł każdy na 2-dniowy wyjazd do Suntago, czyli największego parku wodnego w Europie. Każdy voucher składa się z 2 biletów całodziennych do parku wodnego z dostępem do 3 stref dla 2 osób (razem 4 vouchery wejściowe) oraz noclegu ze śniadaniem dla 2 osób w Bungalowie w Suntago Village. Voucher można wykorzystać do 31 grudnia br., realizując go poprzez stronę Suntago. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść do dowolnego sklepu Żabka Nano za pośrednictwem aplikacji Żappka, zrobić zakupy i wysłać przez aplikację zgłoszenie z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Dlaczego lubisz robić zakupy w Żabce Nano?”. Wyboru zwycięzców – autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi – dokona komisja konkursowa powołana przez organizatora. W konkursie można brać udział wielokrotnie – liczba zgłoszeń może być dowolna, o ile jest równa liczbie paragonów. Jeśli klient wyśle więcej zgłoszeń niż zrealizował paragonów, to pod uwagę brane są zgłoszenia w kolejności wysłania, równe liczbie paragonów. W konkursie 1 uczestnik może wygrać tylko 1 raz. Więcej informacji na konkurs suntago - Żabka Nano (zabka.pl)

Wsparcie marketingowe akcji

Letniej akcji promocyjnej Żabki Nano towarzyszy kampania marketingowa realizowana w OOH, digital (filmiki „non professional” nagrane przez aktorów znanych z kampanii NANOrmalnie) oraz kanałach własnych sieci, takich jak: aplikacja Żappka, strona internetowa oraz oficjalne profile społecznościowe, a także w sklepach Żabka Nano. Działania wspierają też influencerzy, którzy nagrywają i promują w swoich social mediach materiały dotyczące aktualnych akcji, np. w lipcu dot. konkursu z Suntago.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot.

Wiodąca sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.

Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.