Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy
Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które ułatwiają jej klientom życie i uwalniają ich czas. Przykładem takich inicjatyw są nowe formaty sklepów. Jednym z nich jest otwarta w Warszawie Żabka Non Stop. To hybrydowa formuła umożliwiająca dokonywanie zakupów 24/7. Drugim konceptem jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, dzięki której można zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Oba formaty sklepów zostały otwarte w jubileuszowym dla Żabki roku, w którym sieć świętuje swoje 25-lecie.
W Warszawie i Piasecznie ruszyły dwa nowe formaty Żabki. Żabka Non Stop to sklep, który w godzinach 6:00-23:00 działa jak standardowa placówka sieci Żabka – klienci spotkają w nim znanego i lubianego sprzedawcę, w sklepie dostępna jest strefa gastronomiczna, wszystkie wygodne usługi oraz pełny asortyment. Natomiast w godzinach nocnych, tj. od godz. 23:00 do 6:00, sklep zmienia się w autonomiczną Żabkę Nano, do której wejście jest możliwe za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej Żappka z kartą płatniczą podpiętą pod Żappka Pay, a zakupy odbywają się bezobsługowo i bezgotówkowo. Oznacza to, że w godzinach nocnych w Żabce Non Stop wystarczy wziąć wybrane produkty z półki i… wyjść. Niezależnie, czy w Żabce Non Stop pojawimy się o 7 rano, czy o 1 w nocy, czekają tam na nas m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz gorąca, świeżo mielona kawa z ekspresu.
Kolejną nowością jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, w której zakupy można zrobić bez wysiadania z auta. W tym sklepie klienci znajdą poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café. Dostępne są między innymi hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini, a także słodkie przekąski jak na przykład babeczki, pączki i drożdżówki. Miłośników słodkich deserów ucieszy możliwość zakupu shake’ów i lodów włoskich. Produkty te są sprzedawane w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym. Nie zabraknie również szerokiego asortymentu ulubionego ciepłego napoju naszych klientów, czyli aromatycznych kaw, które będzie można wypić zarówno z dodatkiem mleka tradycyjnego, jak i owsianego.
Dla klientów ceniących sobie możliwość zrobienia tradycyjnych zakupów w sąsiedztwie sklepu znajduje się przestronny parking. W Żabce Drive znajdziemy także specjalną strefę, gdzie można usiąść, zjeść i odpocząć przed dalszą podróżą oraz miejsce do ładowania baterii w urządzeniach mobilnych.
– Od 25 lat priorytetem Żabki jest tworzenie wartości dla naszych klientów. Nowe formaty sklepów nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale także upraszczają życie i uwalniają czas. Żabka Drive i Żabka Non Stop to efekt drogi, którą przeszliśmy od małych, tradycyjnych sklepów do nowoczesnego ekosystemu convenience, który codziennie dostarcza produkty i usługi do ponad 3 mln klientów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Nowe koncepty sklepów powstają z aktywnym udziałem franczyzobiorców Żabki, dla których możliwość prowadzenia sklepu w nowym formacie jest szansą na rozwój ich biznesu. – Z siecią Żabka związany jestem od niemal 10 lat, w tym od 6 lat jako franczyzobiorca. Początkowo pomagałem mamie, dziś sam prowadzę swój sklep. Byłem też członkiem Rady Franczyzobiorców oraz Partnerem ds. Zmiany Franczyzobiorcy. Rozwój zawodowy i osobisty jest dla mnie niezwykle ważny, stąd decyzja o poprowadzeniu sklepu Żabka Drive. Jestem przekonany, że nowy format odpowie na oczekiwania klientów będących w podróży, którzy od teraz mogą sięgnąć po ulubiony produkt znany z Żabki Café bez wychodzenia z auta. Co więcej, moja placówka, jako pierwsza, będzie mogła pochwalić się pysznymi shake’ami, które z pewnością będą mieć grono swoich wielbicieli – podkreśla Patryk Nogaj, franczyzobiorca Żabki Drive w podwarszawskim Piasecznie.
Pierwsza Żabka Non Stop mieści się przy ul. Wolskiej 64a w Warszawie, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 46 mkw. Żabka Drive zlokalizowana jest z kolei w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 140 mkw.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.