Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy
Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które ułatwiają jej klientom życie i uwalniają ich czas. Przykładem takich inicjatyw są nowe formaty sklepów. Jednym z nich jest otwarta w Warszawie Żabka Non Stop. To hybrydowa formuła umożliwiająca dokonywanie zakupów 24/7. Drugim konceptem jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, dzięki której można zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Oba formaty sklepów zostały otwarte w jubileuszowym dla Żabki roku, w którym sieć świętuje swoje 25-lecie.
W Warszawie i Piasecznie ruszyły dwa nowe formaty Żabki. Żabka Non Stop to sklep, który w godzinach 6:00-23:00 działa jak standardowa placówka sieci Żabka – klienci spotkają w nim znanego i lubianego sprzedawcę, w sklepie dostępna jest strefa gastronomiczna, wszystkie wygodne usługi oraz pełny asortyment. Natomiast w godzinach nocnych, tj. od godz. 23:00 do 6:00, sklep zmienia się w autonomiczną Żabkę Nano, do której wejście jest możliwe za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej Żappka z kartą płatniczą podpiętą pod Żappka Pay, a zakupy odbywają się bezobsługowo i bezgotówkowo. Oznacza to, że w godzinach nocnych w Żabce Non Stop wystarczy wziąć wybrane produkty z półki i… wyjść. Niezależnie, czy w Żabce Non Stop pojawimy się o 7 rano, czy o 1 w nocy, czekają tam na nas m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz gorąca, świeżo mielona kawa z ekspresu.
Kolejną nowością jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, w której zakupy można zrobić bez wysiadania z auta. W tym sklepie klienci znajdą poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café. Dostępne są między innymi hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini, a także słodkie przekąski jak na przykład babeczki, pączki i drożdżówki. Miłośników słodkich deserów ucieszy możliwość zakupu shake’ów i lodów włoskich. Produkty te są sprzedawane w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym. Nie zabraknie również szerokiego asortymentu ulubionego ciepłego napoju naszych klientów, czyli aromatycznych kaw, które będzie można wypić zarówno z dodatkiem mleka tradycyjnego, jak i owsianego.
Dla klientów ceniących sobie możliwość zrobienia tradycyjnych zakupów w sąsiedztwie sklepu znajduje się przestronny parking. W Żabce Drive znajdziemy także specjalną strefę, gdzie można usiąść, zjeść i odpocząć przed dalszą podróżą oraz miejsce do ładowania baterii w urządzeniach mobilnych.
– Od 25 lat priorytetem Żabki jest tworzenie wartości dla naszych klientów. Nowe formaty sklepów nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale także upraszczają życie i uwalniają czas. Żabka Drive i Żabka Non Stop to efekt drogi, którą przeszliśmy od małych, tradycyjnych sklepów do nowoczesnego ekosystemu convenience, który codziennie dostarcza produkty i usługi do ponad 3 mln klientów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Nowe koncepty sklepów powstają z aktywnym udziałem franczyzobiorców Żabki, dla których możliwość prowadzenia sklepu w nowym formacie jest szansą na rozwój ich biznesu. – Z siecią Żabka związany jestem od niemal 10 lat, w tym od 6 lat jako franczyzobiorca. Początkowo pomagałem mamie, dziś sam prowadzę swój sklep. Byłem też członkiem Rady Franczyzobiorców oraz Partnerem ds. Zmiany Franczyzobiorcy. Rozwój zawodowy i osobisty jest dla mnie niezwykle ważny, stąd decyzja o poprowadzeniu sklepu Żabka Drive. Jestem przekonany, że nowy format odpowie na oczekiwania klientów będących w podróży, którzy od teraz mogą sięgnąć po ulubiony produkt znany z Żabki Café bez wychodzenia z auta. Co więcej, moja placówka, jako pierwsza, będzie mogła pochwalić się pysznymi shake’ami, które z pewnością będą mieć grono swoich wielbicieli – podkreśla Patryk Nogaj, franczyzobiorca Żabki Drive w podwarszawskim Piasecznie.
Pierwsza Żabka Non Stop mieści się przy ul. Wolskiej 64a w Warszawie, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 46 mkw. Żabka Drive zlokalizowana jest z kolei w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 140 mkw.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.