Żabka o biznesie i franczyzie podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności. Sieć wspiera od lat edukację z obszaru biznesu i przedsiębiorczości, dzieląc się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami, kandydatami do tej roli, a także wszystkimi zainteresowanymi tą tematyką.
– Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze w świadomym budowaniu i podejmowaniu działalności biznesowych. Rozwijamy szereg inicjatyw edukacyjnych w tym Studium Przedsiębiorczości oraz angażujemy się w wiele działań wspólnie z innymi instytucjami. Jesteśmy też partnerem kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” organizowanego wspólnie z siecią szkół policealnych TEB. Z wielką przyjemnością kolejny raz aktywnie włączamy się w działania Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, w ramach którego nasi przedstawiciele podzielą się 25-letnim doświadczeniem w budowaniu biznesu franczyzowego – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Inauguracja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbyła się 13 listopada w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, w ramach której przeprowadzono dwie prelekcje: „Bezpieczeństwo i wsparcie we współpracy z Żabką” oraz „Rozwój i edukacja, czyli Akademia Przedsiębiorczości i Studium Przedsiębiorczości”. Kolejne spotkania odbędą się m.in. w:
- Bydgoszczy (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, 17.11),
- Gdańsku (Uniwersytet WSB Merito, 21.11),
- Płocku (Akademia Mazowiecka, 15.11),
- Toruniu (Centrum Wsparcia Biznesu, 15.11),
- Warszawie (Cambridge Innovation Center/ Fundacja Venture Café, 16.11),
- Wrocławiu (inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, 15.11).
W ramach wydarzeń poruszone zostaną tematy związane z franczyzowym modelem biznesu, a także innowacjami i technologią. Części spotkań towarzyszyć będą stoiska informacyjno-rekrutacyjne Żabki, na których zainteresowani będą mogli uzyskać szczegóły nt. możliwości poprowadzenia własnych placówek pod szyldem Żabki i korzyści wynikających z franczyzy.
Zorganizowane zostaną ponadto Dni Otwarte z Żabką w sklepach sieci w Warszawie (17 listopada), Zamościu (18 listopada) czy Puławach (18 listopada).
Edukacja o wielu twarzach
Sieć Żabka stawia na edukację i podnoszenie umiejętności zarówno przyszłych franczyzobiorców, jak i aktualnie współpracujących z nią przedsiębiorców. Na początek kandydatom na franczyzobiorców oferuje 3-tygodniowe szkolenia w sklepie trenerskim m.in.: ze sprzedaży, HR czy finansów. Dalej prowadzący sklepy objęci są 6-miesięcznym onboardingiem z opieką Trenera i Partnera ds. szkoleń, a także otrzymują dostęp do platformy edukacyjnej z kursami, bazą wiedzy o Żabce i webinarami. Od tego roku sieć, wspólnie z Politechniką Warszawską i ekspertami rynku franczyzy, rozwija też program „Akademia Przedsiębiorczości” podnoszący kwalifikacje kandydatów i franczyzobiorców z zakresu zarządzania biznesem i rozwoju umiejętności menedżerskich.
Poza tym, Żabka realizuje działania budujące świadomość oraz wiedzę z zakresu zakładania i rozwoju działalności gospodarczej wśród studentów, absolwentów czy osób myślących o własnym biznesie. Jedną z kluczowych inicjatyw jest Studium Przedsiębiorczości. Poprzez współpracę z uczelniami wyższymi, w tym działającymi na nich Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci dzielą się wieloletnią wiedzą i kompetencjami na szkoleniach stacjonarnych oraz online poświęconych takim obszarom jak: umiejętności miękkie, sprzedaż czy zarządzanie.
Więcej informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości na: https://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.