Komunikaty PR

Żabka o biznesie i franczyzie podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

2023-11-14  |  09:35
Biuro prasowe

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności. Sieć wspiera od lat edukację z obszaru biznesu i przedsiębiorczości, dzieląc się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami, kandydatami do tej roli, a także wszystkimi zainteresowanymi tą tematyką.

– Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze w świadomym budowaniu i podejmowaniu działalności biznesowych. Rozwijamy szereg inicjatyw edukacyjnych w tym Studium Przedsiębiorczości oraz angażujemy się w wiele działań wspólnie z innymi instytucjami. Jesteśmy też partnerem kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” organizowanego wspólnie z siecią szkół policealnych TEB. Z wielką przyjemnością kolejny raz aktywnie włączamy się w działania Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, w ramach którego nasi przedstawiciele podzielą się 25-letnim doświadczeniem w budowaniu biznesu franczyzowego – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Inauguracja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbyła się 13 listopada w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, w ramach której przeprowadzono dwie prelekcje: „Bezpieczeństwo i wsparcie we współpracy z Żabką” oraz „Rozwój i edukacja, czyli Akademia Przedsiębiorczości i Studium Przedsiębiorczości”. Kolejne spotkania odbędą się m.in. w:

  • Bydgoszczy (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, 17.11),
  • Gdańsku (Uniwersytet WSB Merito, 21.11),
  • Płocku (Akademia Mazowiecka, 15.11),
  • Toruniu (Centrum Wsparcia Biznesu, 15.11),
  • Warszawie (Cambridge Innovation Center/ Fundacja Venture Café, 16.11),
  • Wrocławiu (inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, 15.11).

W ramach wydarzeń poruszone zostaną tematy związane z franczyzowym modelem biznesu, a także innowacjami i technologią. Części spotkań towarzyszyć będą stoiska informacyjno-rekrutacyjne Żabki, na których zainteresowani będą mogli uzyskać szczegóły nt. możliwości poprowadzenia własnych placówek pod szyldem Żabki i korzyści wynikających z franczyzy.

Zorganizowane zostaną ponadto Dni Otwarte z Żabką w sklepach sieci w Warszawie (17 listopada), Zamościu (18 listopada) czy Puławach (18 listopada).

Edukacja o wielu twarzach

Sieć Żabka stawia na edukację i podnoszenie umiejętności zarówno przyszłych franczyzobiorców, jak i aktualnie współpracujących z nią przedsiębiorców. Na początek kandydatom na franczyzobiorców oferuje 3-tygodniowe szkolenia w sklepie trenerskim m.in.: ze sprzedaży, HR czy finansów. Dalej prowadzący sklepy objęci są 6-miesięcznym onboardingiem z opieką Trenera i Partnera ds. szkoleń, a także otrzymują dostęp do platformy edukacyjnej z kursami, bazą wiedzy o Żabce i webinarami. Od tego roku sieć, wspólnie z Politechniką Warszawską i ekspertami rynku franczyzy, rozwija też program „Akademia Przedsiębiorczości” podnoszący kwalifikacje kandydatów i franczyzobiorców z zakresu zarządzania biznesem i rozwoju umiejętności menedżerskich.

Poza tym, Żabka realizuje działania budujące świadomość oraz wiedzę z zakresu zakładania i rozwoju działalności gospodarczej wśród studentów, absolwentów czy osób myślących o własnym biznesie. Jedną z kluczowych inicjatyw jest Studium Przedsiębiorczości. Poprzez współpracę z uczelniami wyższymi, w tym działającymi na nich Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci dzielą się wieloletnią wiedzą i kompetencjami na szkoleniach stacjonarnych oraz online poświęconych takim obszarom jak: umiejętności miękkie, sprzedaż czy zarządzanie.

Więcej informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości na: https://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.