Komunikaty PR

Żabka o biznesie i franczyzie podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

2023-11-14  |  09:35
Biuro prasowe

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności. Sieć wspiera od lat edukację z obszaru biznesu i przedsiębiorczości, dzieląc się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami, kandydatami do tej roli, a także wszystkimi zainteresowanymi tą tematyką.

– Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze w świadomym budowaniu i podejmowaniu działalności biznesowych. Rozwijamy szereg inicjatyw edukacyjnych w tym Studium Przedsiębiorczości oraz angażujemy się w wiele działań wspólnie z innymi instytucjami. Jesteśmy też partnerem kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” organizowanego wspólnie z siecią szkół policealnych TEB. Z wielką przyjemnością kolejny raz aktywnie włączamy się w działania Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, w ramach którego nasi przedstawiciele podzielą się 25-letnim doświadczeniem w budowaniu biznesu franczyzowego – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Inauguracja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbyła się 13 listopada w siedzibie Grupy Żabka w Poznaniu, w ramach której przeprowadzono dwie prelekcje: „Bezpieczeństwo i wsparcie we współpracy z Żabką” oraz „Rozwój i edukacja, czyli Akademia Przedsiębiorczości i Studium Przedsiębiorczości”. Kolejne spotkania odbędą się m.in. w:

  • Bydgoszczy (Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, 17.11),
  • Gdańsku (Uniwersytet WSB Merito, 21.11),
  • Płocku (Akademia Mazowiecka, 15.11),
  • Toruniu (Centrum Wsparcia Biznesu, 15.11),
  • Warszawie (Cambridge Innovation Center/ Fundacja Venture Café, 16.11),
  • Wrocławiu (inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, 15.11).

W ramach wydarzeń poruszone zostaną tematy związane z franczyzowym modelem biznesu, a także innowacjami i technologią. Części spotkań towarzyszyć będą stoiska informacyjno-rekrutacyjne Żabki, na których zainteresowani będą mogli uzyskać szczegóły nt. możliwości poprowadzenia własnych placówek pod szyldem Żabki i korzyści wynikających z franczyzy.

Zorganizowane zostaną ponadto Dni Otwarte z Żabką w sklepach sieci w Warszawie (17 listopada), Zamościu (18 listopada) czy Puławach (18 listopada).

Edukacja o wielu twarzach

Sieć Żabka stawia na edukację i podnoszenie umiejętności zarówno przyszłych franczyzobiorców, jak i aktualnie współpracujących z nią przedsiębiorców. Na początek kandydatom na franczyzobiorców oferuje 3-tygodniowe szkolenia w sklepie trenerskim m.in.: ze sprzedaży, HR czy finansów. Dalej prowadzący sklepy objęci są 6-miesięcznym onboardingiem z opieką Trenera i Partnera ds. szkoleń, a także otrzymują dostęp do platformy edukacyjnej z kursami, bazą wiedzy o Żabce i webinarami. Od tego roku sieć, wspólnie z Politechniką Warszawską i ekspertami rynku franczyzy, rozwija też program „Akademia Przedsiębiorczości” podnoszący kwalifikacje kandydatów i franczyzobiorców z zakresu zarządzania biznesem i rozwoju umiejętności menedżerskich.

Poza tym, Żabka realizuje działania budujące świadomość oraz wiedzę z zakresu zakładania i rozwoju działalności gospodarczej wśród studentów, absolwentów czy osób myślących o własnym biznesie. Jedną z kluczowych inicjatyw jest Studium Przedsiębiorczości. Poprzez współpracę z uczelniami wyższymi, w tym działającymi na nich Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci dzielą się wieloletnią wiedzą i kompetencjami na szkoleniach stacjonarnych oraz online poświęconych takim obszarom jak: umiejętności miękkie, sprzedaż czy zarządzanie.

Więcej informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości na: https://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.