Komunikaty PR

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

2024-07-02  |  10:15
Biuro prasowe

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia. Od tego czasu obie firmy działają wspólnie na rzecz zrównoważonego rozwoju, promując wśród klientów nawyk przedłużania życia obuwia. Mogą oni przynieść swoje buty do Żabki, zlecając wcześniej przez internet ich profesjonalną naprawę i czyszczenie. Współpraca obu firm zaowocowała zaoszczędzeniem ponad 33 tys. litrów wody i redukcją emisji CO2.

Już od roku wspólnie z woshwosh pomagamy klientom oszczędzać ich czas oraz pieniądze. Realizując naszą strategię odpowiedzialności, wspólnie z klientami dbamy także o środowisko, pamiętając o tym, że jedna para butów rozkłada się średnio aż 50 lat. Dlatego zachęcamy klientów do odświeżenia butów na lato wspólnie z woshwosh i Żabką – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Żabka świadomie podejmuje współpracę z takimi partnerami biznesowymi, z którymi łączą ją wyznawane wartości. Roczne działania Żabki i woshwosh przyniosły wymierne efekty. Od początku współpracy tych dwóch firm udało się zaoszczędzić 33 306 litrów wody i zredukować emisję dwutlenku węgla o 54 806 kg[1]. Wyczyszczenie jednej pary butów za pośrednictwem Żabki i woshwosh zamiast jej wyrzucania to oszczędność aż 13kg CO2[2]  – ilości, którą 2 drzewa pochłaniają przez rok.

 – Od początku istnienia woshwosh stawiamy na zero waste i promujemy zrównoważoną modę. Ekologia od zawsze wpisana jest w nasz model biznesowy. Wpływamy na świadomość konsumpcyjną naszych klientów, pokazując im, że warto dbać o swoje obuwie, zamiast niepotrzebnie wciąż kupować nowe. Nasze wartości są zbieżne z wartościami Żabki, dlatego zdecydowaliśmy się wspólnie działać na rzecz środowiska – podkreśla z kolei Martyna Zastawna, założycielka woshwosh.

Usługi skrojone według potrzeb

Oferta Żabki i woshwosh obejmuje szeroki zakres usług: od standardowego czyszczenia, po naprawy i impregnację. Ceny są przystępne, a klienci mogą wybierać spośród różnych opcji, aby dopasować usługę do swoich potrzeb. Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni dla usługi czyszczenia obuwia oraz do 14 dni dla pakietów i napraw szewskich. Buty należy przynieść do sklepu Żabka wybranego podczas zamawiania usługi i w tym samym miejscu je odebrać.

Aby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do wydłużania życia swojego obuwia, pół roku od wprowadzonej usługi Żabka wspólnie z woshwosh przeanalizowały najczęstsze zapytania klientów. Na ich podstawie zróżnicowano ofertę na czyszczenie konkretnych typów obuwia, czyli butów: sportowych, zimowych, letnich i eleganckich. Dzięki temu usługa stała się jeszcze bardziej przyjazna dla klienta i dostosowana do jego potrzeb.

Usługi czyszczenia lub naprawy butów można zamawiać w Żabce, poprzez stronę internetową https://woshwosh.zabka.pl/checkout/ lub wchodząc na stronie głównej Żabki w zakładkę „Wygodne usługi”, czyli https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi.


[1] źródło danych – woshwosh

[2] źródło danych – woshwosh

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.