Komunikaty PR

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

2024-07-02  |  10:15
Biuro prasowe

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia. Od tego czasu obie firmy działają wspólnie na rzecz zrównoważonego rozwoju, promując wśród klientów nawyk przedłużania życia obuwia. Mogą oni przynieść swoje buty do Żabki, zlecając wcześniej przez internet ich profesjonalną naprawę i czyszczenie. Współpraca obu firm zaowocowała zaoszczędzeniem ponad 33 tys. litrów wody i redukcją emisji CO2.

Już od roku wspólnie z woshwosh pomagamy klientom oszczędzać ich czas oraz pieniądze. Realizując naszą strategię odpowiedzialności, wspólnie z klientami dbamy także o środowisko, pamiętając o tym, że jedna para butów rozkłada się średnio aż 50 lat. Dlatego zachęcamy klientów do odświeżenia butów na lato wspólnie z woshwosh i Żabką – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Żabka świadomie podejmuje współpracę z takimi partnerami biznesowymi, z którymi łączą ją wyznawane wartości. Roczne działania Żabki i woshwosh przyniosły wymierne efekty. Od początku współpracy tych dwóch firm udało się zaoszczędzić 33 306 litrów wody i zredukować emisję dwutlenku węgla o 54 806 kg[1]. Wyczyszczenie jednej pary butów za pośrednictwem Żabki i woshwosh zamiast jej wyrzucania to oszczędność aż 13kg CO2[2]  – ilości, którą 2 drzewa pochłaniają przez rok.

 – Od początku istnienia woshwosh stawiamy na zero waste i promujemy zrównoważoną modę. Ekologia od zawsze wpisana jest w nasz model biznesowy. Wpływamy na świadomość konsumpcyjną naszych klientów, pokazując im, że warto dbać o swoje obuwie, zamiast niepotrzebnie wciąż kupować nowe. Nasze wartości są zbieżne z wartościami Żabki, dlatego zdecydowaliśmy się wspólnie działać na rzecz środowiska – podkreśla z kolei Martyna Zastawna, założycielka woshwosh.

Usługi skrojone według potrzeb

Oferta Żabki i woshwosh obejmuje szeroki zakres usług: od standardowego czyszczenia, po naprawy i impregnację. Ceny są przystępne, a klienci mogą wybierać spośród różnych opcji, aby dopasować usługę do swoich potrzeb. Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni dla usługi czyszczenia obuwia oraz do 14 dni dla pakietów i napraw szewskich. Buty należy przynieść do sklepu Żabka wybranego podczas zamawiania usługi i w tym samym miejscu je odebrać.

Aby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do wydłużania życia swojego obuwia, pół roku od wprowadzonej usługi Żabka wspólnie z woshwosh przeanalizowały najczęstsze zapytania klientów. Na ich podstawie zróżnicowano ofertę na czyszczenie konkretnych typów obuwia, czyli butów: sportowych, zimowych, letnich i eleganckich. Dzięki temu usługa stała się jeszcze bardziej przyjazna dla klienta i dostosowana do jego potrzeb.

Usługi czyszczenia lub naprawy butów można zamawiać w Żabce, poprzez stronę internetową https://woshwosh.zabka.pl/checkout/ lub wchodząc na stronie głównej Żabki w zakładkę „Wygodne usługi”, czyli https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi.


[1] źródło danych – woshwosh

[2] źródło danych – woshwosh

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta Biuro prasowe
2024-07-02 | 15:05

Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta

W świecie cyfrowym, gdzie granice pomiędzy realnymi a wirtualnymi doświadczeniami zacierają się na naszych oczach, konkursy online jawią się jako złotodajne żyły dla firm poszukujących
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.