Komunikaty PR

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

2024-07-02  |  10:15
Biuro prasowe

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia. Od tego czasu obie firmy działają wspólnie na rzecz zrównoważonego rozwoju, promując wśród klientów nawyk przedłużania życia obuwia. Mogą oni przynieść swoje buty do Żabki, zlecając wcześniej przez internet ich profesjonalną naprawę i czyszczenie. Współpraca obu firm zaowocowała zaoszczędzeniem ponad 33 tys. litrów wody i redukcją emisji CO2.

Już od roku wspólnie z woshwosh pomagamy klientom oszczędzać ich czas oraz pieniądze. Realizując naszą strategię odpowiedzialności, wspólnie z klientami dbamy także o środowisko, pamiętając o tym, że jedna para butów rozkłada się średnio aż 50 lat. Dlatego zachęcamy klientów do odświeżenia butów na lato wspólnie z woshwosh i Żabką – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Żabka świadomie podejmuje współpracę z takimi partnerami biznesowymi, z którymi łączą ją wyznawane wartości. Roczne działania Żabki i woshwosh przyniosły wymierne efekty. Od początku współpracy tych dwóch firm udało się zaoszczędzić 33 306 litrów wody i zredukować emisję dwutlenku węgla o 54 806 kg[1]. Wyczyszczenie jednej pary butów za pośrednictwem Żabki i woshwosh zamiast jej wyrzucania to oszczędność aż 13kg CO2[2]  – ilości, którą 2 drzewa pochłaniają przez rok.

 – Od początku istnienia woshwosh stawiamy na zero waste i promujemy zrównoważoną modę. Ekologia od zawsze wpisana jest w nasz model biznesowy. Wpływamy na świadomość konsumpcyjną naszych klientów, pokazując im, że warto dbać o swoje obuwie, zamiast niepotrzebnie wciąż kupować nowe. Nasze wartości są zbieżne z wartościami Żabki, dlatego zdecydowaliśmy się wspólnie działać na rzecz środowiska – podkreśla z kolei Martyna Zastawna, założycielka woshwosh.

Usługi skrojone według potrzeb

Oferta Żabki i woshwosh obejmuje szeroki zakres usług: od standardowego czyszczenia, po naprawy i impregnację. Ceny są przystępne, a klienci mogą wybierać spośród różnych opcji, aby dopasować usługę do swoich potrzeb. Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni dla usługi czyszczenia obuwia oraz do 14 dni dla pakietów i napraw szewskich. Buty należy przynieść do sklepu Żabka wybranego podczas zamawiania usługi i w tym samym miejscu je odebrać.

Aby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do wydłużania życia swojego obuwia, pół roku od wprowadzonej usługi Żabka wspólnie z woshwosh przeanalizowały najczęstsze zapytania klientów. Na ich podstawie zróżnicowano ofertę na czyszczenie konkretnych typów obuwia, czyli butów: sportowych, zimowych, letnich i eleganckich. Dzięki temu usługa stała się jeszcze bardziej przyjazna dla klienta i dostosowana do jego potrzeb.

Usługi czyszczenia lub naprawy butów można zamawiać w Żabce, poprzez stronę internetową https://woshwosh.zabka.pl/checkout/ lub wchodząc na stronie głównej Żabki w zakładkę „Wygodne usługi”, czyli https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi.


[1] źródło danych – woshwosh

[2] źródło danych – woshwosh

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.