Żabka otworzyła swój 10 000. sklep
Jubileuszowa, 10 000. Żabka została otwarta 27 października br. w znanym poznaniakom Starym Browarze. Centrum handlowe co roku odwiedza ok. 9 mln osób, które od teraz będą mogły korzystać z bogatej oferty produktów i wygodnych usług Żabki. Na klientów czeka też niespodzianka – robot Robbie – który z automatyczną precyzją przygotuje i zaserwuje kultową żabkową przekąskę, czyli hot doga. W dniu uroczystego otwarcia, w pobliżu jubileuszowego sklepu, powstaje pamiątkowy mural. Mozaika złożona z 2 000 zdjęć tworzona jest przez cały piątek z pomocą klientów Starego Browaru. Całość ułoży się w specjalnie zaprojektowany logotyp 10 000. sklepu.
– Otwarcie 10-tysięcznego sklepu to kamień milowy w rozwoju sieci Żabka. Nie osiągnęlibyśmy go, gdyby nie nasi franczyzobiorcy, którzy na co dzień dbają o relacje z klientami i budują pozytywny wizerunek naszej marki. To z myślą o nich rozwijamy naszą sieć i uatrakcyjniamy ofertę franczyzową, dodając do niej kolejne benefity i nowoczesne narzędzia. Takich działań oczekują od nas także klienci, dla których bije drugie serce Żabki. Dlatego nieustannie docieramy do nowych miejsc i zaskakujemy innowacyjnymi rozwiązaniami, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i każdego dnia ułatwiać życie milionom z nich – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Franczyzobiorcą jubileuszowego sklepu został Norbert Kruk, związany z siecią od kilku lat. – Żabka wyprzedza trendy rynkowe odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale i nas franczyzobiorców. Od 6 lat współpracuję z siecią, prowadząc poznańską Żabkę Eko Smart oraz sklep zlokalizowany w siedzibie firmy. Cieszę się, że będę zarządzał jubileuszową placówką, łączącą technologię z rozwiązaniami prośrodowiskowymi zwiększającymi efektywność energetyczną – podkreśla Norbert Kruk.
Hot doga przygotuje robot
Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w 10 000. sklepie jest stworzony na zamówienie Żabki robot, serwujący hot dogi. Klienci Żabki Nano znają już Robbiego. Pierwsze takie urządzenie zainstalowane zostało w sklepie autonomicznym w Warszawie przy ul. Dobrej 54. Teraz to nowatorskie rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano w tradycyjnym sklepie. Dzięki Robbiemu klienci placówki w Starym Browarze, oprócz szybkich zakupów czy gorącej kawy z ekspresu, mogą zamówić szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek na ciepło. – Dbałość o pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów jest dla mnie priorytetem. Mam nadzieję, że słynny już robot Robbie, serwujący kultowe hot dogi, zapewni moim klientom wyjątkowe emocje, a mój sklep dzięki temu wyróżni się na rynku – dodaje franczyzobiorca 10 000. sklepu.
Rozwiązania Eko Smart
W 10 000. sklepie zastosowano też nowoczesne lodówki ograniczające zużycie energii niezbędnej do schłodzenia towaru. Izolację tych lodówek oraz znajdującej się przy kasie lady chłodniczej wykonano z mat z konopi siewnych, mających bardzo dobre właściwości termiczne. Wewnątrz szaf mroźniczych oraz lady chłodniczej zainstalowano półki glikolowe, które magazynują chłód i oddają go w krytycznych momentach pracy urządzenia, np. podczas zewnętrznych awarii.
W sklepie zainstalowano także najnowszej generacji system oczyszczania powietrza – Safe Air – który oczyszcza powietrze ze szkodliwych zanieczyszczeń, pochłaniając też najmniejsze cząsteczki, w tym wirusy i bakterie. Zamontowana w sklepie klimatyzacja, za pomocą scentralizowanego systemu, umożliwia kontrolowanie temperatur, co wpływa na redukcję zużycia energii elektrycznej.
Jubileuszowy mural mozaikowy
Na klientów 10 000. Żabki czeka atrakcja. W dniu otwarcia mają oni niepowtarzalną okazję stworzenia muralu mozaikowego ze zdjęć zrobionych w specjalnej fotobudce. Wykonane przez klientów fotografie, wydrukowane w odpowiedniej kolorystyce i wklejone w oznaczone miejsce, ułożą się w jubileuszowy logotyp – 10 000 Żabek, TEJ! Kompozycję stworzy aż 2 000 fotografii.
Jubileuszowa Żabka w centrum handlowym Stary Browar (Poznań ul. Półwiejskiej 42), znajduje się nieopodal wejścia z parkingu i ruchomych schodów (poziom 0, pawilon 207). Placówka jest czynna od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-23:00, a w niedzielę w godz. 9:00-21:00.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.