Żabka otworzyła swój 10 000. sklep
Jubileuszowa, 10 000. Żabka została otwarta 27 października br. w znanym poznaniakom Starym Browarze. Centrum handlowe co roku odwiedza ok. 9 mln osób, które od teraz będą mogły korzystać z bogatej oferty produktów i wygodnych usług Żabki. Na klientów czeka też niespodzianka – robot Robbie – który z automatyczną precyzją przygotuje i zaserwuje kultową żabkową przekąskę, czyli hot doga. W dniu uroczystego otwarcia, w pobliżu jubileuszowego sklepu, powstaje pamiątkowy mural. Mozaika złożona z 2 000 zdjęć tworzona jest przez cały piątek z pomocą klientów Starego Browaru. Całość ułoży się w specjalnie zaprojektowany logotyp 10 000. sklepu.
– Otwarcie 10-tysięcznego sklepu to kamień milowy w rozwoju sieci Żabka. Nie osiągnęlibyśmy go, gdyby nie nasi franczyzobiorcy, którzy na co dzień dbają o relacje z klientami i budują pozytywny wizerunek naszej marki. To z myślą o nich rozwijamy naszą sieć i uatrakcyjniamy ofertę franczyzową, dodając do niej kolejne benefity i nowoczesne narzędzia. Takich działań oczekują od nas także klienci, dla których bije drugie serce Żabki. Dlatego nieustannie docieramy do nowych miejsc i zaskakujemy innowacyjnymi rozwiązaniami, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i każdego dnia ułatwiać życie milionom z nich – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Franczyzobiorcą jubileuszowego sklepu został Norbert Kruk, związany z siecią od kilku lat. – Żabka wyprzedza trendy rynkowe odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale i nas franczyzobiorców. Od 6 lat współpracuję z siecią, prowadząc poznańską Żabkę Eko Smart oraz sklep zlokalizowany w siedzibie firmy. Cieszę się, że będę zarządzał jubileuszową placówką, łączącą technologię z rozwiązaniami prośrodowiskowymi zwiększającymi efektywność energetyczną – podkreśla Norbert Kruk.
Hot doga przygotuje robot
Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w 10 000. sklepie jest stworzony na zamówienie Żabki robot, serwujący hot dogi. Klienci Żabki Nano znają już Robbiego. Pierwsze takie urządzenie zainstalowane zostało w sklepie autonomicznym w Warszawie przy ul. Dobrej 54. Teraz to nowatorskie rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano w tradycyjnym sklepie. Dzięki Robbiemu klienci placówki w Starym Browarze, oprócz szybkich zakupów czy gorącej kawy z ekspresu, mogą zamówić szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek na ciepło. – Dbałość o pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów jest dla mnie priorytetem. Mam nadzieję, że słynny już robot Robbie, serwujący kultowe hot dogi, zapewni moim klientom wyjątkowe emocje, a mój sklep dzięki temu wyróżni się na rynku – dodaje franczyzobiorca 10 000. sklepu.
Rozwiązania Eko Smart
W 10 000. sklepie zastosowano też nowoczesne lodówki ograniczające zużycie energii niezbędnej do schłodzenia towaru. Izolację tych lodówek oraz znajdującej się przy kasie lady chłodniczej wykonano z mat z konopi siewnych, mających bardzo dobre właściwości termiczne. Wewnątrz szaf mroźniczych oraz lady chłodniczej zainstalowano półki glikolowe, które magazynują chłód i oddają go w krytycznych momentach pracy urządzenia, np. podczas zewnętrznych awarii.
W sklepie zainstalowano także najnowszej generacji system oczyszczania powietrza – Safe Air – który oczyszcza powietrze ze szkodliwych zanieczyszczeń, pochłaniając też najmniejsze cząsteczki, w tym wirusy i bakterie. Zamontowana w sklepie klimatyzacja, za pomocą scentralizowanego systemu, umożliwia kontrolowanie temperatur, co wpływa na redukcję zużycia energii elektrycznej.
Jubileuszowy mural mozaikowy
Na klientów 10 000. Żabki czeka atrakcja. W dniu otwarcia mają oni niepowtarzalną okazję stworzenia muralu mozaikowego ze zdjęć zrobionych w specjalnej fotobudce. Wykonane przez klientów fotografie, wydrukowane w odpowiedniej kolorystyce i wklejone w oznaczone miejsce, ułożą się w jubileuszowy logotyp – 10 000 Żabek, TEJ! Kompozycję stworzy aż 2 000 fotografii.
Jubileuszowa Żabka w centrum handlowym Stary Browar (Poznań ul. Półwiejskiej 42), znajduje się nieopodal wejścia z parkingu i ruchomych schodów (poziom 0, pawilon 207). Placówka jest czynna od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-23:00, a w niedzielę w godz. 9:00-21:00.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.