Komunikaty PR

Żabka otworzyła swój 10 000. sklep

2023-10-27  |  15:25
Biuro prasowe

Jubileuszowa, 10 000. Żabka została otwarta 27 października br. w znanym poznaniakom Starym Browarze. Centrum handlowe co roku odwiedza ok. 9 mln osób, które od teraz będą mogły korzystać z bogatej oferty produktów i wygodnych usług Żabki. Na klientów czeka też niespodzianka – robot Robbie – który z automatyczną precyzją przygotuje i zaserwuje kultową żabkową przekąskę, czyli hot doga. W dniu uroczystego otwarcia, w pobliżu jubileuszowego sklepu, powstaje pamiątkowy mural. Mozaika złożona z 2 000 zdjęć tworzona jest przez cały piątek z pomocą klientów Starego Browaru. Całość ułoży się w specjalnie zaprojektowany logotyp 10 000. sklepu.

Otwarcie 10-tysięcznego sklepu to kamień milowy w rozwoju sieci Żabka. Nie osiągnęlibyśmy go, gdyby nie nasi franczyzobiorcy, którzy na co dzień dbają o relacje z klientami i budują pozytywny wizerunek naszej marki. To z myślą o nich rozwijamy naszą sieć i uatrakcyjniamy ofertę franczyzową, dodając do niej kolejne benefity i nowoczesne narzędzia. Takich działań oczekują od nas także klienci, dla których bije drugie serce Żabki. Dlatego nieustannie docieramy do nowych miejsc i zaskakujemy innowacyjnymi rozwiązaniami, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i każdego dnia ułatwiać życie milionom z nich – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Franczyzobiorcą jubileuszowego sklepu został Norbert Kruk, związany z siecią od kilku lat. – Żabka wyprzedza trendy rynkowe odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale i nas franczyzobiorców. Od 6 lat współpracuję z siecią, prowadząc poznańską Żabkę Eko Smart oraz sklep zlokalizowany w siedzibie firmy. Cieszę się, że będę zarządzał jubileuszową placówką, łączącą technologię z rozwiązaniami prośrodowiskowymi zwiększającymi efektywność energetyczną – podkreśla Norbert Kruk.

Hot doga przygotuje robot

Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w 10 000. sklepie jest stworzony na zamówienie Żabki robot, serwujący hot dogi. Klienci Żabki Nano znają już Robbiego. Pierwsze takie urządzenie zainstalowane zostało w sklepie autonomicznym w Warszawie przy ul. Dobrej 54. Teraz to nowatorskie rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano w tradycyjnym sklepie. Dzięki Robbiemu klienci placówki w Starym Browarze, oprócz szybkich zakupów czy gorącej kawy z ekspresu, mogą zamówić szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek na ciepło. – Dbałość o pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów jest dla mnie priorytetem. Mam nadzieję, że słynny już robot Robbie, serwujący kultowe hot dogi, zapewni moim klientom wyjątkowe emocje, a mój sklep dzięki temu wyróżni się na rynku – dodaje franczyzobiorca 10 000. sklepu.

Rozwiązania Eko Smart

W 10 000. sklepie zastosowano też nowoczesne lodówki ograniczające zużycie energii niezbędnej do schłodzenia towaru. Izolację tych lodówek oraz znajdującej się przy kasie lady chłodniczej wykonano z mat z konopi siewnych, mających bardzo dobre właściwości termiczne. Wewnątrz szaf mroźniczych oraz lady chłodniczej zainstalowano półki glikolowe, które magazynują chłód i oddają go w krytycznych momentach pracy urządzenia, np. podczas zewnętrznych awarii.

W sklepie zainstalowano także najnowszej generacji system oczyszczania powietrza – Safe Air – który oczyszcza powietrze ze szkodliwych zanieczyszczeń, pochłaniając też najmniejsze cząsteczki, w tym wirusy i bakterie. Zamontowana w sklepie klimatyzacja, za pomocą scentralizowanego systemu, umożliwia kontrolowanie temperatur, co wpływa na redukcję zużycia energii elektrycznej.

Jubileuszowy mural mozaikowy

Na klientów 10 000. Żabki czeka atrakcja. W dniu otwarcia mają oni niepowtarzalną okazję stworzenia muralu mozaikowego ze zdjęć zrobionych w specjalnej fotobudce. Wykonane przez klientów fotografie, wydrukowane w odpowiedniej kolorystyce i wklejone w oznaczone miejsce, ułożą się w jubileuszowy logotyp – 10 000 Żabek, TEJ! Kompozycję stworzy aż 2 000 fotografii.

Jubileuszowa Żabka w centrum handlowym Stary Browar (Poznań ul. Półwiejskiej 42), znajduje się nieopodal wejścia z parkingu i ruchomych schodów (poziom 0, pawilon 207). Placówka jest czynna od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-23:00, a w niedzielę w godz. 9:00-21:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.