Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” otrzyma roczne wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł na rozwój swoich zainteresowań i pasji: sportowych, artystycznych lub naukowych.
Program Stypendialny „Żabka z pasją” jest skierowany do uczniów szkół podstawowych, techników i liceów, którzy wyróżniają się wśród swoich rówieśników wyjątkowymi osiągnięciami naukowymi, zdolnościami sportowymi, niecodziennym zmysłem artystycznym lub wysoką wrażliwością ekologiczną. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 68 ambitnych i uzdolnionych młodych osób. Zadaniem kandydatów było zaprezentowanie swoich umiejętności w oryginalny sposób i udowodnienie, że są kreatywni, zaangażowani i pracowici. Komisja wybrała 22 stypendystów z całej Polski.
– Laureaci naszego programu to wyjątkowi młodzi ludzie, którzy wykazali się ponadprzeciętnymi osiągnięciami, umiejętnościami i zdolnościami. Mają wielkie pasje, mierzą wysoko, odważnie marzą. Jednocześnie codziennie ciężko pracują nad realizacją swoich celów w różnych dziedzinach: nauce, sztuce i sporcie. Dzięki swoim wysiłkom znaleźli się w gronie naszych stypendystów. Jesteśmy dumni, że przez najbliższy rok będziemy pomagać im spełniać marzenia i wspierać ich w dalszym rozwoju zainteresowań i podążaniu za pasjami – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej Grupy Żabka.
Na rozwój pasji laureaci otrzymali po 10 000 zł. Pomysłów, na co przeznaczą stypendium, mają wiele. Zakup nowych instrumentów muzycznych czy strojów sportowych, udział w szkoleniach i obozach, czy też finansowanie startów w zagranicznych turniejach – to tylko niektóre z planów, jakie ambasadorzy programu zadeklarowali w swoich zgłoszeniach.
– Stypendium przeznaczę na sprzęt do produkcji muzycznej – mówi Pola Płowiak, córka Justyny Płowiak, franczyzobiorczyni z Zielonej Góry. – Nie wyobrażam sobie życia bez śpiewu. Muzyka to nierozłączna część mnie i w przyszłości bardzo chciałabym zacząć sama nagrywać swoje piosenki – dodaje.
Uroczyste wręczenie stypendiów odbyło się 22 marca br. w centrali Żabki. Podczas wydarzenia stypendyści m.in. wzięli udział w warsztatach w kuchni sensorycznej oraz w warsztatach z autoprezentacji i improwizacji, poprowadzonych przez trenerki z Kolektywu AJU Impro.
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.