Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” otrzyma roczne wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł na rozwój swoich zainteresowań i pasji: sportowych, artystycznych lub naukowych.
Program Stypendialny „Żabka z pasją” jest skierowany do uczniów szkół podstawowych, techników i liceów, którzy wyróżniają się wśród swoich rówieśników wyjątkowymi osiągnięciami naukowymi, zdolnościami sportowymi, niecodziennym zmysłem artystycznym lub wysoką wrażliwością ekologiczną. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 68 ambitnych i uzdolnionych młodych osób. Zadaniem kandydatów było zaprezentowanie swoich umiejętności w oryginalny sposób i udowodnienie, że są kreatywni, zaangażowani i pracowici. Komisja wybrała 22 stypendystów z całej Polski.
– Laureaci naszego programu to wyjątkowi młodzi ludzie, którzy wykazali się ponadprzeciętnymi osiągnięciami, umiejętnościami i zdolnościami. Mają wielkie pasje, mierzą wysoko, odważnie marzą. Jednocześnie codziennie ciężko pracują nad realizacją swoich celów w różnych dziedzinach: nauce, sztuce i sporcie. Dzięki swoim wysiłkom znaleźli się w gronie naszych stypendystów. Jesteśmy dumni, że przez najbliższy rok będziemy pomagać im spełniać marzenia i wspierać ich w dalszym rozwoju zainteresowań i podążaniu za pasjami – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej Grupy Żabka.
Na rozwój pasji laureaci otrzymali po 10 000 zł. Pomysłów, na co przeznaczą stypendium, mają wiele. Zakup nowych instrumentów muzycznych czy strojów sportowych, udział w szkoleniach i obozach, czy też finansowanie startów w zagranicznych turniejach – to tylko niektóre z planów, jakie ambasadorzy programu zadeklarowali w swoich zgłoszeniach.
– Stypendium przeznaczę na sprzęt do produkcji muzycznej – mówi Pola Płowiak, córka Justyny Płowiak, franczyzobiorczyni z Zielonej Góry. – Nie wyobrażam sobie życia bez śpiewu. Muzyka to nierozłączna część mnie i w przyszłości bardzo chciałabym zacząć sama nagrywać swoje piosenki – dodaje.
Uroczyste wręczenie stypendiów odbyło się 22 marca br. w centrali Żabki. Podczas wydarzenia stypendyści m.in. wzięli udział w warsztatach w kuchni sensorycznej oraz w warsztatach z autoprezentacji i improwizacji, poprowadzonych przez trenerki z Kolektywu AJU Impro.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.