Żabka ponownie gra z WOŚP! Do wsparcia 32. Finału zachęcać będzie też Żabu
Żabka już kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab – 8 stycznia br. ruszyła zbiórka w ponad 10 000 sklepów sieci. Jej klienci mogą wspomóc akcję zarówno wrzucając datki do kolorowych puszek Fundacji ustawionych w pobliżu kas, jak i wirtualnie, przekazując na ten cel zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka punkty lojalnościowe, czyli żappsy. Użytkowników aplikacji do wsparcia tegorocznego finału WOŚP zachęcać będzie także Żabu, ubrane w koszulkę wolontariusza Orkiestry.
– Wspólnie z franczyzobiorcami Żabki oraz ich pracownikami po raz kolejny tworzymy największy sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Czujemy dumę, że nasi franczyzobiorcy, klienci i pracownicy tak chętnie angażują się w niesienie pomocy potrzebującym. Liczymy, że dzięki temu po raz kolejny przekażemy Fundacji znaczącą kwotę. Dodatkowo w zbiórce w aplikacji mobilnej wspomoże nas po raz pierwszy także nasze Żabu – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
32. Finał WOŚP można wesprzeć w tradycyjny sposób, wrzucając datki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 10 000 Żabek w całej Polsce, a także w aplikacji Żappka, z której korzysta już ponad 7 mln aktywnych użytkowników. Do przekazywania na rzecz WOŚP zgromadzonych w niej punktów lojalnościowych (żappsów) zachęcać będzie Żabu, bohater wirtualnej gry sieci, który w dniach 24-28 stycznia br. specjalnie z tej okazji włoży koszulkę wolontariusza Fundacji.
Żabka od wielu lat wspiera fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców, firma przekazała na rzecz 31. Finału WOŚP 2 mln złotych.
Tegoroczny Finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia br. Jego cel to: „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych”, a mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.