Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy
W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez znanego dziennikarza i przedsiębiorcę Jarosława Kuźniara.
– Program Ambasadorki, który powołaliśmy, jest inspirującym sposobem na angażowanie naszych franczyzobiorców w szerszą działalność oraz aktywność w lokalnych społecznościach. Wybrani przedsiębiorcy identyfikują się z wartościami naszego modelu biznesowego i chcą współtworzyć wiarygodny wizerunek franczyzy. Posiadają głęboką wiedzę na temat wszystkich aspektów współpracy, są świadomi wsparcia, jakie oferujemy, oraz trudności jakie, mogą pojawić się w prowadzeniu działalności pod naszym szyldem. Szczerość i prawdziwość jest ich największą przewagą – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
W projekcie uczestniczy 50 franczyzobiorców w różnym wieku, mających za sobą różne doświadczenie życiowe i zawodowe, pochodzących zarówno z dużych miast, jak i niewielkich miejscowości, również z zagranicy. Celem inicjatywy jest ułatwienie bezpośredniego kontaktu z Ambasadorami osobom, które rozważają założenie własnego biznesu i chcą poznać opinię przedsiębiorcy znającego ten biznes od podszewki. Franczyzobiorców będzie można spotkać podczas wielu wydarzeń lokalnych czy branżowych. Wielu z nich planuje budować swoją markę osobistą za pośrednictwem kanałów społecznościowych.
Częścią inicjatywy jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami, które w każdą środę począwszy od 31 stycznia br. są publikowane m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes, w aplikacjach podcastowych oraz na www.zabka.pl/podcasty. Gospodarzem każdego spotkania jest Jarosław Kuźniar. Znany i ceniony dziennikarz, a także przedsiębiorca, podczas rozmowy porusza często trudne tematy związane z prowadzeniem własnej działalności, pyta o przełomowe momenty w życiu zawodowym, ale również docieka co jest ich przepisem na sukces.
– Wspólnym mianownikiem wszystkich rozmów jest dążenie naszych franczyzobiorców do osiągania jak najlepszych wyników i chęć ciągłego rozwoju. Dzięki wsłuchaniu się w rozmowę odbiorcy będą w stanie lepiej zrozumieć model franczyzowy, poznać ludzi, którzy zdecydowali się otworzyć własny biznes i emocje towarzyszące im podczas wypełniania codziennych obowiązków w roli franczyzobiorcy – dodaje Przemysław Kijewski.
Aktualnie już ponad 8600 przedsiębiorców, prowadzących swoje sklepy pod szyldem sieci, korzysta z ponad 25-letniego doświadczenia Żabki, jej partnerstwa oraz szerokiego wsparcia w rozwoju biznesu od jego startu.
Więcej na temat franczyzy Żabki oraz Programu Ambasadorskiego na: https://www.zabka.pl/franczyza

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.