Komunikaty PR

Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy

2024-02-01  |  10:00
Biuro prasowe

W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez znanego dziennikarza i przedsiębiorcę Jarosława Kuźniara.

Program Ambasadorki, który powołaliśmy, jest inspirującym sposobem na angażowanie naszych franczyzobiorców w szerszą działalność oraz aktywność w lokalnych społecznościach. Wybrani przedsiębiorcy identyfikują się z wartościami naszego modelu biznesowego i chcą współtworzyć wiarygodny wizerunek franczyzy. Posiadają głęboką wiedzę na temat wszystkich aspektów współpracy, są świadomi wsparcia, jakie oferujemy, oraz trudności jakie, mogą pojawić się w prowadzeniu działalności pod naszym szyldem. Szczerość i prawdziwość jest ich największą przewagą – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

W projekcie uczestniczy 50 franczyzobiorców w różnym wieku, mających za sobą różne doświadczenie życiowe i zawodowe, pochodzących zarówno z dużych miast, jak i niewielkich miejscowości, również z zagranicy. Celem inicjatywy jest ułatwienie bezpośredniego kontaktu z Ambasadorami osobom, które rozważają założenie własnego biznesu i chcą poznać opinię przedsiębiorcy znającego ten biznes od podszewki. Franczyzobiorców będzie można spotkać podczas wielu wydarzeń lokalnych czy branżowych. Wielu z nich planuje budować swoją markę osobistą za pośrednictwem kanałów społecznościowych.

Częścią inicjatywy jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami, które w każdą środę począwszy od 31 stycznia br. są publikowane m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes, w aplikacjach podcastowych oraz na www.zabka.pl/podcasty. Gospodarzem każdego spotkania jest Jarosław Kuźniar. Znany i ceniony dziennikarz, a także przedsiębiorca, podczas rozmowy porusza często trudne tematy związane z prowadzeniem własnej działalności, pyta o przełomowe momenty w życiu zawodowym, ale również docieka co jest ich przepisem na sukces.

Wspólnym mianownikiem wszystkich rozmów jest dążenie naszych franczyzobiorców do osiągania jak najlepszych wyników i chęć ciągłego rozwoju. Dzięki wsłuchaniu się w rozmowę odbiorcy będą w stanie lepiej zrozumieć model franczyzowy, poznać ludzi, którzy zdecydowali się otworzyć własny biznes i emocje towarzyszące im podczas wypełniania codziennych obowiązków w roli franczyzobiorcy – dodaje Przemysław Kijewski.

Aktualnie już ponad 8600 przedsiębiorców, prowadzących swoje sklepy pod szyldem sieci, korzysta z ponad 25-letniego doświadczenia Żabki, jej partnerstwa oraz szerokiego wsparcia w rozwoju biznesu od jego startu.

Więcej na temat franczyzy Żabki oraz Programu Ambasadorskiego na: https://www.zabka.pl/franczyza

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.