Komunikaty PR

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

2024-05-23  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Przekąski PROSTO z PIECA rozgrzewają miłośników street foodu

Żabka od wielu lat inwestuje w rozwój oferty przekąsek na ciepło i jest kojarzona z możliwością zakupu hot doga, kawy czy panini. Tylko w ubiegłym roku sieć sprzedała 80 mln hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek z oferty PROSTO z PIECA.

Co się zatem zmieni? W ramach oferty gastronomicznej PROSTO z PIECA fani pieczonych przekąsek mogą skosztować m.in.: nuggetsów, stripsów z kurczaka, trzech rodzajów zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami) oraz chrupiących frytek. Nie brakuje również burgerów, churrosów czy cieszących się sporym zainteresowaniem produktów w zestawach, czyli chrupboxach, np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami. Tym samym klienci Żabki mają jeszcze większe możliwości wyboru, aby zaspokoić swoje smakowe preferencje.

Sprawdzona jakość i nowoczesne piece gastronomiczne 

Przekąski dostępne w Żabce nie wymagają smażenia z udziałem tłuszczu. Do przyrządzania sprawdzonej jakości produktów stosowane są piece konwekcyjno-mikrofalowe, stanowiące połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Fale mikrofalowe pozwalają na podgrzanie zamrożonych lub chłodzonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Wielofunkcyjne, kompaktowe urządzenie dostępne są już w niemal połowie sieci sklepów i sukcesywnie będą pojawiać się w kolejnych.

Oferta produktów PROSTO z PIECA, podobnie jak wszystkie produkty w Żabce, jest objęta programem bezpieczeństwa żywności (Bezpieczeństwo i Higiena+), który monitoruje cały łańcuch żywnościowy – w tym dostawców marek własnych. Program określa wymagania do wdrożenia i oceny, które mają na celu rozwijanie świadomości wśród dostawców, franczyzobiorców i sprzedawców w zakresie bezpieczeństwa higienicznego i kultury bezpieczeństwa żywności.

Weryfikacja wymagań dotyczących bezpieczeństwa żywności odbywa się cyklicznie i jest przeprowadzana zarówno przez audytorów wewnętrznych, jak i audytorów niezależnej akredytowanej jednostki TÜV Nord Polska.

Kampania pełna niespodzianek

Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o rewolucji, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, z kolei za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House.

Więcej informacji o ofercie PROSTO z PIECA, w tym lokalizator sklepów, w których jest dostępna: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.