Komunikaty PR

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

2024-05-23  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.

Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Przekąski PROSTO z PIECA rozgrzewają miłośników street foodu

Żabka od wielu lat inwestuje w rozwój oferty przekąsek na ciepło i jest kojarzona z możliwością zakupu hot doga, kawy czy panini. Tylko w ubiegłym roku sieć sprzedała 80 mln hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek z oferty PROSTO z PIECA.

Co się zatem zmieni? W ramach oferty gastronomicznej PROSTO z PIECA fani pieczonych przekąsek mogą skosztować m.in.: nuggetsów, stripsów z kurczaka, trzech rodzajów zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami) oraz chrupiących frytek. Nie brakuje również burgerów, churrosów czy cieszących się sporym zainteresowaniem produktów w zestawach, czyli chrupboxach, np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami. Tym samym klienci Żabki mają jeszcze większe możliwości wyboru, aby zaspokoić swoje smakowe preferencje.

Sprawdzona jakość i nowoczesne piece gastronomiczne 

Przekąski dostępne w Żabce nie wymagają smażenia z udziałem tłuszczu. Do przyrządzania sprawdzonej jakości produktów stosowane są piece konwekcyjno-mikrofalowe, stanowiące połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Fale mikrofalowe pozwalają na podgrzanie zamrożonych lub chłodzonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Wielofunkcyjne, kompaktowe urządzenie dostępne są już w niemal połowie sieci sklepów i sukcesywnie będą pojawiać się w kolejnych.

Oferta produktów PROSTO z PIECA, podobnie jak wszystkie produkty w Żabce, jest objęta programem bezpieczeństwa żywności (Bezpieczeństwo i Higiena+), który monitoruje cały łańcuch żywnościowy – w tym dostawców marek własnych. Program określa wymagania do wdrożenia i oceny, które mają na celu rozwijanie świadomości wśród dostawców, franczyzobiorców i sprzedawców w zakresie bezpieczeństwa higienicznego i kultury bezpieczeństwa żywności.

Weryfikacja wymagań dotyczących bezpieczeństwa żywności odbywa się cyklicznie i jest przeprowadzana zarówno przez audytorów wewnętrznych, jak i audytorów niezależnej akredytowanej jednostki TÜV Nord Polska.

Kampania pełna niespodzianek

Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o rewolucji, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, z kolei za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House.

Więcej informacji o ofercie PROSTO z PIECA, w tym lokalizator sklepów, w których jest dostępna: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.