Komunikaty PR

Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców

2021-11-25  |  11:00
Biuro prasowe

Żabka to lider w tworzeniu rozwiązań modern convenience i jedna z najprężniej rozwijających się sieci handlowych w Europie. Sklepów z uśmiechniętym, zielonym logotypem przybywa, regularnie rośnie też liczba osób decydujących się na współpracę z Żabką w ramach umowy franczyzowej. Aktualnie sieć w całej Polsce poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną. Żabka zapewnia im szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, elastyczny czas pracy oraz indywidualnie dopasowany model szkoleń.

Z Żabką współpracuje blisko 300 partnerów ds. sprzedaży, czyli partnerów biznesowych franczyzobiorców prowadzących placówki w  danym regionie. Doradzają oni franczyzobiorcom jak osiągnąć cele sprzedażowe, doskonalić obsługę klienta czy jak zapewnić wysokie standardy jakościowe w sklepach. Ponadto planują i wdrażają działania mające wpływ na wzrost obrotów. Do zadań partnerów ds. sprzedaży należy także prowadzenie połączonych z coachingiem szkoleń dla franczyzobiorców.

- Żabka nieustannie się rozwija – do sieci każdego dnia dołączają nowi franczyzobiorcy. Aby jak najlepiej przygotować ich do prowadzenia sklepów, zapewniamy im nie tylko odpowiednio wyposażoną placówkę, wsparcie marketingowe, ale także codzienną pomoc partnerów ds. sprzedaży. Poszukujemy aktualnie osób, które chcą wspierać franczyzobiorców w prowadzeniu ich biznesu. Zachęcam wszystkich, by dołączyli do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Współpraca z Żabką to szansa na rozwój zawodowy – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych.

Przed rozpoczęciem współpracy partnerzy ds. sprzedaży mogą liczyć na dwumiesięczne szkolenie przygotowujące, zakończone egzaminem uprawniającym do objęcia obowiązków. W kolejnych czterech miesiącach Żabka zapewnia im szkolenia poszerzające wiedzę. Raz w miesiącu mogą również wziąć udział w „Dniu rozwojowym”, w czasie którego odbywają się szkolenia miękkie z zarządzania komunikacją i sprzedażą lub narzędziowe – wprowadzające np. nowe produkty. Sieć – w ramach Akademii Żabki – bada indywidualne potrzeby rozwojowe i buduje szkolenia kompetencyjne.

- Bycie partnerem ds. sprzedaży to ciągła praca z ludźmi. Moją rolą jest wspomaganie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów Żabka. Pomagam im w rozwiązywaniu problemów, które napotykają podczas codziennych obowiązków. Gdy mają jakąś wątpliwość lub potrzebują porady, zawsze mogą się ze mną skontaktować. Do każdego franczyzobiorcy podchodzę indywidualnie, badając jego potrzeby i określając wyzwania. Nie można w tej pracy działać szablonowo – mówi Dorota Miśkiewicz, partner ds. sprzedaży w Żabce.

- To dla mnie ważne, że zawsze mogę liczyć na wsparcie partnera ds. sprzedaży. Sieć regularnie wprowadza do sklepów nowe produkty, nowe promocje czy wdraża narzędzia, które mają ułatwić moją codzienną pracę. Dzięki współpracy z partnerem ds. sprzedaży wiem, jak rozwijać mój biznes – podkreśla Katarzyna Bąk-Nowicka, franczyzobiorczyni sklepu Żabka.

Żabka, szukając partnerów ds. sprzedaży, inicjuje oryginalną kampanię rekrutacyjną. Do pracy w sieci zachęcają kolorowe, z lekkim humorem materiały promocyjne, zwracające uwagę na kluczowe kompetencje, jakich szuka Żabka. Do poszukujących nowych wyzwań zawodowych z barwnych materiałów reklamowych „mówią” przedstawiciele świata zwierząt. „Odważnie podchodzisz do zadań?” – pyta lew. „Lubisz pracę w terenie?” – zagaduje orzeł. „Łatwo nawiązujesz kontakty?” – dopytuje papuga. Na wszystkie pytania pada jedna odpowiedź: „Zostań partnerem ds. sprzedaży w Żabce”.  Za kreację odpowiada agencja JUST.

Formularz rekrutacyjny można znaleźć na stronie Oferty pracy – Pracuj.pl

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7700 placówek prowadzonych przez 6300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.