Komunikaty PR

Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości

2022-11-14  |  13:00
Biuro prasowe

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Firma od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce, realizując szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci, a także współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów. W Tygodniu Przedsiębiorczości ogólnopolska sieć sklepów franczyzowych również aktywnie angażuje się w działania. Przedstawiciele sieci będą obecni na licznych wydarzeniach online, jak i ze stoiskami informacyjno-rekrutacyjnymi w kilku regionach, podczas których będzie można pozyskać bliższe informacje na temat korzyści wynikających ze współpracy z siecią. 

Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze – zarówno młodych, którzy dopiero wstępują na rynek pracy czy otwierają swój pierwszy biznes we współpracy z siecią, jak również tych, którzy mają za sobą wiele lat doświadczeń zawodowych i poszukują możliwości rozwoju na własny rachunek.

Nasi franczyzobiorcy są osobami przedsiębiorczymi, ambitnymi i zaangażowanymi w prowadzoną działalność. Nie każdy z nich posiada jednak wiedzę ze wszystkich obszarów biznesu czy handlu. Dlatego od samego początku, już na etapie rekrutacji wspieramy ich w zdobywaniu nowych oraz poszerzaniu dotychczasowych kompetencji. Ponadto, dzięki nowym inicjatywom, takim jak Studium Przedsiębiorczości Żabka czy przystąpieniu do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego, wierzymy, że możemy mieć realny wpływ na kreowanie świadomości przedsiębiorczej i biznesowej naszych franczyzobiorców. Dlatego też w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości jesteśmy mocno zaangażowani w edukację w kierunku szerzenia wiedzy na ten temat – zarówno online, jak i stacjonarnie w wybranych regionach w Polsce – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Jednym z bieżących projektów sieci jest Studium Przedsiębiorczości Żabka. W ramach współpracy z Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci, w tym doświadczeni trenerzy, prowadzą szkolenia na polskich uczelniach wyższych. Zajęcia koncentrują się wokół zagadnień związanych z umiejętnościami miękkimi, ale także dotyczących sprzedaży czy zarządzania. Oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko ze strony studentów, ale także przedstawicieli instytucji administracji rządowej, pozarządowej oraz samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój lokalnych programów wspierających przedsiębiorczość. Ponadto Żabka przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego, którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie – uczelni, instytucji publicznych i firm prywatnych – na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego. 

W najbliższych dniach, 14-20 listopada, sieć będzie aktywnym uczestnikiem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – międzynarodowego projektu promującego świadomy rozwój, aktywną postawę wobec inicjatyw biznesowych. We współpracy z regionalnymi koordynatorami z kilku województw, w tym z Akademią Mazowiecką w Płocku,  Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, Zabrzańskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędem Pracy czy Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego, zorganizuje bezpłatne szkolenia i webinary z zakresu umiejętności miękkich, szkolenia z różnych aspektów przedsiębiorczości czy franczyzy.

Cieszymy się, że Partnerem Strategicznym tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest Żabka Polska oraz że przedstawiciele sieci poprowadzą wiele ciekawych spotkań. Dzięki takim współpracom rozszerzamy potrzebę edukacji i świadomego rozwoju w Polsce. To kolejny krok w budowaniu pewności siebie osób, które chcą otworzyć własny biznes – tłumaczy Karolina Tądel, Prezeska Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Na prowadzenie własnego biznesu w ramach franczyzy z Żabką zdecydowało się już ponad 7400 przedsiębiorców. Kandydaci, w ramach etapu rekrutacji i szkoleń, przechodzą szkolenie w sklepie trenerskim. Trwa ono 11 dni i zgłębia obszar zarządzania własnym biznesem oraz bezpośrednio placówką pod szyldem sieci. Poruszane są m.in. zagadnienia dotyczące HR, finansów, sprzedaży czy obsługi klienta. Szkolenie zakończone jest egzaminem. Po otworzeniu sklepu franczyzobiorcy mogą liczyć na 6-miesięczny indywidualny program onboardingowy z opieką trenera i partnera ds. szkoleń, odpowiednio dostosowany do ich indywidualnych potrzeb. W sieci działa też specjalna Platforma Rozwojowa, dająca przedsiębiorcom współpracującym z Żabką możliwość zapoznania się z nowymi zagadnieniami czy doszkolenia

Więcej informacji o franczyzie z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.