Komunikaty PR

Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości

2022-11-14  |  13:00
Biuro prasowe

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Firma od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce, realizując szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci, a także współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów. W Tygodniu Przedsiębiorczości ogólnopolska sieć sklepów franczyzowych również aktywnie angażuje się w działania. Przedstawiciele sieci będą obecni na licznych wydarzeniach online, jak i ze stoiskami informacyjno-rekrutacyjnymi w kilku regionach, podczas których będzie można pozyskać bliższe informacje na temat korzyści wynikających ze współpracy z siecią. 

Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze – zarówno młodych, którzy dopiero wstępują na rynek pracy czy otwierają swój pierwszy biznes we współpracy z siecią, jak również tych, którzy mają za sobą wiele lat doświadczeń zawodowych i poszukują możliwości rozwoju na własny rachunek.

Nasi franczyzobiorcy są osobami przedsiębiorczymi, ambitnymi i zaangażowanymi w prowadzoną działalność. Nie każdy z nich posiada jednak wiedzę ze wszystkich obszarów biznesu czy handlu. Dlatego od samego początku, już na etapie rekrutacji wspieramy ich w zdobywaniu nowych oraz poszerzaniu dotychczasowych kompetencji. Ponadto, dzięki nowym inicjatywom, takim jak Studium Przedsiębiorczości Żabka czy przystąpieniu do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego, wierzymy, że możemy mieć realny wpływ na kreowanie świadomości przedsiębiorczej i biznesowej naszych franczyzobiorców. Dlatego też w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości jesteśmy mocno zaangażowani w edukację w kierunku szerzenia wiedzy na ten temat – zarówno online, jak i stacjonarnie w wybranych regionach w Polsce – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Jednym z bieżących projektów sieci jest Studium Przedsiębiorczości Żabka. W ramach współpracy z Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci, w tym doświadczeni trenerzy, prowadzą szkolenia na polskich uczelniach wyższych. Zajęcia koncentrują się wokół zagadnień związanych z umiejętnościami miękkimi, ale także dotyczących sprzedaży czy zarządzania. Oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko ze strony studentów, ale także przedstawicieli instytucji administracji rządowej, pozarządowej oraz samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój lokalnych programów wspierających przedsiębiorczość. Ponadto Żabka przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego, którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie – uczelni, instytucji publicznych i firm prywatnych – na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego. 

W najbliższych dniach, 14-20 listopada, sieć będzie aktywnym uczestnikiem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – międzynarodowego projektu promującego świadomy rozwój, aktywną postawę wobec inicjatyw biznesowych. We współpracy z regionalnymi koordynatorami z kilku województw, w tym z Akademią Mazowiecką w Płocku,  Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, Zabrzańskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędem Pracy czy Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego, zorganizuje bezpłatne szkolenia i webinary z zakresu umiejętności miękkich, szkolenia z różnych aspektów przedsiębiorczości czy franczyzy.

Cieszymy się, że Partnerem Strategicznym tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest Żabka Polska oraz że przedstawiciele sieci poprowadzą wiele ciekawych spotkań. Dzięki takim współpracom rozszerzamy potrzebę edukacji i świadomego rozwoju w Polsce. To kolejny krok w budowaniu pewności siebie osób, które chcą otworzyć własny biznes – tłumaczy Karolina Tądel, Prezeska Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Na prowadzenie własnego biznesu w ramach franczyzy z Żabką zdecydowało się już ponad 7400 przedsiębiorców. Kandydaci, w ramach etapu rekrutacji i szkoleń, przechodzą szkolenie w sklepie trenerskim. Trwa ono 11 dni i zgłębia obszar zarządzania własnym biznesem oraz bezpośrednio placówką pod szyldem sieci. Poruszane są m.in. zagadnienia dotyczące HR, finansów, sprzedaży czy obsługi klienta. Szkolenie zakończone jest egzaminem. Po otworzeniu sklepu franczyzobiorcy mogą liczyć na 6-miesięczny indywidualny program onboardingowy z opieką trenera i partnera ds. szkoleń, odpowiednio dostosowany do ich indywidualnych potrzeb. W sieci działa też specjalna Platforma Rozwojowa, dająca przedsiębiorcom współpracującym z Żabką możliwość zapoznania się z nowymi zagadnieniami czy doszkolenia

Więcej informacji o franczyzie z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.