Komunikaty PR

Żabka wkracza do świata Fortnite

2024-01-12  |  10:15
Biuro prasowe

Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite. W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” została stworzona wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Zadaniem gracza jest zdobycie największej liczby porozmieszczanych na mapie żappsów, w jak najkrótszym czasie.

Mając na uwadze światowe trendy i rosnące znaczenie gamingu jako kanału do komunikacji z klientami, obecność Żabki w świecie Fortnite to nie przypadek. Dziś platforma skupia wokół siebie niemal 400 milionów graczy na całym świecie, jest tam obecnych wiele kultowych marek, które swoje produkty kierują do młodego pokolenia. Nas w związku z tym też tam nie mogło zabraknąć – podkreśla Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.

Rywalizuj i poznaj poznańskie legendy

Droga do zmierzenia się z zadaniami przygotowanymi przez Żabkę w świecie Fortnite jest niezwykle prosta. Wystarczy podjąć się wyzwań przygotowanych w doświadczeniu edukacyjnym „Story Hunt: Poznań”. Gracz będzie musiał pomóc w odnalezieniu jednego z dwóch koziołków po tym, jak ten zgubił się w tłumie turystów odwiedzających miasto. Zwierzęta znane są z lokalnej legendy. W rozgrywce zawodnik napotka też na wiele innych zadań. Jedno z nich związane będzie z Żabką, a przekaże je Żabu, czyli wirtualna żaba znana z gry dostępnej w aplikacji Żappka. Wyzwanie oparte jest na emocjonującym wyścigu ulicami wirtualnego Poznania – miasta, w którym ponad 25 lat temu powstała jedna z największych sieci sklepów typu convenience. W trakcie przemierzania wirtualnych ulic poznańskiego Starego Miasta, przed graczem zostanie postawione zadanie zdobycia jak największej liczby wirtualnych żappsów w jak najkrótszym czasie. Na trasie wyścigu poza urokliwymi kamienicami oraz sklepami wzorowanymi na sklepach Żabki z realnego świata zawodnik spotka też osoby starające się pokrzyżować plany osiągnięcia zamierzonego celu rozgrywki. Na mapie wyzwania pojawią się również inne budynki jak chociażby siedziba firmy.

Oprócz wyścigu graczom z całego świata zostaną przybliżone elementy historii Polski i samego Poznania. Osoby, które podejmą się wyzwań ze „Story Hunt: Poznań”, poznają historię pierwszego króla Polski, a także znanego regionalnego przysmaku – rogala świętomarcińskiego. Przyjdzie im też zmierzyć się ze złym kucharzem Bartłomiejem.

Realizacja została przygotowana przez Realtime Squad, czyli studio wywodzące się ze stolicy Wielkopolski i specjalizujące się w tworzeniu map i wyzwań dla Fortnite.

Kreując świat wirtualnego Poznania, kierowaliśmy się wizją stworzenia miejsca pozwalającego oddać, w jaki sposób my widzimy i odbieramy historię oraz kulturę tego wyjątkowego miasta. Naszym celem było stworzenie angażującej, interaktywnej opowieści, mającej dostarczyć rozrywkę graczom, jednocześnie pozwalając im na głębsze poznanie historii Poznania. Cieszy nas możliwość pokazania piękna Poznania szerszemu gronu odbiorców. Chcemy, aby tworzona przez nas wirtualna replika miasta była miejscem również dla tych, którzy przyczynili się do jego rozwoju. Uważamy, że ważne jest wyrażenie uznania dla firm, które rozwinęły się w lokalnej społeczności i tym samym ją budowały. Dlatego bardzo nas cieszy współpraca z Żabką, której korzenie wyrastają z Poznania, i nie możemy się doczekać, aby zaprezentować ją na naszym wirtualnym skrawku ziemi – zaznacza Realtime Squad.

Komunikacja w parze z nowymi technologiami

Umiejscowienie Żabki w Fortnite to nie jedyny przykład silnego zaangażowania nowych technologii w działalności komunikacyjnej firmy. Tylko w ciągu kilku ostatnich miesięcy miłośnicy wirtualnych rozgrywek otrzymali szanse zmierzenia się w konkurencjach, które czekają na nich w grze Żabu dostępnej w aplikacji Żappka, czy w przygotowanej w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!” grze z elementami edukacyjnymi „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.