Żabka wkracza do świata Fortnite
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite. W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” została stworzona wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Zadaniem gracza jest zdobycie największej liczby porozmieszczanych na mapie żappsów, w jak najkrótszym czasie.
– Mając na uwadze światowe trendy i rosnące znaczenie gamingu jako kanału do komunikacji z klientami, obecność Żabki w świecie Fortnite to nie przypadek. Dziś platforma skupia wokół siebie niemal 400 milionów graczy na całym świecie, jest tam obecnych wiele kultowych marek, które swoje produkty kierują do młodego pokolenia. Nas w związku z tym też tam nie mogło zabraknąć – podkreśla Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.
Rywalizuj i poznaj poznańskie legendy
Droga do zmierzenia się z zadaniami przygotowanymi przez Żabkę w świecie Fortnite jest niezwykle prosta. Wystarczy podjąć się wyzwań przygotowanych w doświadczeniu edukacyjnym „Story Hunt: Poznań”. Gracz będzie musiał pomóc w odnalezieniu jednego z dwóch koziołków po tym, jak ten zgubił się w tłumie turystów odwiedzających miasto. Zwierzęta znane są z lokalnej legendy. W rozgrywce zawodnik napotka też na wiele innych zadań. Jedno z nich związane będzie z Żabką, a przekaże je Żabu, czyli wirtualna żaba znana z gry dostępnej w aplikacji Żappka. Wyzwanie oparte jest na emocjonującym wyścigu ulicami wirtualnego Poznania – miasta, w którym ponad 25 lat temu powstała jedna z największych sieci sklepów typu convenience. W trakcie przemierzania wirtualnych ulic poznańskiego Starego Miasta, przed graczem zostanie postawione zadanie zdobycia jak największej liczby wirtualnych żappsów w jak najkrótszym czasie. Na trasie wyścigu poza urokliwymi kamienicami oraz sklepami wzorowanymi na sklepach Żabki z realnego świata zawodnik spotka też osoby starające się pokrzyżować plany osiągnięcia zamierzonego celu rozgrywki. Na mapie wyzwania pojawią się również inne budynki jak chociażby siedziba firmy.
Oprócz wyścigu graczom z całego świata zostaną przybliżone elementy historii Polski i samego Poznania. Osoby, które podejmą się wyzwań ze „Story Hunt: Poznań”, poznają historię pierwszego króla Polski, a także znanego regionalnego przysmaku – rogala świętomarcińskiego. Przyjdzie im też zmierzyć się ze złym kucharzem Bartłomiejem.
Realizacja została przygotowana przez Realtime Squad, czyli studio wywodzące się ze stolicy Wielkopolski i specjalizujące się w tworzeniu map i wyzwań dla Fortnite.
– Kreując świat wirtualnego Poznania, kierowaliśmy się wizją stworzenia miejsca pozwalającego oddać, w jaki sposób my widzimy i odbieramy historię oraz kulturę tego wyjątkowego miasta. Naszym celem było stworzenie angażującej, interaktywnej opowieści, mającej dostarczyć rozrywkę graczom, jednocześnie pozwalając im na głębsze poznanie historii Poznania. Cieszy nas możliwość pokazania piękna Poznania szerszemu gronu odbiorców. Chcemy, aby tworzona przez nas wirtualna replika miasta była miejscem również dla tych, którzy przyczynili się do jego rozwoju. Uważamy, że ważne jest wyrażenie uznania dla firm, które rozwinęły się w lokalnej społeczności i tym samym ją budowały. Dlatego bardzo nas cieszy współpraca z Żabką, której korzenie wyrastają z Poznania, i nie możemy się doczekać, aby zaprezentować ją na naszym wirtualnym skrawku ziemi – zaznacza Realtime Squad.
Komunikacja w parze z nowymi technologiami
Umiejscowienie Żabki w Fortnite to nie jedyny przykład silnego zaangażowania nowych technologii w działalności komunikacyjnej firmy. Tylko w ciągu kilku ostatnich miesięcy miłośnicy wirtualnych rozgrywek otrzymali szanse zmierzenia się w konkurencjach, które czekają na nich w grze Żabu dostępnej w aplikacji Żappka, czy w przygotowanej w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!” grze z elementami edukacyjnymi „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.