Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.
– Kampania #NANOrmalnie ma na celu wzmacnianie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić do korzystania z wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych osoby, które z różnych względów się na to jeszcze nie zdecydowały. Mówimy, że w Żabce Nano zakupy zrobisz #NANOrmalnie, czyli lepiej niż zwykle. Podkreślamy jednocześnie zalety naszego formatu – dostępność, wygodę, szybkość i personalizację procesu zakupowego – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
#NANOrmalne zakupy
Stworzone w ramach kampanii #NANOrmalnie kreacje, wykorzystując zabawę słowem, w humorystyczny sposób tłumaczą, jak kupować w Żabce Nano. Podkreślają też przewagi zakupów w autonomicznych sklepach sieci, m.in. dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, łatwość korzystania ze sklepów, szybkość procesu zakupowego (bez kolejek, kas i konieczności skanowania produktów), dostępność asortymentu spersonalizowanego pod typ lokalizacji i profil klienta (np. dla studentów) oraz atrakcyjne promocje dla użytkowników aplikacji Żappka. Zwracają też uwagę na unikatowe cechy zakupów w Żabce Nano, np. możliwość robienia zakupów przez kilka osób jednocześnie, możliwość zakupu owoców i warzyw na sztuki (bez konieczności ważenia) czy łatwość w rezygnacji z zakupu danego produktu w przypadku zmiany decyzji przez klienta. Całość spina hasło #NANOrmalne zakupy – czyli jeszcze lepsze niż normalne i zwyczajne.
Kampania prowadzona jest na najpopularniejszych platformach reklamowych online. Animacje promujące Żabkę Nano są m.in. stylizowane są na rozmowy prowadzone na Messengerze, Tinderze czy w Microsoft Teams. Reklamy targetowane są geograficznie, w dużych miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu, a także w oparciu o retargeting i wcześniejsze zainteresowanie skorzystaniem ze sklepów Żabka Nano.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Value Media.
Nie taki zwyczajny sklep
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. biurowcach czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra i dworcach kolejowych.
Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.