Komunikaty PR

Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX

2024-04-15  |  12:47
Biuro prasowe

Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany klimatem słonecznej Italii wprowadza nową, limitowaną linię zapachową produktów do sprzątania Ciao Italia, której współtwórczynią jest Urszula Chincz, znana jako Ula Pedantula. 


Nie od dzisiaj wiadomo, że Italia skradła serca Polaków i jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej wybieranym kierunkiem podczas wakacyjnych podróży. Tylko w 2022 roku Italia była wiodącym miejscem turystycznych wyjazdów zagranicznych wśród mieszkańców naszego kraju, który przynajmniej raz odwiedziło 17% wyjeżdżających. 


Dzięki marce SIDOLUX klimat słonecznej Italii można poczuć nie tylko w trakcie podróży, ale również podczas codziennych obowiązków we własnych czterech kątach. Nowa linia zapachów Ciao Italia to produkty inspirowane podróżami, które przeniosą nas myślami na słoneczny i uwielbiany przez Polaków Półwysep Apeniński.

 
- Od teraz odkrywanie magii włoskich krajobrazów i zmysłowych aromatów jest niezwykle proste! Wspólnie z Ulą Pedantulą, ambasadorką marki SIDOLUX stworzyliśmy  wyjątkową, limitowaną kolekcję produktów do sprzątania Ciao Italia, inspirowaną włoskim klimatem, naturą i roślinnością. Ula Chincz, jest nie tylko ekspertką od porządków, ale również miłośniczką i znawczynią tematyki włoskiej, a od niedawna również mieszka w tym pięknym
kraju, którego uroki odkrywa właśnie dla nas.
– mówi Marta Całus, Trade & Marketing
Manager Sidolux. 
                     
Poczuj zapach słonecznej Italii w swoim domu


CIAO ITALIA to seria składająca się płynów uniwersalnych, płynów do mycia szyb i luster oraz produktów do pielęgnacji podłóg drewnianych i paneli o wyjątkowych aromatach inspirowanych podróżą do słonecznych Włoch. W portfolio serii znajdziemy zapachy takie jak: Jaśmin Toskanii, Kwiaty Ligurii, Lazurowe Capri oraz Pomarańcze Sycylii. Każdy z nich reprezentuje poszczególną część Włoch, sprawiając, że jej wyjątkowy aromat możemy poczuć również w domowym wnętrzu. Produkty CIAO ITALIA to linia charakteryzująca się ponad 90% składnikami naturalnymi, w tym olejkami zapachowymi oraz sprawdzoną recepturą gwarantującą 100% czystości. Sprzedaż limitowanej kolekcji rozpocznie się w sklepach sieci Lidl, następnie w Aldi i Kauflandzie oraz w sklepie internetowym www.sklep-sidolux.pl. Wprowadzeniu nowej limitowanej serii CIAO ITALIA towarzyszyć będzie materiał wideo autorstwa ambasadorki marki Sidolux i współtwórczyni linii CIAO ITALIA, Uli Pedantuli. W swoim filmie Ula opowie o zapachach słonecznych Włoch, które stały się inspiracją dla tworzenia nowej, limitowanej kolekcji marki SIDOLUX –„CIAO ITALIA”. Premiera specjalnego filmu na kanale Ula Pedantula na YouTube już 15 kwietnia.  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.