Zapachowa podróż do słonecznych Włoch z limitowaną kolekcją SIDOLUX
Włochy – kraina, gdzie oliwki i pomarańcze dojrzewają w blasku słońca, a z okolicznych gajów unosi się zapach aromatycznych cytrusów i kwiatów. SIDOLUX inspirowany klimatem słonecznej Italii wprowadza nową, limitowaną linię zapachową produktów do sprzątania Ciao Italia, której współtwórczynią jest Urszula Chincz, znana jako Ula Pedantula.
Nie od dzisiaj wiadomo, że Italia skradła serca Polaków i jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej wybieranym kierunkiem podczas wakacyjnych podróży. Tylko w 2022 roku Italia była wiodącym miejscem turystycznych wyjazdów zagranicznych wśród mieszkańców naszego kraju, który przynajmniej raz odwiedziło 17% wyjeżdżających.
Dzięki marce SIDOLUX klimat słonecznej Italii można poczuć nie tylko w trakcie podróży, ale również podczas codziennych obowiązków we własnych czterech kątach. Nowa linia zapachów Ciao Italia to produkty inspirowane podróżami, które przeniosą nas myślami na słoneczny i uwielbiany przez Polaków Półwysep Apeniński.
- Od teraz odkrywanie magii włoskich krajobrazów i zmysłowych aromatów jest niezwykle proste! Wspólnie z Ulą Pedantulą, ambasadorką marki SIDOLUX stworzyliśmy wyjątkową, limitowaną kolekcję produktów do sprzątania Ciao Italia, inspirowaną włoskim klimatem, naturą i roślinnością. Ula Chincz, jest nie tylko ekspertką od porządków, ale również miłośniczką i znawczynią tematyki włoskiej, a od niedawna również mieszka w tym pięknym
kraju, którego uroki odkrywa właśnie dla nas. – mówi Marta Całus, Trade & Marketing
Manager Sidolux.
Poczuj zapach słonecznej Italii w swoim domu
CIAO ITALIA to seria składająca się płynów uniwersalnych, płynów do mycia szyb i luster oraz produktów do pielęgnacji podłóg drewnianych i paneli o wyjątkowych aromatach inspirowanych podróżą do słonecznych Włoch. W portfolio serii znajdziemy zapachy takie jak: Jaśmin Toskanii, Kwiaty Ligurii, Lazurowe Capri oraz Pomarańcze Sycylii. Każdy z nich reprezentuje poszczególną część Włoch, sprawiając, że jej wyjątkowy aromat możemy poczuć również w domowym wnętrzu. Produkty CIAO ITALIA to linia charakteryzująca się ponad 90% składnikami naturalnymi, w tym olejkami zapachowymi oraz sprawdzoną recepturą gwarantującą 100% czystości. Sprzedaż limitowanej kolekcji rozpocznie się w sklepach sieci Lidl, następnie w Aldi i Kauflandzie oraz w sklepie internetowym www.sklep-sidolux.pl. Wprowadzeniu nowej limitowanej serii CIAO ITALIA towarzyszyć będzie materiał wideo autorstwa ambasadorki marki Sidolux i współtwórczyni linii CIAO ITALIA, Uli Pedantuli. W swoim filmie Ula opowie o zapachach słonecznych Włoch, które stały się inspiracją dla tworzenia nowej, limitowanej kolekcji marki SIDOLUX –„CIAO ITALIA”. Premiera specjalnego filmu na kanale Ula Pedantula na YouTube już 15 kwietnia.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.