Komunikaty PR

Żappka dla powodzian! Ruszyła akcja wymiany żappsów na cegiełki charytatywne

2024-09-18  |  09:40
Biuro prasowe

Kolejny już raz Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność pomocową. Sieć, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, uruchomiła specjalną akcję wsparcia dla powodzian. Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne.

Osoby korzystające z aplikacji Żappka mogą zdecydować się na wymianę żappsów na cegiełki o różnych wartościach: 300 żappsów to równowartość 1 zł, 600 żappsów – odpowiada wartości 2 zł, wykorzystując 1000 żappsów przekazują 5 zł. Każdy może przekazać maksymalnie 3 cegiełki – po jednej w ramach każdego z nominałów.

Zebrana w trakcie zbiórki kwota zostanie w całości przekazana na działania pomocowe dla osób poszkodowanych przez powódź, koordynowane przez Polski Czerwony Krzyż.

Żappka narzędziem do budowania odpowiedzialnych postaw społecznych

To nie pierwszy raz, gdy Żabka angażuje użytkowników aplikacji mobilnej Żappka w działania charytatywne, umożliwiając im włączanie się w różnego rodzaju akcje pomocowe. W przeszłości mieli oni możliwość wymiany żappsów na cegiełki charytatywne m.in. na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, walkę z koronawirusem czy organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne po wybuchu wojny w Ukrainie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.