Komunikaty PR

Zielony kubek wielorazowy już dostępny w Żabce

2023-09-11  |  15:30
Biuro prasowe

Kubek wielorazowy na ulubioną, gorącą, świeżo mieloną kawę lub inny gorący napój na wynos to korzyść dla środowiska naturalnego, bo dzięki niemu przyczyniamy się do redukcji jednorazowych odpadów. To także oszczędność dla kieszeni – gorący napój, jak kawa, z własnym kubkiem kosztuje o 1 zł mniej. Żabka wprowadziła do swojej oferty zielone kubki wielorazowe. Od 30.08 br. poszerzyła także ofertę subskrypcji na kawę. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych opcji dostępnego w Żabce Kawonamentu.

Żabka z ofertą kawową jest obecna na rynku od wielu lat. Sieć serwuje kawę i inne gorące napoje w każdym z ponad 9700 sklepów, rocznie sprzedając 24 mln kubków kawy. Rekord to 72 szt. sprzedane w minutę!

- Gorąca, aromatyczna, świeżo mielona kawa na wynos to jeden z kluczowych wyróżników oferty Żabki. Konsumenci doceniają jej smak, a także możliwość szybkiego i wygodnego zakupu. To właśnie z myślą o nich stale przygotowujemy nowe oferty. Tańsza kawa z własnym kubkiem czy „Kawonament” skradły serca naszych klientów. Mamy nadzieję, że równie chętnie sięgną oni także po #zielonykubek wielorazowy, zaprojektowany, by służyć jak najdłużej. W ten sposób chcemy zachęcić naszych klientów do wspierania kultury ponownego wykorzystywania przedmiotów i ograniczenia użycia tych jednorazowych. To prosty sposób na aktywne uczestnictwo w walce z zanieczyszczeniem środowiska i promocję cyrkularnych rozwiązań. Wspierając takie inicjatywy, jako konsumenci, możemy także przyczynić się do zmiany zachowań oraz wzrostu świadomości związanej z ochroną środowiska naturalnego mówi Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Żabka Polska.

Promując kubki wielorazowe, wspieramy w obszarze cyrkularność realizację przyjętych celów, zdefiniowanych w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka.

#zielonykubek wielorazowy

Dostępny w Żabce kubek wielorazowy został wykonany z surowców pochodzenia naturalnego i drewna z certyfikatem FSC® – jest bezpieczny dla żywności oraz w pełni nadaje się do recyklingu. Dzięki zastosowaniu podwójnych ścianek utrzymuje przez dłuższy czas odpowiednią temperaturę ulubionego napoju.

Kubek ma pojemność 400 ml. Jest poręczny, wytrzymały i wygodny – można go myć w zmywarce.

Ma też coś, czego nie mają inne kubki – jest żabkowy i wyróżnia się oryginalnym designem oraz hasłami. Można z nim m.in. kształtować #dobrynawyk oraz napełnić go #dopełna!

Jest dostępny w regularnej sprzedaży we wszystkich ponad 9700 sklepach sieci w cenie 49,99 zł/szt. Klienci, którzy zdecydują się na zakup kawy lub innego gorącego napoju z własnym kubkiem, otrzymają rabat w wysokości 1 zł.

Nowe opcje Kawonamentu

Żabka rozszerza także ofertę Kawonamentu. Od 30 sierpnia br. klienci sieci mogą wybierać z aż trzech opcji subskrypcji na kawę:

  • MAX - 30 kaw, które można odebrać w sklepach sieci w ciągu 30 dni (koszt 59,99 zł);
  • MIDI - 15 kaw do odebrania w ciągu 30 dni (koszt 39,99 zł);
  • MINI - 7 kaw, które można odebrać w ciągu 10 dni (koszt 19,99 zł).

Subskrypcja kawy w Żabce, czyli Kawonament, pojawiła się w aplikacji Żappka pod koniec października ub.r. Oferta wzbudziła bardzo duże zainteresowanie, wpisując się idealnie w potrzeby miłośników kawy i stałych klientów Żabki. Rozwój subskrypcji i dodanie nowych ofert wynikają z chęci dostarczenia mechanizmów dopasowanych do szerszego grona klientów. Oferty MIDI i MINI mogą szczególnie zainteresować osoby, które oczekują bardziej elastycznego rozwiązania. Obecnie grupa osób korzystających z subskrypcji utrzymuje się na stałym poziomie. Jest ona bardzo zróżnicowana demograficznie, ale najwięcej jest w niej osób w przedziale wiekowym 25-34 lat.

Kawa z Żabki

Kawa z Żabki to 100% arabica. Jest palona we Włoszech, a średni stopień palenia wydobywa z niej pełnię smaku i aromatów. Mieszanka zawiera w swoim składzie unikalną kawę z plantacji Bob-o-link. Produkuje ona najlepszej jakości kawę, zachowując jednocześnie zasady zrównoważonego rozwoju w rolnictwie. Posiada także certyfikat Rainforest Alliance. Kupując produkty z tym oznaczeniem klienci wspierają prawa i dobrostan farmerów, chronią naturalne źródła i przyrodę, a także środowisko.

Według badań konsumenckich największą popularnością w Żabce cieszą się kawa latte i kawa z mlekiem. Najlepiej na tle konkurencji oceniany jest jej idealnie mleczny smak i moc. Zdaniem testujących, ten gorący napój z Żabki ma też odpowiednio intensywny zapach i aromat[1].


[1] „Kawa z mlekiem” raport Hamilton z dn. 15 marca 2022 r., zrealizowany na zlecenie Żabka Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.