Komunikaty PR

Zielony kubek wielorazowy już dostępny w Żabce

2023-09-11  |  15:30
Biuro prasowe

Kubek wielorazowy na ulubioną, gorącą, świeżo mieloną kawę lub inny gorący napój na wynos to korzyść dla środowiska naturalnego, bo dzięki niemu przyczyniamy się do redukcji jednorazowych odpadów. To także oszczędność dla kieszeni – gorący napój, jak kawa, z własnym kubkiem kosztuje o 1 zł mniej. Żabka wprowadziła do swojej oferty zielone kubki wielorazowe. Od 30.08 br. poszerzyła także ofertę subskrypcji na kawę. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych opcji dostępnego w Żabce Kawonamentu.

Żabka z ofertą kawową jest obecna na rynku od wielu lat. Sieć serwuje kawę i inne gorące napoje w każdym z ponad 9700 sklepów, rocznie sprzedając 24 mln kubków kawy. Rekord to 72 szt. sprzedane w minutę!

- Gorąca, aromatyczna, świeżo mielona kawa na wynos to jeden z kluczowych wyróżników oferty Żabki. Konsumenci doceniają jej smak, a także możliwość szybkiego i wygodnego zakupu. To właśnie z myślą o nich stale przygotowujemy nowe oferty. Tańsza kawa z własnym kubkiem czy „Kawonament” skradły serca naszych klientów. Mamy nadzieję, że równie chętnie sięgną oni także po #zielonykubek wielorazowy, zaprojektowany, by służyć jak najdłużej. W ten sposób chcemy zachęcić naszych klientów do wspierania kultury ponownego wykorzystywania przedmiotów i ograniczenia użycia tych jednorazowych. To prosty sposób na aktywne uczestnictwo w walce z zanieczyszczeniem środowiska i promocję cyrkularnych rozwiązań. Wspierając takie inicjatywy, jako konsumenci, możemy także przyczynić się do zmiany zachowań oraz wzrostu świadomości związanej z ochroną środowiska naturalnego mówi Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Żabka Polska.

Promując kubki wielorazowe, wspieramy w obszarze cyrkularność realizację przyjętych celów, zdefiniowanych w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka.

#zielonykubek wielorazowy

Dostępny w Żabce kubek wielorazowy został wykonany z surowców pochodzenia naturalnego i drewna z certyfikatem FSC® – jest bezpieczny dla żywności oraz w pełni nadaje się do recyklingu. Dzięki zastosowaniu podwójnych ścianek utrzymuje przez dłuższy czas odpowiednią temperaturę ulubionego napoju.

Kubek ma pojemność 400 ml. Jest poręczny, wytrzymały i wygodny – można go myć w zmywarce.

Ma też coś, czego nie mają inne kubki – jest żabkowy i wyróżnia się oryginalnym designem oraz hasłami. Można z nim m.in. kształtować #dobrynawyk oraz napełnić go #dopełna!

Jest dostępny w regularnej sprzedaży we wszystkich ponad 9700 sklepach sieci w cenie 49,99 zł/szt. Klienci, którzy zdecydują się na zakup kawy lub innego gorącego napoju z własnym kubkiem, otrzymają rabat w wysokości 1 zł.

Nowe opcje Kawonamentu

Żabka rozszerza także ofertę Kawonamentu. Od 30 sierpnia br. klienci sieci mogą wybierać z aż trzech opcji subskrypcji na kawę:

  • MAX - 30 kaw, które można odebrać w sklepach sieci w ciągu 30 dni (koszt 59,99 zł);
  • MIDI - 15 kaw do odebrania w ciągu 30 dni (koszt 39,99 zł);
  • MINI - 7 kaw, które można odebrać w ciągu 10 dni (koszt 19,99 zł).

Subskrypcja kawy w Żabce, czyli Kawonament, pojawiła się w aplikacji Żappka pod koniec października ub.r. Oferta wzbudziła bardzo duże zainteresowanie, wpisując się idealnie w potrzeby miłośników kawy i stałych klientów Żabki. Rozwój subskrypcji i dodanie nowych ofert wynikają z chęci dostarczenia mechanizmów dopasowanych do szerszego grona klientów. Oferty MIDI i MINI mogą szczególnie zainteresować osoby, które oczekują bardziej elastycznego rozwiązania. Obecnie grupa osób korzystających z subskrypcji utrzymuje się na stałym poziomie. Jest ona bardzo zróżnicowana demograficznie, ale najwięcej jest w niej osób w przedziale wiekowym 25-34 lat.

Kawa z Żabki

Kawa z Żabki to 100% arabica. Jest palona we Włoszech, a średni stopień palenia wydobywa z niej pełnię smaku i aromatów. Mieszanka zawiera w swoim składzie unikalną kawę z plantacji Bob-o-link. Produkuje ona najlepszej jakości kawę, zachowując jednocześnie zasady zrównoważonego rozwoju w rolnictwie. Posiada także certyfikat Rainforest Alliance. Kupując produkty z tym oznaczeniem klienci wspierają prawa i dobrostan farmerów, chronią naturalne źródła i przyrodę, a także środowisko.

Według badań konsumenckich największą popularnością w Żabce cieszą się kawa latte i kawa z mlekiem. Najlepiej na tle konkurencji oceniany jest jej idealnie mleczny smak i moc. Zdaniem testujących, ten gorący napój z Żabki ma też odpowiednio intensywny zapach i aromat[1].


[1] „Kawa z mlekiem” raport Hamilton z dn. 15 marca 2022 r., zrealizowany na zlecenie Żabka Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.