Złap ciepłą przekąskę od Żabki i wyrusz w drogę!
Na poznańskim dworcu PKP, który każdego dnia odwiedza około 1 tys. pasażerów, powstała wyjątkowa placówka. Jest specjalnie dostosowana do potrzeb podróżnych, tak aby mogli oni skorzystać z rozszerzonej oferty ciepłych przekąsek, kawy, kanapek czy sałatek. Sklep został wyposażony m.in. w specjalne stoliki, przy których można swobodnie zjeść ciepły posiłek.
Sklep ma zaledwie 35 m kw. i powstał z myślą o lokalizacjach, w których pojawiają się duże skupiska ludzi. Znajduje się w hali sprzedaży biletów oraz poczekalni dla podróżnych na dworcu PKP w Poznaniu. Jest wyposażony w specjalne ergonomiczne szuflady z systemem chłodzącym i mroźniczym, dzięki czemu obsługa klientów przebiega jeszcze szybciej i sprawniej. Dodatkowa, specjalna szuflada grzewcza przyspiesza z kolei przygotowanie i wydawanie ulubionej przekąski klientów Żabki, czyli hot dogów. Rekordy w najlepszym jak dotąd dniu sprzedażowym to: 270 szt. hot dogów, 130 kaw i ponad 140 słodkich wypieków.
Klienci znajdą tu np. pięć wyjątkowych smaków panini, dwa rodzaje kebabu rollo opracowane we współpracy z restauracjami Zahir oraz trzy rodzaje pizzy wrap. Punkt oferuje też ofertę śniadaniową rozbudowaną o dwa rodzaje wyjątkowego produktu – focaccini. Dodatkowo oferta szybkich przekąsek na ciepło jest wzbogacona o przekąski przygotowywane w piecu konwekcyjno-mikrofalowym Merrychef. Oferta #PROSTOzPIECA to: frytki, nuggetsy, stripsy i popsy z kurczaka, zapiekanki, burgery z Dynastii Burgerów oraz churrosy. Klienci mogą także wybierać spośród trzech różnych zestawów #CHRUPBOXÓW tworzonych na bazie frytek z dodatkiem mięsnym. W punkcie gastronomicznym Żabki nie mogło także zabraknąć gorącej, świeżo mielonej kawy – klienci mogą ją zamówić z mlekiem krowim, owsianym lub bez laktozy. Na uwagę zasługują też dostępne w punkcie słodkości: croissanty, ciastko „duet” czy rurki waniliowe.
Oferta placówki jest idealnym uzupełnieniem dla znajdującego się tuż obok drugiego sklepu Żabka – najmniejszej ze wszystkich 10 000 należących do sieci placówek, liczącej zaledwie 9 m kw.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.