Złota statuetka dla projektu dACH! Dominikańska!
Projekt dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę za Wydarzenie Roku w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży Retail – PRCH Retail Awards. W ścisłej rywalizacji wzięły udział dwie aplikacje zgłoszone przez G City (dawniej Atrium European Real Estate) – wspomniany dACH! Dominikańska oraz nominowany do konkursu Dyrektor Centrum Handlowego Promenada Tomasz Hoffman w kategorii Dyrektor Roku.
dACH! Dominikańska to wyjątkowe miejsce spotkań i pozytywnych wrażeń, ze strefą barową i punktem gastronomicznym oraz przepięknym widokiem na centrum Wrocławia, znajdujące się na dachu Galerii Dominikańskiej. Powstało ono poprzez oryginalną aranżację zwykłego, użytkowego parkingu zewnętrznego na czwartym piętrze. Tymczasowa przestrzeń eventowa stała się sceną dla wydarzeń o różnej tematyce, dedykowanych bez względu na wiek wszystkim wrocławianom oraz turystom, a przede wszystkim osobom lubiącym dobrą zabawę, muzykę i aktywny styl życia. Wpisała się w trend, w którym coraz więcej osób chce doznawać ciekawych przeżyć, spotykać interesujących ludzi i spędzać miło czas ze znajomymi i rodziną.
Jury konkursu PRCH Retail Awards doceniło projekt dACH! Dominikańska za niezwykle oryginalny pomysł i wyjątkową realizację, będące odpowiedzią na wyzwania z jakimi mierzy się Galeria Dominikańska. Są nimi brak przestrzeni na wydarzenia rozrywkowe wewnątrz obiektu oraz bliskość starego miasta, które oferuje wrocławianom setki interesujących wydarzeń. dACH! stał się jedynym w skali rynku eventem realizowanym w niepowtarzalnej formule non stop. Wyjątkowość projektowi nadało przede wszystkim miejsce jego realizacji. Odległy, niezadaszony fragment parkingu na czwartej kondygnacji budynku, stał się jedną z najbardziej gorących letnich miejscówek we Wrocławiu. Przyciągnął tysiące klientów i odmłodził wizerunek centrum.
– Poziom projektów, z którymi przyszło nam w tym roku konkurować był naprawdę bardzo wysoki. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie nasz dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje – Postanowiliśmy zrobić coś niezwykłego! Pomysł, do którego doszliśmy w wyniku analiz, prześledzenia opinii klientów, wpisów pozostawianych na portalach turystycznych oraz spostrzeżeń zdobytych w toku pracy marketingowej przy Galerii Dominikańskiej, był bardzo ambitny i wychodził znacznie poza ramy działań stricte komunikacji marketingowej! Jednak przeświadczenie, że doszliśmy do czegoś wyjątkowego, obudziło w całym zespole odwagę do realizacji przedsięwzięcia. Przeprowadziliśmy transformację miejsca obejmującą wybudowanie baru, stworzenie przytulnego miejsca do spotkań, występów i tańców. Przygotowaliśmy pełną komunikację nowej przestrzeni i kompleksowy projekt atrakcyjnych wydarzeń, takich jak koncerty, spotkania, warsztaty, potańcówki, silent disco, które odbywały się non stop, każdego dnia przez 13 tygodni lata na dachu Galerii Dominikańskiej. Wtedy jeszcze dach galerii był po prostu parkingiem. Jednak w ciągu kilku miesięcy i w toku wytężonej pracy zespołu, zamienił się w dACH! Dominikańska – niezwykłe miejsce spotkań we Wrocławiu z epickim widokiem na panoramę miasta. Miejsce, które odwiedziło w 2,5 miesiąca ponad 60 000 osób! A w kolejnym roku już ponad 140 000.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.