Komunikaty PR

Złota statuetka dla projektu dACH! Dominikańska!

2023-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Projekt dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę za Wydarzenie Roku w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży Retail – PRCH Retail Awards. W ścisłej rywalizacji wzięły udział dwie aplikacje zgłoszone przez G City (dawniej Atrium European Real Estate) – wspomniany dACH! Dominikańska oraz nominowany do konkursu Dyrektor Centrum Handlowego Promenada Tomasz Hoffman w kategorii Dyrektor Roku.

dACH! Dominikańska to wyjątkowe miejsce spotkań i pozytywnych wrażeń, ze strefą barową i punktem gastronomicznym oraz przepięknym widokiem na centrum Wrocławia, znajdujące się na dachu Galerii Dominikańskiej. Powstało ono poprzez oryginalną aranżację zwykłego, użytkowego parkingu zewnętrznego na czwartym piętrze. Tymczasowa przestrzeń eventowa stała się sceną dla wydarzeń o różnej tematyce, dedykowanych bez względu na wiek wszystkim wrocławianom oraz turystom, a przede wszystkim osobom lubiącym dobrą zabawę, muzykę i aktywny styl życia. Wpisała się w trend, w którym coraz więcej osób chce doznawać ciekawych przeżyć, spotykać interesujących ludzi i spędzać miło czas ze znajomymi i rodziną. 

Jury konkursu PRCH Retail Awards doceniło projekt dACH! Dominikańska za niezwykle oryginalny pomysł i wyjątkową realizację, będące odpowiedzią na wyzwania z jakimi mierzy się Galeria Dominikańska. Są nimi brak przestrzeni na wydarzenia rozrywkowe wewnątrz obiektu oraz bliskość starego miasta, które oferuje wrocławianom setki interesujących wydarzeń. dACH! stał się jedynym w skali rynku eventem realizowanym w niepowtarzalnej formule non stop. Wyjątkowość projektowi nadało przede wszystkim miejsce jego realizacji. Odległy, niezadaszony fragment parkingu na czwartej kondygnacji budynku, stał się jedną z najbardziej gorących letnich miejscówek we Wrocławiu. Przyciągnął tysiące klientów i odmłodził wizerunek centrum.

– Poziom projektów, z którymi przyszło nam w tym roku konkurować był naprawdę bardzo wysoki. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie nasz dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje – Postanowiliśmy zrobić coś niezwykłego! Pomysł, do którego doszliśmy w wyniku analiz, prześledzenia opinii klientów, wpisów pozostawianych na portalach turystycznych oraz spostrzeżeń zdobytych w toku pracy marketingowej przy Galerii Dominikańskiej, był bardzo ambitny i wychodził znacznie poza ramy działań stricte komunikacji marketingowej! Jednak przeświadczenie, że doszliśmy do czegoś wyjątkowego, obudziło w całym zespole odwagę do realizacji przedsięwzięcia. Przeprowadziliśmy transformację miejsca obejmującą wybudowanie baru, stworzenie przytulnego miejsca do spotkań, występów i tańców. Przygotowaliśmy pełną komunikację nowej przestrzeni i kompleksowy projekt atrakcyjnych wydarzeń, takich jak koncerty, spotkania, warsztaty, potańcówki, silent disco, które odbywały się non stop, każdego dnia przez 13 tygodni lata na dachu Galerii Dominikańskiej. Wtedy jeszcze dach galerii był po prostu parkingiem. Jednak w ciągu kilku miesięcy i w toku wytężonej pracy zespołu, zamienił się w dACH! Dominikańska – niezwykłe miejsce spotkań we Wrocławiu z epickim widokiem na panoramę miasta. Miejsce, które odwiedziło w 2,5 miesiąca ponad 60 000 osób! A w kolejnym roku już ponad 140 000.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.