Komunikaty PR

Złota statuetka dla projektu dACH! Dominikańska!

2023-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Projekt dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę za Wydarzenie Roku w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży Retail – PRCH Retail Awards. W ścisłej rywalizacji wzięły udział dwie aplikacje zgłoszone przez G City (dawniej Atrium European Real Estate) – wspomniany dACH! Dominikańska oraz nominowany do konkursu Dyrektor Centrum Handlowego Promenada Tomasz Hoffman w kategorii Dyrektor Roku.

dACH! Dominikańska to wyjątkowe miejsce spotkań i pozytywnych wrażeń, ze strefą barową i punktem gastronomicznym oraz przepięknym widokiem na centrum Wrocławia, znajdujące się na dachu Galerii Dominikańskiej. Powstało ono poprzez oryginalną aranżację zwykłego, użytkowego parkingu zewnętrznego na czwartym piętrze. Tymczasowa przestrzeń eventowa stała się sceną dla wydarzeń o różnej tematyce, dedykowanych bez względu na wiek wszystkim wrocławianom oraz turystom, a przede wszystkim osobom lubiącym dobrą zabawę, muzykę i aktywny styl życia. Wpisała się w trend, w którym coraz więcej osób chce doznawać ciekawych przeżyć, spotykać interesujących ludzi i spędzać miło czas ze znajomymi i rodziną. 

Jury konkursu PRCH Retail Awards doceniło projekt dACH! Dominikańska za niezwykle oryginalny pomysł i wyjątkową realizację, będące odpowiedzią na wyzwania z jakimi mierzy się Galeria Dominikańska. Są nimi brak przestrzeni na wydarzenia rozrywkowe wewnątrz obiektu oraz bliskość starego miasta, które oferuje wrocławianom setki interesujących wydarzeń. dACH! stał się jedynym w skali rynku eventem realizowanym w niepowtarzalnej formule non stop. Wyjątkowość projektowi nadało przede wszystkim miejsce jego realizacji. Odległy, niezadaszony fragment parkingu na czwartej kondygnacji budynku, stał się jedną z najbardziej gorących letnich miejscówek we Wrocławiu. Przyciągnął tysiące klientów i odmłodził wizerunek centrum.

– Poziom projektów, z którymi przyszło nam w tym roku konkurować był naprawdę bardzo wysoki. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie nasz dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje – Postanowiliśmy zrobić coś niezwykłego! Pomysł, do którego doszliśmy w wyniku analiz, prześledzenia opinii klientów, wpisów pozostawianych na portalach turystycznych oraz spostrzeżeń zdobytych w toku pracy marketingowej przy Galerii Dominikańskiej, był bardzo ambitny i wychodził znacznie poza ramy działań stricte komunikacji marketingowej! Jednak przeświadczenie, że doszliśmy do czegoś wyjątkowego, obudziło w całym zespole odwagę do realizacji przedsięwzięcia. Przeprowadziliśmy transformację miejsca obejmującą wybudowanie baru, stworzenie przytulnego miejsca do spotkań, występów i tańców. Przygotowaliśmy pełną komunikację nowej przestrzeni i kompleksowy projekt atrakcyjnych wydarzeń, takich jak koncerty, spotkania, warsztaty, potańcówki, silent disco, które odbywały się non stop, każdego dnia przez 13 tygodni lata na dachu Galerii Dominikańskiej. Wtedy jeszcze dach galerii był po prostu parkingiem. Jednak w ciągu kilku miesięcy i w toku wytężonej pracy zespołu, zamienił się w dACH! Dominikańska – niezwykłe miejsce spotkań we Wrocławiu z epickim widokiem na panoramę miasta. Miejsce, które odwiedziło w 2,5 miesiąca ponad 60 000 osób! A w kolejnym roku już ponad 140 000.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.