Zupa na Drogę już dostępna – odkręć, podgrzej i pij! Masz to w butelce!
Zupy to jedno z najbardziej lubianych przez klientów Żabki dań gotowych marki Szamamm. Sieć od lat ma w swojej ofercie kilka rodzajów zup do samodzielnego podgrzania. Teraz Żabka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza do portfolio marki nowy, innowacyjny produkt – Zupę na Drogę w specjalnie zaprojektowanej butelce, umożliwiającej jej podgrzanie bez konieczności przelewania i to na miejscu – w sklepie. Kupując produkt, klienci zyskują możliwość zjedzenia ciepłej zupy gdziekolwiek i kiedykolwiek chcą. Wystarczy tylko dostęp do kuchenki mikrofalowej.
– W Żabce, tworząc ofertę produktową marek własnych, zawsze staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby konsumentów. Jako pierwsi w Polsce dajemy klientom możliwość zakupu zupy w poręcznej butelce, która już w sklepie może zostać podgrzana przez sprzedawcę. Zupa na Drogę to innowacyjny produkt typu „on the go” – opakowanie zostało zaprojektowane tak, że można je bez wysiłku utrzymać w dłoni, co daje możliwość swobodnej konsumpcji w trakcie codziennych czynności np. spaceru czy przerwy w pracy bądź na uczelni – mówi Elżbieta Noga, Innovation and NPD Director w Żabka Polska.
Odkręć, podgrzej i pij!
Zupa na Drogę Szamamm dostępna jest w butelce o pojemności 330 ml w cenie 7,99 zł/szt., z aplikacją mobilną Żappka: 6,99 zł/szt. (do 16.01.2024). Do wyboru są dwa warianty smakowe: pomidorowa i dyniowa. Zupy nie zawierają substancji konserwujących ani sztucznych barwników.
Jedyna butelka w Polsce umożliwiająca podgrzanie produktu
Nowe zupy Szamamm dostępne są w specjalnie przygotowanych butelkach wykonanych z polipropylenu odpornego na działanie wysokiej temperatury. To jedyne butelki w Polsce umożliwiające podgrzanie produktu w kuchence mikrofalowej. Ich wprowadzenie na rynek poprzedził szereg drobiazgowych testów i prób. Prototyp wykonano przy użyciu drukarki 3D. Kształt i wymiary były doskonalone, aby końcowy produkt był jak najbardziej wygodny w użyciu. Przeprowadzono także serię badań laboratoryjnych, które potwierdziły, że butelka nadaje się do bezpośredniego kontaktu z żywnością.
Produkt Szamamm – kolejna Porcja DobreGO!
Program „Porcja DobreGO!” ma na celu promocję dobrze zbilansowanych i smacznych posiłków, które mogą być szybkim rozwiązaniem na każdą porę dnia, oferując bogatą gamę dań gotowych oraz przekąsek. Szamamm to jedna z marek własnych Żabki, w ramach której sieć oferuje gotowe dania obiadowe, bez dodatku substancji konserwujących, w porcjach idealnych na raz. Można je błyskawicznie przygotować, np. odgrzewając w kuchence mikrofalowej i zjeść wygodnie w pracy lub w domu. Są wśród nich dania tradycyjne, m.in. zupy, pierogi, naleśniki czy kotlety, jak i inspirowane kuchniami świata – od włoskiej po smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Dostępne są też specjalnie oznaczone warianty bezmięsne. Więcej informacji o marce: https://www.zabka.pl/tylko-u-nas/szamamm

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.