Komunikaty PR

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów herbaLOVE

2022-06-17  |  17:00
Biuro prasowe

herbaLOVE to nowe, niegazowane napoje marki Herbapol, stanowiące unikalne połączenie herbaty, owoców i ziół. Doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie, również dzięki wyważonej słodyczy. Tym, co je wyróżnia, są oryginalne, a jednocześnie bardzo harmonijne smaki. Są dostępne w pięciu wariantach: herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta, herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa, herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy, herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek oraz herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp.

Wraz z początkiem czerwca wystartowała kampania „Z miłości do smaku i orzeźwienia” promująca te nowości. – Hasło kampanii w prosty sposób wyraża to, co najważniejsze w herbaLOVE – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. – Napoje te powstały z naszej pasji i miłości do herbaty, owoców i ziół. Pozytywnie zaskakują niebanalnymi, fantazyjnymi smakami, dostarczając jednocześnie naturalnego orzeźwienia.

Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty herbaLOVE będą promowane poprzez VOD oraz szeroko w Social Mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok), jak również poprzez akcje z influencerami. - Stawiamy na atrakcyjny, przyciągający przekaz i nowoczesne formy komunikacji – podkreśla Agnieszka Pragacz. – Jesteśmy przekonani, że dzięki temu szeroko i skutecznie dotrzemy do wszystkich, którzy tego lata chcą poczuć pełnię naturalnego orzeźwienia.

Klipy będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie Youtube.

Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu Citylight ukazujące herbaLOVE zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo, kampania otrzyma silne wsparcie poprzez intensywne działania PR-owe oraz trade marketingowe.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialna jest Czteryczwarte Brand Design, a za produkcję klipu Agencja Kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy Mediacom.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.