homfi z nagrodą w prestiżowym konkursie European Property Awards
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Ogłoszono laureatów prestiżowych nagród w 31. edycji konkursu European Property Awards. W kategorii Property Agency/Consultancy - skoncentrowanej na najwyższej jakości usług wśród agencji nieruchomości - tytułem „Award Winner” została wyróżniona agencja homfi.
homfi otrzymało nagrodę za innowacyjne metody i narzędzia stosowane w codziennej pracy, zaawansowane procesy wewnętrzne oraz skuteczne działania marketingowe wspierające markę korporacyjną i promujące nieruchomości z oferty agencji.
W tym momencie wiadomo, że homfi otrzymało tytuł "Award Winner" w kategorii Property Agency/Consultancy for Poland. O tym, czy agencja uzyska wyróżnienie na arenie międzynarodowej, dowiemy się 17 października. W hotelu Marriott Grosvenor Square w Londynie odbędzie się wtedy uroczysta gala konkursowa, podczas której zostaną ogłoszone szczegółowe wyniki konkursu.
-
W homfi nieustannie dążymy do doskonałości i każdego dnia staramy się tworzyć nowe standardy, które zmieniają zasady gry w naszej branży. Tytuły Lidera Nieruchomości Otodom, które zdobyliśmy w 2019 i 2021 roku jako najlepsza agencja w Polsce, były dla nas wielkim wyróżnieniem, ale wiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej drogi. Nagroda w konkursie European Property Awards pokazuje, że nasze ambicje sięgają znacznie dalej, a wyzwania, przed jakimi stajemy, nabierają globalnego wymiaru - mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. - Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie to dla nas ogromna radość i dowód, że podążamy we właściwym kierunku. Gratulacje dla całego zespołu agentów i ekspertów nieruchomości homfi. Teraz ruszamy naprzód z jeszcze większą energią i determinacją, gotowi, by kreować przyszłość branży nieruchomości na nowych rynkach - dodaje.
European Property Awards — 30 lat prestiżu
European Property Awards to jeden z najbardziej prestiżowych i największych światowych konkursów w branży nieruchomości. Jest organizowany nieprzerwanie od 1993 roku w Wielkiej Brytanii i wyróżnia najlepsze projekty, firmy i osoby z sektora nieruchomości.
Nagrody w konkursie European Property Awards obejmują ponad 50 różnych kategorii, takich jak architektura, projektowanie wnętrz, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami oraz marketing. Laureaci są wybierani przez niezależny panel złożony z ponad 100 ekspertów branżowych. Jury przewodniczą Lord Best, Lord Waverley, Lord Thurso i The Earl of Lytton — członkowie Izby Lordów w brytyjskim parlamencie. Ocena panelu sędziowskiego koncentruje się na jakości, usługach, innowacyjności, oryginalności i zaangażowaniu uczestników w zrównoważony rozwój.
Uczestnicy, którzy otrzymają najwyższe noty w kraju, mają szansę na zwycięstwo na poziomie regionalnym. Eliminacje regionalne odbywają się w Arabii, Europie, Afryce, Kanadzie, Ameryce Środkowej i Południowej, na Karaibach, w USA, Wielkiej Brytanii i regionie Azji i Pacyfiku. Najlepsi z każdego regionu przechodzą do etapu finałowego, gdzie wyłaniani są globalni zwycięzcy.
Poznaj laureata!
Agencja nieruchomości homfi jest pionierem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. To najszybciej rozwijająca się agencja w Polsce z własnymi oddziałami w czternastu największych miastach. Zespół homfi liczy aktualnie ponad 300 agentów nieruchomości i ekspertów wspierających na co dzień ich pracę.
Nagroda European Property Award to kolejne potwierdzenie jakości usług świadczonych przez homfi. W poprzednich latach - 2019 i 2021 - agencja została dwukrotnie wyróżniona nagrodą Lidera Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. W 2023 roku klienci nagrodzili homfi Złotym Laurem Konsumenta w za najwyższą jakość usług, nowoczesne rozwiązania i wysoki poziom zaufania do marki.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.