Komunikaty PR

„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepów

2021-03-23  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Ruszył nowy ogólnopolski program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było. Umożliwiła to M/platform, cyfrowa platforma usług wspierająca lokalne sklepy tradycyjne, dotychczas znana głównie z atrakcyjnych ofert promocyjnych M/promo+. Do wachlarza usług dołączył teraz program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej hop&shop. Intuicyjne rozwiązanie technologiczne skierowane jest do właścicieli lokalnych punktów handlowych korzystających z M/platform oraz ich klientów. Aplikacja pozwala sklepom „za rogiem” skuteczniej konkurować o uwagę konsumenta, poszerzać swoją ofertę, a tym samym zwiększać zyski, zaś ich lokalnym klientom daje między innymi możliwość zbierania punktów za codzienne zakupy i ich wymiany na atrakcyjne zniżki oraz kupony promocyjne. 

W kwietniu ubiegłego roku w ramach M/platform uruchomiono aplikację e-Mka Twoje Zakupy, która była odpowiedzią na obostrzenia w handlu związane z pierwszą falą pandemii i rosnącymi wymogami bezpiecznej obsługi sprzedaży. Aplikacja pozwoliła detalistom na uruchomienie nowej usługi – składania zamówień w lokalnych sklepach drogą online. Na przestrzeni ubiegłego roku, aplikacja zyskiwała coraz to nowe funkcjonalności, a w minionym tygodniu przeszła rebranding i teraz jest dostępna pod nazwą hop&shop, wzbogacona o nowy program lojalnościowy. Stanowi uzupełnienie oferty M/platform, wspierającej lokalny handel tradycyjny. Do nowoczesnych i przyjaznych narzędzi technologicznych, ułatwiających współpracę na linii detalista-producent dołączyła aplikacja, dzięki której zarówno detaliści, jak i producenci zyskują nowy kanał bezpośredniego dotarcia do klienta.

Program lojalnościowy hop&shop ma charakter ogólnopolski, a punkty będzie można zbierać na terenie całego kraju w zdecydowanej większości tradycyjnych sklepów współpracujących z M/platform. Detalista może w prosty sposób aktywować swój sklep w programie, pobierając aplikację, akceptując regulamin i wybierając przelicznik punktowy dla klienta. Całość opiera się na intuicyjnym rozwiązaniu, które stawia na wygodę korzystania. Od detalistów nie wymaga skomplikowanych przygotowań, kosztownej infrastruktury ani dużego nakładu pracy przy obsłudze programu. Konsumentom pozwala na proste skanowanie wirtualnej karty dostępnej w aplikacji bez konieczności posiadania karty plastikowej. Mogą oni liczyć na atrakcyjne nagrody między innymi w postaci kuponów rabatowych możliwych do zdobycia już w pierwszym miesiącu uczestnictwa w programie. Detalista zyskuje natomiast nowy kanał promocji swojego punktu handlowego i atrakcyjny pakiet korzyści dla swoich lojalnych klientów.

Zależało nam na stworzeniu prostego i atrakcyjnego narzędzia zarówno dla detalistów, jak i klientów lokalnych sklepów. Chcemy zachęcać konsumentów do częstszych i większych zakupów w segmencie handlu tradycyjnego. Stawiamy też na wzrost konkurencyjności drobnych, rodzinnych firm, które te sklepy prowadzą. Jest to prawdopodobnie jedyne na naszym rynku rozwiązanie, które umożliwia im realizację programu lojalnościowego na równie atrakcyjnych zasadach, jak w dużych sieciach, ale bez kosztownych inwestycji. Natomiast mechanizm programu został zaplanowany tak, aby klienci i właściciele tradycyjnych placówek handlowych czerpali maksimum korzyści. Teraz zakupy w lokalnych sklepach kończą się nagrodami – powiedział Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platformy Usług, operatora M/platform.

W ramach funkcji dostępnych w aplikacji hop&shop znajdują się również informacje o sklepie i jego oznaczenie na mapie, prezentacja promocji M/promo+ dostępnych w poszczególnych placówkach, historia zakupów i e-paragon, obsługa zamówień z odbiorem własnym lub dostawą do domu oraz listy zakupowe, które mogą być udostępniane rodzinie lub znajomym.

Z danych M/platform wynika, że każdy sklep przystępujący do programu hop&shop jest w stanie pozyskać w pierwszych tygodniach blisko 200 użytkowników, którzy identyfikują się kartą podczas realizacji zakupów, zbierają punkty i wymieniają je na nagrody, a co za tym idzie, częściej i więcej kupują w swoim lokalnym sklepie. Średni rachunek z kartą lojalnościową w 2021 roku był o 66,5% wyższy niż bez karty. Badania wskazują też, że klienci posiadający kartę nabywają więcej różnorodnych produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.