„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepów
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Ruszył nowy ogólnopolski program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było. Umożliwiła to M/platform, cyfrowa platforma usług wspierająca lokalne sklepy tradycyjne, dotychczas znana głównie z atrakcyjnych ofert promocyjnych M/promo+. Do wachlarza usług dołączył teraz program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej hop&shop. Intuicyjne rozwiązanie technologiczne skierowane jest do właścicieli lokalnych punktów handlowych korzystających z M/platform oraz ich klientów. Aplikacja pozwala sklepom „za rogiem” skuteczniej konkurować o uwagę konsumenta, poszerzać swoją ofertę, a tym samym zwiększać zyski, zaś ich lokalnym klientom daje między innymi możliwość zbierania punktów za codzienne zakupy i ich wymiany na atrakcyjne zniżki oraz kupony promocyjne.
W kwietniu ubiegłego roku w ramach M/platform uruchomiono aplikację e-Mka Twoje Zakupy, która była odpowiedzią na obostrzenia w handlu związane z pierwszą falą pandemii i rosnącymi wymogami bezpiecznej obsługi sprzedaży. Aplikacja pozwoliła detalistom na uruchomienie nowej usługi – składania zamówień w lokalnych sklepach drogą online. Na przestrzeni ubiegłego roku, aplikacja zyskiwała coraz to nowe funkcjonalności, a w minionym tygodniu przeszła rebranding i teraz jest dostępna pod nazwą hop&shop, wzbogacona o nowy program lojalnościowy. Stanowi uzupełnienie oferty M/platform, wspierającej lokalny handel tradycyjny. Do nowoczesnych i przyjaznych narzędzi technologicznych, ułatwiających współpracę na linii detalista-producent dołączyła aplikacja, dzięki której zarówno detaliści, jak i producenci zyskują nowy kanał bezpośredniego dotarcia do klienta.
Program lojalnościowy hop&shop ma charakter ogólnopolski, a punkty będzie można zbierać na terenie całego kraju w zdecydowanej większości tradycyjnych sklepów współpracujących z M/platform. Detalista może w prosty sposób aktywować swój sklep w programie, pobierając aplikację, akceptując regulamin i wybierając przelicznik punktowy dla klienta. Całość opiera się na intuicyjnym rozwiązaniu, które stawia na wygodę korzystania. Od detalistów nie wymaga skomplikowanych przygotowań, kosztownej infrastruktury ani dużego nakładu pracy przy obsłudze programu. Konsumentom pozwala na proste skanowanie wirtualnej karty dostępnej w aplikacji bez konieczności posiadania karty plastikowej. Mogą oni liczyć na atrakcyjne nagrody między innymi w postaci kuponów rabatowych możliwych do zdobycia już w pierwszym miesiącu uczestnictwa w programie. Detalista zyskuje natomiast nowy kanał promocji swojego punktu handlowego i atrakcyjny pakiet korzyści dla swoich lojalnych klientów.
Zależało nam na stworzeniu prostego i atrakcyjnego narzędzia zarówno dla detalistów, jak i klientów lokalnych sklepów. Chcemy zachęcać konsumentów do częstszych i większych zakupów w segmencie handlu tradycyjnego. Stawiamy też na wzrost konkurencyjności drobnych, rodzinnych firm, które te sklepy prowadzą. Jest to prawdopodobnie jedyne na naszym rynku rozwiązanie, które umożliwia im realizację programu lojalnościowego na równie atrakcyjnych zasadach, jak w dużych sieciach, ale bez kosztownych inwestycji. Natomiast mechanizm programu został zaplanowany tak, aby klienci i właściciele tradycyjnych placówek handlowych czerpali maksimum korzyści. Teraz zakupy w lokalnych sklepach kończą się nagrodami – powiedział Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platformy Usług, operatora M/platform.
W ramach funkcji dostępnych w aplikacji hop&shop znajdują się również informacje o sklepie i jego oznaczenie na mapie, prezentacja promocji M/promo+ dostępnych w poszczególnych placówkach, historia zakupów i e-paragon, obsługa zamówień z odbiorem własnym lub dostawą do domu oraz listy zakupowe, które mogą być udostępniane rodzinie lub znajomym.
Z danych M/platform wynika, że każdy sklep przystępujący do programu hop&shop jest w stanie pozyskać w pierwszych tygodniach blisko 200 użytkowników, którzy identyfikują się kartą podczas realizacji zakupów, zbierają punkty i wymieniają je na nagrody, a co za tym idzie, częściej i więcej kupują w swoim lokalnym sklepie. Średni rachunek z kartą lojalnościową w 2021 roku był o 66,5% wyższy niż bez karty. Badania wskazują też, że klienci posiadający kartę nabywają więcej różnorodnych produktów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.