Hot Dog Wyborny i nowe smaki na stacjach Circle K już we wrześniu
Sieć Circle K przygotowała nowe pozycje w swojej ofercie gastronomicznej. Już od 13 września fani popularnej przekąski będą mogli spróbować Hot Doga Wybornego z musztardą poselską. To nie koniec nowości, bo w ofercie sieci pojawi się idealna na jesienne dni, kultowa kawa Spice Pumpkin oraz Hot Salamito, produkt opracowany przez pracownika jednej ze stacji Circle K.
Hot Dog jest najczęściej wybieranym produktem przez klientów odwiedzających stacje paliw[1]. Sieć Circle K stale poszerza swoją ofertę, opracowując nowe warianty smakowe popularnej przekąski. Już jesienią na stacjach pojawi się nowa propozycja - Hot Dog Wyborny, połączenie kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebulką, dopełnione aromatyczną musztardą poselską. Inspiracją do powstania produktu były nadchodzące wybory i będzie można go spróbować w całej sieci Circle K, czyli na ponad 400 stacjach w Polsce.
– Hot Dog to kultowy produkt na stacjach Circle K - z naszego badania wynika, że aż 67%[2] klientów najczściej sięga właśnie po niego głównie ze względu na krótki czas oczekiwania i wygodną formę spożycia podczas podróży. Stale urozmaicamy naszą ofertę, aby klienci mogli testować różne smaki, te mniej oczywiste, ale też tradycyjne, do którego z pewnością możemy zaliczyć naszą nowość, Hot Doga Wybornego. Chcemy zapewnić naszym klientom jak najlepsze wybory - dbając nie tylko o doznania smakowe, ale również jakość sprzedawanych produktów – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Nowy smak ulubionej przekąski to niejedyna nowość, która pojawi się w ofercie na stacjach Circle K. Kolejną jest jesienna kawa Spice Pumpkin o smaku dyni z przyprawami korzennymi, która idealnie rozgrzeje w chłodne dni. Z myślą o klientach szukających pomysłów na szybki i pożywny lunch lub przekąskę w ciągu dnia, sieć proponuje zestawy w obniżonej cenie z kartą EXTRA, takie jak Hot Dog lub burger z wybranym napojem Pepsi, Mirinda, Extremum lub innym, kanapka słoneczna z kawą. Ich ceny zaczynają się już od 9,99 zł. Oprócz tego na wybranych stacjach będzie można skosztować Hot Salamito, czyli tortillę z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt zwyciężył w wewnętrznym konkursie firmy „Kuchni Talentów”, a jego recepturę stworzył pracownik jednej ze stacji w Aleksandrowie Łódzkim. Hot Salamito pojawi się na wybranych stacjach w Łodzi i województwie łódzkim.
[1] Wyniki badania przeprowadzonego przez Circle K w 2022 r.
[2] Ibidem

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.