Hotel Warszawianka z kolejnymi udogodnieniami dla branży eventowej
ZDJĘCIA: https://we.tl/t-V3DCfmK8OA
Konkurencja na rynku eventowym nieustannie wymusza na hotelach konieczność regularnego uatrakcyjniania swojej oferty. Bywa także, że skala wyzwań związanych z wydarzeniami przygotowywanymi w obiektach wymaga specjalnej rearanżacji przestrzeni i rozwoju jej zaplecza. W ten właśnie sposób jedna z najpopularniejszych sal eventowych zlokalizowanych pod Warszawą zyskała zupełnie nowe oblicze.
Czterogwiazdkowy Hotel Warszawianka, mieszczący się w podwarszawskiej Jachrance, jest chętnie wybierany jako miejsce organizacji różnego rodzaju uroczystości. Głównymi czynnikami przyciągającymi organizatorów prestiżowych wydarzeń są nie tylko wysoki standard i dogodna lokalizacja, ale przede wszystkim - nowoczesna Sala Kongresowa oraz sale konferencyjno-eventowe z rozbudowanym zapleczem oraz wielkość obiektu, pozwalająca na organizację wydarzeń nawet dla 1000 osób.
W marcu tego roku w Sali Kongresowej, będącej największą tego typu przestrzenią w obiekcie, zorganizowano uroczystą galę, w której udział wzięło 200 specjalnych gości o statusie VIP. Organizacja tego wydarzenia zrodziła dla hotelu dobrą okazję do stworzenia zupełnie nowej infrastruktury i zapewnienia dodatkowych udogodnień, które pod względem estetycznym i funkcjonalnym będą w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Ukierunkowanie hotelu na klienta klasy premium zaowocowało m.in. znaczną rozbudową zaplecza technicznego oraz poszerzeniem oferty imprez plenerowych poprzez wybudowanie zewnętrznej sceny oraz zupełnie nową aranżacją alei.
Projekt skupił się na stworzeniu wizualnie atrakcyjnej i dynamicznej przestrzeni – mówi Elżbieta Pniewska, dyrektor generalny Hotelu Warszawianka. Tematem przewodnim była nieskończoność, której symbolem miały być podwieszane, trójwymiarowe wstęgi wypełnione białymi kwiatami oraz przestrzenne, zmniejszające się łuki. Dla zachowania spójności wystroju sali wszystkie projektowane elementy łączył ich kształt oraz kolorystyka, z wyraźną dominacją bieli, różnych odcieni szarości i grafitu oraz starego złota. Ponadto, naturalność zaprojektowanej scenografii została podkreślona przez odpowiednio wyeksponowaną roślinność.
Przygotowanie projektu do realizacji trwało ponad 6 miesięcy. Ostateczna koncepcja powstała w wyniku współpracy inwestora z warszawską spółką Trust Us, specjalizującą się w wykańczaniu wnętrz obiektów komercyjnych, która zajęła się również kompleksową realizacją całego przedsięwzięcia.
Przestrzenie, w których organizowane są prestiżowe i podniosłe uroczystości, są bardzo ciekawe z punktu widzenia aranżacji i doboru materiałów - mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us. Wynika to głównie z faktu, że wymagają one zastosowania zupełnie innych rozwiązań, niż standardowe wnętrza komercyjne, przez co nierzadko są sporym wyzwaniem. Wspólnie z inwestorem pracowaliśmy na wstępnej, zaakceptowanej koncepcji aranżacji oraz uczestniczyliśmy w jej późniejszych modyfikacjach. Jeżeli chodzi o styl, dominowała tu różnorodność - zarówno w zakresie doboru materiałów, jak i ich kolorystyki. Finalnie Trust Us przygotował i dostarczył owalne stoły, różnorodne zabudowy, krzesła, parkiet taneczny, scenę oraz scenografię, która posłużyła jako tło sesji zdjęciowej. Pomimo rocznych przygotowań, skala wydarzenia i ranga gości powodowała, że nasz zespół pracował na maksymalnych obrotach.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.