Komunikaty PR

Huawei MateBook D 16, pierwszy laptop marki z 16-calowym ekranem

2021-03-22  |  14:30
Biuro prasowe

Huawei MateBook D 16 to najnowszy laptop w portfolio marki z aż 16-calowym ekranem FullView zapewniającym wysokie wrażenia wizualne, ze wsparciem aż dwóch technologii chroniących wzrok użytkownika. Sercem laptopa jest wydajny procesor AMD RYZEN z serii 4000H. Rekomendowana cena detaliczna nowego laptopa to 3999 zł, a w przedsprzedaży będzie można go kupić w zestawie z również nowym w portfolio Huawei monitorem – Huawei Display 23.8”.

 

Przedsprzedaż laptopa MateBook D 16 w zestawie z monitorem Huawei Display 23.8” potrwa od południa 22 marca do południa 2 kwietnia. Przedsprzedażowa oferta będzie dostępna w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia
(z powodu obostrzeń związanych z epidemią, sklep jest tymczasowo zamknięty), w sklepach Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet i Komputronik oraz u operatorów Orange, Play, Plus i T-Mobile. Oferta może różnić się w zależności od sklepu – szczegóły znajdują się u partnerów. Regularna sprzedaż nowego laptopa ruszy 2 kwietnia w południe.

 

W dniu premiery MateBook D 16 startuje również kampania marketingowa wspierająca sprzedaż tego modelu. W największych stacjach radiowych rozpocznie się emisja spotu, w którym zakup nowego laptopa rekomenduje Robert Lewandowski, ambasador marki. Od 2 kwietnia w kanałach digital emitowany będzie spot wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, prezentujący dzień z jego życia i to, w jaki sposób korzysta z laptopa Huawei. Spot wideo będzie promował bogatą ofertę laptopów Huawei, w tym najnowszy model – MateBook D 16.

 

MateBook D 16 to laptop z największym ekranem w ofercie Huawei. Wyświetlacz 16,1 cala wyposażony jest w matrycę IPS o rozdzielczości Full HD 1920x1080 i proporcjach 16:9. Maksymalna jasność wyświetlacza to 300 nitów. W ekranie laptopa zastosowano antyrefleksyjną powłokę, co w połączeniu z ultracienkimi ramkami o szerokości zaledwie 4,9 mm oraz najwyższym, 100% wskaźnikiem odwzorowywania palety kolorów sRGB zapewnia wysokie wrażenia wizualne.

Ochrona wzroku użytkownika

W laptopie Huawei MateBook D 16 zastosowano technologie redukujące emisję niebieskiego światła oraz eliminujące efekt migotania ekranu. Potwierdzeniem ich skuteczności są dwa certyfikaty przyznane urządzeniu przez TÜV Rheinland. Laptop Huawei zapewnia więc wysoki komfort korzystania, a jednocześnie pozwala zminimalizować zmęczenie oczu podczas dłuższego patrzenia w ekran urządzenia.

Wydajne podzespoły i tryb szybkiego ładowania

Huawei MateBook D 16 napędzany jest przez procesor AMD z serii H – model AMD Ryzen 5 4600H. Jest on zintegrowany z układem graficznym Radeon i wyposażony w sześć rdzeni oraz dwanaście wątków o maksymalnej częstotliwości 4 GHz. Wysoką wydajność codziennej pracy zapewnia dwukanałowa pamięć RAM DDR4 oraz dysk SSD NVMe PCIe o pojemności 512 GB, który charakteryzuje się pięciokrotnie szybszą prędkością odczytu danych niż dysk SATA SSD. Nowy MateBook D 16 obsługuje Wi-Fi 6, który po podłączeniu do routera obsługującego ten standard, oferuje trzykrotnie szybszy transfer danych niż w przypadku Wi-Fi 5.

MateBook D 16 umożliwia również szybsze łączenie się z innymi urządzeniami, dzięki wbudowanej funkcji Huawei Share. Użytkownik może jednocześnie sterować smartfonem i laptopem, prowadzić rozmowy wideo, a nawet edytować pliki zapisane na smartfonie bezpośrednio za pomocą komputera. W przypadku wielozadaniowej pracy wymagającej dużej mocy obliczeniowej, można skorzystać z trybu zwiększonej wydajności – wystarczy wtedy nacisnąć klawisze Fn + P.

Huawei MateBook D 16 mieści baterię o pojemności 56 Wh i obsługuje technologię szybkiego ładowania 65 W, dzięki czemu 15 minut ładowania pozwala na oglądanie filmów przez 2 godziny. Do laptopa dołączona jest kieszonkowa ładowarka 65 W, która obsługuje uniwersalny port USB-C. Można nią naładować również inne urządzenia wyposażone w ten port. System operacyjny preinstalowany na MateBook D 16 to Windows 10 Home.

Smukła konstrukcja i nowoczesny system chłodzenia

Minimalistyczny design i wysoka jakość wykonania to cechy, które charakteryzują całą rodzinę laptopów Huawei. Obudowa MateBook D 16 została wykonana z aluminium, przez co urządzenie, pomimo zastosowania dużego, 16,1-calowego ekranu, waży tylko 1,74 kg. W najgrubszej części, szerokość obudowy MateBook D 16 wynosi 18,4 mm.

Nowy laptop Huawei został wyposażony w system Shark Fin 2.0, który skutecznie optymalizuje przepływ powietrza rozpraszając ciepło generowane podczas pracy urządzenia, przez co działa ono bardzo cicho, a system nie przegrzewa się. Laptop został wyposażony w dwa wejścia USB-C, dwa wejścia USB 3.2, wejście HDMI oraz wejście audio-jack 3,5 mm. Przycisk zasilania
MateBook D 16 jest zintegrowany z czytnikiem linii papilarnych, dzięki czemu można włączyć laptopa i zalogować się jednym dotknięciem. Kamera do rozmów wideo jest schowana w klawiaturze urządzenia. MateBook D 16 jest dostępny na polskim rynku w kolorze szarym.

 

Monitor Huawei Display 23.8” w zestawie z laptopem

W przedsprzedaży, która startuje 22 marca w południe i kończy się w południe 2 kwietnia, MateBook D 16 będzie można kupić w zestawie z najnowszym monitorem Huawei Display 23.8”. Ten kompaktowy monitor to pierwsze urządzenie tego typu w portfolio Huawei. Został wyposażony w 23,8-calową matrycę Full HD o proporcjach 16:9, a wyświetlacz jest otoczony ultracienkimi ramkami o szerokości zaledwie 5,7 mm. W ekranie urządzenia zastosowano zaawansowane technologie ochrony oczu użytkownika, przydatne w pracy biurowej, jak i w użytku domowym. Rekomendowana cena detaliczna monitora to 699 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.