Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki, dostępny w Polsce
Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki zaprojektowany we współpracy z firmą Devialet, jednym z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu audio.
Głośnik wyróżnia się długim czasem pracy na jednym ładowaniu, zapewniając aż 26 godzin odtwarzania bez przerwy oraz dwuzakresowym systemem akustycznym, który gwarantuje mocne basy oraz przejrzyste tony wysokie. Huawei Sound Joy dostępny jest w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł.
Huawei Sound Joy można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa
w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media, Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik oraz w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów. Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i zielonej.
Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie
Huawei Sound Joy, stworzony we współpracy z francuską firmą Devialet, wykorzystuje innowacyjną technologię Speaker Active Matching (SAM®), która dostosowuje wyjściowy sygnał do charakterystyki urządzenia, co sprawia, że dźwięk jest czysty, głęboki i bardziej szczegółowy. Nowy głośnik bazuje na dwuzakresowym, złożonym z 4 elementów systemie audio, w tym głośniku wysokotonowym i głośniku odpowiadającym za średnie i niskie tony. Dzięki zastosowaniu charakterystycznej konfiguracji Push-Push, para przeciwstawnych membran biernych zapewnia perfekcyjne tłumienie drgań. Co sprawia, że podczas odtwarzania muzyki z dużą głośnością, amplituda basu w głośniku zachowuje stabilność.
Huawei Sound Joy ma 202 mm wysokości, waży 680 g, a jego średnica to 73 mm, sprawdzi się więc jako przenośny głośnik podczas aktywności na zewnątrz, a także podczas domowych imprez czy pikników. Głośnik wykonany jest z wysokiej jakości tworzyw, które zapewniają odpowiednią przepuszczalność dźwięku przy zachowaniu wysokiego stopnia ochrony przed wodą i pyłem (IP67).
Pomimo niewielkich rozmiarów, Huawei Sound Joy może osiągnąć głośność nawet do 79 dBA, dzięki czemu muzyka jest wyraźna nawet w gwarnych pomieszczeniach lub na zewnątrz.
Długi czas pracy i szybkie ładowanie
Głośnik wyposażony jest w baterię o pojemności 8800 mAh, co pozwala mu działać nawet do 26 godzin bez przerwy. Wyposażony jest w funkcję szybkiego ładowania - zaledwie 10 minut ładowania pozwala na kolejną godzinę pracy. Pełne ładowanie zajmuje tylko 3 godziny.
Inteligentne rozwiązania zapewniające komfort użytkowania
Huawei Sound Joy wyposażony jest w zestaw inteligentnych funkcji, w tym funkcję Shake Stereo Link Up, która umożliwia sparowanie i połączenie dwóch głośników Huawei Sound Joy w system stereo, zapewniający jeszcze lepsze wrażenia dźwiękowe.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.