Huawei wprowadza do sprzedaży WiFi Mesh
Huawei WiFi Mesh to nowy system routerów, opracowany z myślą o gospodarstwach domowych, w których do Internetu podłączonych jest wiele urządzeń.
System zapewnia stabilny transfer danych z prędkością dochodzącą do 2200 MB/s i obejmuje swoim zasięgiem dużą przestrzeń, nawet do 320 m². W sprzedaży dostępne są dwie wersje Huawei WiFi Mesh: zestaw złożony z trzech satelitów w rekomendowanej cenie detalicznej 999 zł oraz zestaw z dwoma satelitami w rekomendowanej cenie detalicznej 699 zł.
Huawei WiFi Mesh jest już dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z epidemią, sklep jest tymczasowo zamknięty) oraz w sklepach Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik i RTV Euro AGD. Oferta może różnić się w zależności od sklepu – szczegóły znajdują się u partnerów.
Stabilne i szybkie połączenie
Huawei WiFi Mesh to domowy system routerów, który zasięgiem sieci bezprzewodowej może pokryć przestrzeń nawet do 320 m². W zależności od powierzchni mieszkania można wybrać wariant składający się z trzech lub dwóch satelitów. Dzięki zaawansowanej technologii Mesh satelity łączą się ze sobą, tworząc siatkę połączeń i nachodzące na siebie sygnały, tym samym sieć domowa jest stabilna i wydajna w całym domu. Każdy z podłączonych do systemu satelitów został wyposażony w czterordzeniowy procesor Gigahome 1,4 GHz. W połączeniu z obsługą trzech pasm komunikacji AC2200: 2,4 GHz, 5 GHz i 5 GHz, które automatycznie przełączają się w zależności od potrzeb, system Huawei WiFi Mesh zapewnia stabilny transfer danych z prędkością dochodzącą do 2200 MB/s.
Wygodna konfiguracja i zarządzanie domową siecią
Konfigurację systemu routerów Huawei WiFi Mesh można przeprowadzić w prosty i wygodny sposób poprzez aplikację Huawei AI Life. Aplikacja ta umożliwia również zarządzanie domową siecią, w tym wybór ustawienia limitów prędkości, a także kontrolę korzystania z Internetu przez użytkowników podłączonych do sieci, np. dzieci.
Włączanie urządzeń do sieci domowej jest również bardzo wygodne. Dzięki funkcji Huawei Share, wystarczy przyłożyć telefon z systemem Android i włączonym NFC do jednego z satelitów systemu, aby połączyć się z domową siecią.
Bezpieczna sieć domowa
W Huawei WiFi Mesh wbudowane zostały mechanizmy ochronne Huawei HomeSec™, certyfikowane przez Unię Europejską pod kątem zgodności z RODO. Zapewniają one kompleksową ochronę danych, na poziomie sprzętu i oprogramowania.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.