Komunikaty PR

Huawei Y6s – nowy, przystępny cenowo smartfon w ofercie Huawei

2020-01-13  |  09:47
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży nowy smartfon z popularnej serii Y – model Y6s. Smartfon został opracowany z myślą o osobach, które poszukują przystępnego cenowo telefonu z panoramicznym ekranem o rozdzielczości HD+, wyróżniającego się wydajnością pracy i wygodną obsługą. Smartfon posiada też wysoki poziom zabezpieczeń – można go odblokować za pomocą twarzy lub linii papilarnych.

 

Huawei Y6s trafi do sprzedaży 7 stycznia i będzie dostępny w dwóch kolorach – niebieskim oraz czarnym. Rekomendowana cena detaliczna nowego telefonu to 749 zł.

 

Huawei Y6s wyposażony jest w ekran FullView typu Dewdrop o przekątnej 6,09 cala i rozdzielczości HD+. Niewielkie wcięcie na kamerę sprawia, że wyświetlacz zajmuje aż 87% powierzchni smartfona. Dzięki temu oglądanie filmów, granie czy przeglądanie stron internetowych jest wygodne. Smartfon wykorzystuje również specjalny filtr, który niweluje szkodliwe, niebieskie światło. W urządzeniu zastosowano też system inteligentnej regulacji jasności ekranu, który zapewnia widoczność wyświetlanych treści nawet przy ostrym świetle słonecznym.

 

Smartfon Huawei Y6s napędza ośmiordzeniowy procesor, zaprojektowany w technologii 12 nm. Jest on wyposażony w cztery mocniejsze rdzenie A53 Cores 2,3 GHz (wykorzystywane np. podczas grania w gry) i cztery wolniejsze rdzenie przeznaczone do obsługi mniej wymagających zadań – A53 Cores 1,8 GHz. Huawei Y6s posiada 3 GB RAM i 32 GB pamięci wewnętrznej, którą można powiększyć do 512 GB za pomocą karty microSD. Telefon został wyposażony w baterię o pojemności 3020 mAh. Zapewnia ona, bez potrzeby ponownego ładowania smartfona, odtwarzanie muzyki przez 77 godzin, oglądanie filmów przez 16 godzin lub przeglądanie stron internetowych nawet do 14 godzin.

 

Nowy smartfon wyróżnia się wysokim systemem zabezpieczeń. Czytnik linii papilarnych, umieszczony z tyłu telefonu, pozwala na błyskawiczny dostęp do urządzenia. Równie sprawnie działa funkcja Face Unlock, która odblokowuje urządzenie skanując rysy twarzy i działa nawet w słabym świetle. Smartfon wyróżnia się też ergonomicznym designem i kompaktową obudową, przez co telefon wygodnie leży w dłoni.

 

Huawei Y6s to doskonała opcja dla wielbicieli muzyki. Smartfon wykorzystuje dwa autorskie rozwiązania: Huawei SuperSound oraz Huawei Histen 5.0. Oba systemy zapewniają czysty dźwięk i wzmacniają efekty basowe. Smartfon może także służyć za przenośny głośnik. Smartfon Huawei Y6s posiada również wbudowane radio FM, które można odtwarzać bez transferu danych.

 

Rozdzielczość tylnego aparatu w Huawei Y6s wynosi 13 megapikseli. Przedni obiektyw został wyposażony w matrycę o rozdzielczości 8 megapikseli i przysłonę f/1.8, co zapewnia wysokiej jakości zdjęcia typu selfie nawet przy słabym oświetleniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Sprzedaż 4.0, czyli jak zabezpieczyć dane klientów sklepów? Biuro prasowe
2020-03-30 | 11:00

Sprzedaż 4.0, czyli jak zabezpieczyć dane klientów sklepów?

Handel detaliczny nieustannie się zmienia za sprawą nowych technologii: od kas samoobsługowych przez samoobsługowe sklepy, aż po systemy „click and collect”. Niestety, systemy,
IT i technologie Axis współpracuje z Milestone by jeszcze lepiej identyfikować pojazdy
2020-03-30 | 10:30

Axis współpracuje z Milestone by jeszcze lepiej identyfikować pojazdy

Axis Communications współpracuje z firmą Milestone — światowym liderem w obszarze systemów zarządzania materiałem wizyjnym (VMS). Wspólnie oferują jeszcze
IT i technologie Laptop do pracy w domu – czym kierować się przy zakupie?
2020-03-28 | 08:00

Laptop do pracy w domu – czym kierować się przy zakupie?

Nowoczesne laptopy mają obecnie wiele innowacyjnych funkcji ułatwiających wielozadaniową pracę, szczególnie wtedy, gdy pracujemy z domu. Wydajny procesor, czytelny ekran z żywymi

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.