Hushoffice na wystawie „Creative by Nature”, naturalnie!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
Na targach EXPO 2020 w Dubaju można obejrzeć oraz przetestować futurystyczny i funkcjonalny fotel wypoczynkowy A11. Jest prezentowany w ramach wystawy „Creative by Nature”. Ekspozycja jest dostępna od 17 listopada do 1 grudnia w sekcji poświęconej polskiemu designowi, tj. Poland Pavillion.
Hasłem przewodnim wystawy jest „Poland. Creativity inspired by nature”, a jej idea to promocja polskich innowacji, wzornictwa oraz sztuki, co dobrze koresponduje z główną ideą targów.
Dorota Koziara, Dyrektor Artystyczna wystawy Creative by Nature, opisuje projekt jako prezentację wybranych, najbardziej interesujących i innowacyjnych produktów polskiej produkcji, zarówno przemysłowej, jak i rzemieślniczej. Inspiracją dla powstania wielu z nich było szeroko rozumiane piękno natury. Design wszystkich zaprezentowanych produktów jest oparty na współczesnej interpretacji tradycyjnych technik rzemieślniczych, w których podstawą jest wykorzystywanie naturalnych materiałów.
„A11 jest pierwszą propozycją marki Hushoffice, która wykracza poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której można odgrodzić się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Jest wykończony wysokiej jakości włoską wełną. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Jesteśmy niezmierni dumni z faktu, że nasz produkt wpisał się w założenia wystawy »Creative by Nature« i uzupełnił listę wybranych projektów” – komentuje Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.