Hushoffice na wystawie „Creative by Nature”, naturalnie!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
Na targach EXPO 2020 w Dubaju można obejrzeć oraz przetestować futurystyczny i funkcjonalny fotel wypoczynkowy A11. Jest prezentowany w ramach wystawy „Creative by Nature”. Ekspozycja jest dostępna od 17 listopada do 1 grudnia w sekcji poświęconej polskiemu designowi, tj. Poland Pavillion.
Hasłem przewodnim wystawy jest „Poland. Creativity inspired by nature”, a jej idea to promocja polskich innowacji, wzornictwa oraz sztuki, co dobrze koresponduje z główną ideą targów.
Dorota Koziara, Dyrektor Artystyczna wystawy Creative by Nature, opisuje projekt jako prezentację wybranych, najbardziej interesujących i innowacyjnych produktów polskiej produkcji, zarówno przemysłowej, jak i rzemieślniczej. Inspiracją dla powstania wielu z nich było szeroko rozumiane piękno natury. Design wszystkich zaprezentowanych produktów jest oparty na współczesnej interpretacji tradycyjnych technik rzemieślniczych, w których podstawą jest wykorzystywanie naturalnych materiałów.
„A11 jest pierwszą propozycją marki Hushoffice, która wykracza poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której można odgrodzić się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Jest wykończony wysokiej jakości włoską wełną. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Jesteśmy niezmierni dumni z faktu, że nasz produkt wpisał się w założenia wystawy »Creative by Nature« i uzupełnił listę wybranych projektów” – komentuje Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.