Komunikaty PR

I transza trwającej emisji DRAGO entertainment zakończona

2020-09-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

DRAGO entertainment S.A. z sukcesem zamknęło pierwszą transzę emisji akcji, z której pozyskało ponad 1 mln zł. Zapisy w drugiej transzy, także o wartości 1 mln  zł, prowadzone będą od 22 września na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny dzień wcześniej – 21 września. Oferującym akcje jest Dom Maklerski INC S.A. Celem emisji, o wartości do 2 mln zł, jest produkcja nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji spółki na rynek NewConnect, a Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A.

DRAGO entertainment S.A. to studio gamingowe założone w 1998 r. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W 2018 r. spółka przyjęła nową strategię, która zakłada koncentrację na produkcji własnych gier. Wynikiem tego była premiera gry Treasure Hunter Simulator, której koszty produkcji zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.

- Trwająca kampania crowdinvestingowa to ważne i przemyślane działanie, dzięki któremu chcemy między innymi zrealizować nowe produkcje spółki oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno tych rozpoczętych w ubiegłym roku, jak i bieżących – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Z satysfakcją informujemy, że I runda emisji, którą rozpoczęliśmy zaledwie kilka dni temu, zakończyła się sukcesem. Ufam, że II etap emisji będzie równie pozytywny. Cena emisyjna będzie identyczna jak w pierwszej transzy – dodaje.

DRAGO entertainment S.A. zamierza przeznaczyć środki z emisji produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie zaplanowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jednym z nich będzie Winter Survival Simulator. Tytuł inspirowany jest wyprawami znanego podróżnika, Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Co ciekawe, podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu.

Kampania crowdfundingowa drugiej transzy rozpocznie się 22 września (wtorek) od godz. 10:00 na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny już 21 września. Zapisy przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na crowdconnect.pl, a maksymalna wartość pojedynczego zapisu wyniesie 1 000 akcji (28 600 zł).

-  To ciekawe studio gamingowe, które prezentuje ambitne projekty  i konsekwentnie realizuje cele obranej przez siebie strategii  – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC S.A.

Spółka aktualnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów, wśród nich są m.in. symulatory tj.: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator, Winter Survival Simulator oraz średniobudżetowa gra Red Frost.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.