I transza trwającej emisji DRAGO entertainment zakończona
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment S.A. z sukcesem zamknęło pierwszą transzę emisji akcji, z której pozyskało ponad 1 mln zł. Zapisy w drugiej transzy, także o wartości 1 mln zł, prowadzone będą od 22 września na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny dzień wcześniej – 21 września. Oferującym akcje jest Dom Maklerski INC S.A. Celem emisji, o wartości do 2 mln zł, jest produkcja nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji spółki na rynek NewConnect, a Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A.
DRAGO entertainment S.A. to studio gamingowe założone w 1998 r. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W 2018 r. spółka przyjęła nową strategię, która zakłada koncentrację na produkcji własnych gier. Wynikiem tego była premiera gry Treasure Hunter Simulator, której koszty produkcji zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.
- Trwająca kampania crowdinvestingowa to ważne i przemyślane działanie, dzięki któremu chcemy między innymi zrealizować nowe produkcje spółki oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno tych rozpoczętych w ubiegłym roku, jak i bieżących – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Z satysfakcją informujemy, że I runda emisji, którą rozpoczęliśmy zaledwie kilka dni temu, zakończyła się sukcesem. Ufam, że II etap emisji będzie równie pozytywny. Cena emisyjna będzie identyczna jak w pierwszej transzy – dodaje.
DRAGO entertainment S.A. zamierza przeznaczyć środki z emisji produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie zaplanowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jednym z nich będzie Winter Survival Simulator. Tytuł inspirowany jest wyprawami znanego podróżnika, Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Co ciekawe, podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu.
Kampania crowdfundingowa drugiej transzy rozpocznie się 22 września (wtorek) od godz. 10:00 na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny już 21 września. Zapisy przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na crowdconnect.pl, a maksymalna wartość pojedynczego zapisu wyniesie 1 000 akcji (28 600 zł).
- To ciekawe studio gamingowe, które prezentuje ambitne projekty i konsekwentnie realizuje cele obranej przez siebie strategii – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC S.A.
Spółka aktualnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów, wśród nich są m.in. symulatory tj.: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator, Winter Survival Simulator oraz średniobudżetowa gra Red Frost.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.