Komunikaty PR

ID Logistics rozpoczyna współpracę z siecią handlową E. Leclerc

2020-08-28  |  15:00
Biuro prasowe

ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wygrywa przetarg na obsługę sieci handlowej E. Leclerc. Operator będzie zarządzać budowanym obecnie centrum dystrybucyjnym w Woli Rakowej k/Łodzi. Jego uruchomienie operacyjne i realizacja pierwszych dostaw do sklepów zostały zaplanowane na lipiec 2021 roku.

Scawar, część logistyczna sieci E.Leclerc w Polsce, w związku z przewidywanym rozwojem operacji, wyłoniła w przetargu ID Logistics jako swojego kontrahenta i partnera w zakresie logistyki. Tym samym oferta przedstawiona przez operatora została uznana jako najbardziej odpowiadająca obecnym i przyszłym potrzebom sieci handlowej.

W budowanym obecnie centrum dystrybucyjnym sieci handlowej E.Leclerc w Woli Rakowej mają być magazynowane wszystkie grupy asortymentowe produktów, które można kupić w sieci super i hipermarketów. Zespół ID Logistics będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie operacjami i procesami magazynowymi oraz dedykowaną obsługę dystrybucyjną na terenie całej Polski.

Grupa projektowa ID Logistics już przygotowuje dedykowane rozwiązania logistyczne

ID Logistics rozpoczął już przygotowania do uruchomienia nowego centrum dystrybucyjnego w Woli Rakowej. W tym celu powołana została specjalna grupa projektowa, a prace wdrożeniowe będą trwały ponad jedenaście miesięcy. Podczas przygotowywania dedykowanych rozwiązań logistycznych specjaliści ID Logistics dostosują się do specyfiki rozwoju biznesu klienta. Dla zapewnienia efektywnej obsługi magazynowej kluczowe znaczenie będzie mieć stały wzrost wolumenu obsługiwanych towarów oraz rozszerzanie asortymentu, w tym marek własnych, który już wkrótce ma objąć 4 tys. produktów. Na tym etapie ma być też uwzględniona możliwość stopniowej rozbudowy powierzchni magazynowej, która docelowo wyniesie 21 tys. mkw.

„Nowy projekt i obsługa E. Leclerc pozwoli nam umocnić pozycję ID Logistics na polskim rynku logistyki kontraktowej jako specjalisty w zakresie obsługi sieci handlowych. Rozpoczęcie współpracy z E.Leclerc jest dla nas nie tylko wyróżnieniem, ale i zobowiązaniem do zapewnienia optymalnej obsługi, tym bardziej, że podpisanie kontraktu z ID Logistics nastąpiło po wielu latach kooperacji z innym operatorem. Jesteśmy dumni, że E.Leclerc zaufał właśnie nam i dołożymy wszelkich starań, aby przyczynić się do dalszej ekspansji sieci na polskim rynku” zapewnia Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.