ID Logistics rozpoczyna współpracę z Dan Cake i Internacional Vinhos
Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów dedykowanej logistyki kontraktowej, zaczęła rok 2021 od realizacji nowych kontraktów z firmami z branży FMCG. ID Logistics rozpoczęło właśnie współpracę operacyjną z portugalskimi spółkami: Dan Cake, jednym z czołowych producentów na rynku piekarniczo-cukierniczym oraz z Internacional Vinhos, wiodącym producentem z branży beverage. Obsługa logistyczna obydwu tych firm będzie odbywać się w magazynie ID Logistics w Azambuja.
W ramach współpracy z Dan Cake, zespół ID Logistics ma odpowiadać za magazynowanie, kompletowanie i dystrybucję zamówień oraz logistykę zwrotów. Wolumen obsługiwanych towarów będzie obejmować dostawy około 1500 ton produktów do różnych lokalizacji w całej Portugalii.
ID Logistics zostało również operatorem logistycznym firmy Internacional Vinhos. Warto podkreślić, iż ID Logistics jest pierwszą firmą outsourcingową w obszarze usług logistycznych, której zaufał ten klient. Kontrakt zawarto na 3 lata. Do zadań ID Logistics należeć będą odbiory win i alkoholi z winiarni, magazynowanie, kompletowanie i dystrybucja produktów a także zarządzanie logistyką zwrotną.
Hugo Oliveira, Country Manager ID Logistics w Portugalii, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że rozpoczęliśmy nowy rok od dwóch projektów, które umocnią naszą pozycję w logistyce artykułów spożywczych i napojów w Portugalii. Zdobycie zaufania wiodących firm, takich jak Dan Cake i Internacional Vinhos, jest doskonałą okazją do wzmocnienia doświadczenia w tym obszarze. Jednocześnie, dzięki wiedzy logistycznej będziemy mogli wspierać naszych klientów w prowadzeniu i rozwoju ich działalności”.
Iacube Vali, dyrektor handlowy Dan Cake, skomentował: „Współpraca z doświadczonym partnerem logistycznym, jakim jest ID Logistics, daje nam pewność, że przekazując zarządzanie operacjami logistycznymi, będziemy mogli skupić się na naszej podstawowej działalności, z całkowitą gwarancją, że są one w dobrych rękach". Natomiast Jorge Luís, dyrektor Business Unit, Internacional Vinhos, podkreślił: „Doświadczenie i wiedza ID Logistics były kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o tym, że po raz pierwszy postawiliśmy na outsourcing działalności logistycznej, co niewątpliwie jest ważnym krokiem w rozwoju naszego biznesu".
ID Logistics dla branży FMCG w Polsce
Obsługa firm z branży FMCG jest też jednym z kluczowych kierunków rozwoju Grupy ID Logistics na polskim rynku dedykowanej logistyki kontraktowej. Do grona klientów operatora należą najwięksi polscy i globalni producenci z branży spożywczej, w tym cukierniczej i beverage. Centra dystrybucji, zarządzane przez ID Logistics, są w pełni dostosowane do składowania i dystrybucji artykułów spożywczych, w temperaturze kontrolowanej, z zachowaniem odpowiedniego poziomu wilgotności powietrza. Działają zgodnie z restrykcyjnymi normami jakości i wymogami określonymi w ramach Wewnętrznego Systemu Jakości ID Logistics – CID (Certyfikacja ID) oraz certyfikatu jakości IFS (International Food Standard).

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.