Komunikaty PR

ID Logistics w HappyIndex®AtWork 2023

2023-07-20  |  17:00
Biuro prasowe

ID Logistics, światowy lider logistyki kontraktowej, dołączył do prestiżowego grona firm wyróżnionych w rankingu HappyIndex®AtWork World 2023 w kategorii przedsiębiorstw zatrudniających ponad 1000 pracowników. Uzyskany wynik potwierdza zaangażowanie firmy w tworzenie pozytywnego i dającego satysfakcję środowiska pracy. ID Logistics jest też jedyną firmą z sektora transportu i logistyki, która znalazła się w rankingu i uzyskała akredytację.

ŚRODOWISKO PRACY I MOTYWACJA

W pogłębionym badaniu, przeprowadzonym przez ID Logistics w 2023 r., wzięli udział wszyscy pracownicy firmy z oddziałów Grupy na całym świecie, w tym Polski, łącznie ok. 30 tys. osób. Jego celem było zebranie opinii i spostrzeżeń pracowników ID Logistics na temat warunków pracy w firmie. ID Logistics zajął 8. miejsce wśród francuskich firm uwzględnionych w HappyIndex®AtWork World 2023, z ogólnym wynikiem 58,3. To świadczy o dobrej jakości środowiska pracy i motywacji pracowników. Wynik pokazuje też jak duże znaczenie mają liczne inicjatywy i polityka prowadzona przez ID Logistics na rzecz pracowników oraz ich nowych oczekiwań, zwłaszcza w obszarze CSR.

DLA PRACOWNIKÓW WAŻNE JEST PODEJŚCIE DO CSR

Jak pokazały wyniki badania, pracownicy poniżej 34 roku życia mają bardzo dobrą opinię na temat podejścia ID Logistics do działań na rzecz Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).  Zdaniem 74% z nich, firma zapewnia im równe szanse w zakresie wynagrodzenia i rozwoju kariery zawodowej, niezależnie od pochodzenia. Ponad 60% pracowników identyfikuje się z wartościami ID Logistics, co potwierdza, że firma kładzie duży nacisk na przestrzeganie takich zasad, jak uczciwość, szacunek i różnorodność oraz zaangażowanie na rzecz społeczności. Badanie pokazało też, że 75% pracowników wyraźnie dostrzega przydatność i wpływ jaki na funkcjonowanie firmy ma ich codzienna praca, tym samym odnajdując sens w swoich aktywnościach zawodowych.

MOTYWACJA I POZYSKANIE NOWYCH TALENTÓW

Teraz ID Logistics zamierza wykorzystać wyniki i wnioski z badania do prowadzenia dalszych prac i projektów mających na celu wzmocnienie marki znanego i cenionego pracodawcy w branży logistycznej, na świecie i w Polsce (w naszym kraju ID Logistics zarządza obecnie 35 centrami logistycznymi i zatrudnia ponad 7 tys. osób). Firma chce położyć jeszcze większy nacisk na pokazanie jak wiele różnych i ciekawych możliwości rozwoju zawodowego oferuje swoim pracownikom, przy jednocześnie silnym zaangażowaniu w działania na rzecz odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Dla ID Logistics ważną rolę odgrywa zadowolenie i dobre samopoczucie pracowników, co ma podkreślić tworzenie wspierającego, inkluzywnego i stymulującego rozwój środowiska pracy.  

„Budując naszą markę pracodawcy, chcemy nie tylko przyciągnąć nowe talenty, ale także wzmocnić dumę i motywację obecnych pracowników" - podkreślił Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny, Grupa ID Logistics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.