Komunikaty PR

IGLOO w nowym składzie

2021-02-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Bardyszewski
PR consultants

Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl

Zmiana w zarządzie firmy IGLOO, jednego z największych polskich producentów profesjonalnych urządzeń chłodniczych i agregatów skraplających. Urządzenia firmy można spotkać w sklepach i gastronomii w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach świata.

Nowym prezesem zarządu został Tomasz Młynarski, menedżer z dużym doświadczeniem w zakresie produkcji i sprzedaży różnorodnych rozwiązań chłodniczych. Jest związany z firmą od ośmiu lat. Wcześniej pracował w IGLOO jako dyrektor zarządzający ds. sprzedaży, dyrektor strategii i rozwoju oraz dyrektor generalny, odpowiadając za działalność operacyjną przedsiębiorstwa i rozwój rynków sprzedaży w kraju i zagranicą.

Na stanowisko wiceprezesa został powołany Robert Bialik, który pełni jednocześnie stanowisko dyrektora ds. finansowych. Do firmy dołączył w roku 2019. Wcześniej, przez ponad 20 lat, był związany z przemysłem petrochemicznym. Pełnił m.in. funkcje zarządcze w strukturach grupy kapitałowej Lotos, m.in. jako członek rad nadzorczych i prezes zarządu w spółkach: Lotos Park Technologiczny, Lotos Jasło, Lotos Oil i Lotos Infrastruktura.

Wprowadzenie zmian ma na celu dostosowanie struktury firmy do zmian organizacyjnych i właścicielskich, które nastąpiły w IGLOO w bieżącym roku. Spółka, która w tym roku obchodzi 35-lecie istnienia, stawia na rozwój rynku urządzeń chłodniczych w Europie i Ameryce Północnej oraz nowe technologie redukujące zużycie energii i emisję CO2.

IGLOO wiąże duże nadzieje m.in. z dynamicznym rozwojem rynku e-grocery, na którego potrzeby projektuje i wytwarza rozwiązania chłodnicze. Firma poszerza również swoją linię produkcyjną agregatów skraplających inwerterowych „Multicool”, które gwarantują zmniejszenie o minimum 50 proc. zużycia energii elektrycznej.

W pierwszej połowie 2021 r. IGLOO planuje wprowadzenie nowych, innowacyjnych urządzeń dostarczających chłód i energię grzewczą. Urządzenia dostosowane do różnorodnych wielkości obiektów handlowych pozwolą zrealizować w praktyce ideę tzw. budynku zeroenergetycznego. Opracowane przez IGLOO rozwiązanie umożliwi tworzenie nowych systemów zarządzania energią. Ich wdrożenie przełoży się na oszczędności energetyczne nieosiągalne przy zastosowaniu konwencjonalnych instalacji.

Jak informuje Tomasz Młynarski, jednym z priorytetów bieżącej działalności będzie integracja z niemiecką spółką IGLOO Germany, która na początku br. stała się własnością IGLOO. Przeniesienie części działalności operacyjnej i magazynowej do Niemiec zapewni - według zarządu spółki - pełne otwarcie rynku niemieckiego i krajów ościennych. Nowa lokalizacja w centrum Niemiec w znacznym stopniu przyspieszy obsługę serwisową i logistykę dostaw produktów firmy do odbiorców na terenie całej Europy Zachodniej. Dzięki temu spółka znacząco zwiększy swoją konkurencyjność w tej części kontynentu.

 

***

IGLOO - polski producent urządzeń chłodniczych z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji zaawansowanych urządzeń dla branż handlowej, cukierniczo-piekarniczej, gastronomicznej i innych. Firma w ciągu 35 lat swojej działalności wprowadziła do produkcji kilkanaście tysięcy różnorodnych urządzeń chłodniczych i grzewczych. Wdrożyła też zaawansowane systemy elektroniczne służące optymalizacji zużycia energii w produkowanych przez siebie urządzeniach. IGLOO dostarcza produkty do ponad 50 krajów świata na wszystkich kontynentach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.