II etap apartamentów Jana z Kolna coraz bliżej końca
Zespół dwóch, czteropiętrowych budynków, powstający w ramach II etapu apartamentów Jana z Kolna w Zielonej Górze, powstaje zgodnie z planem. Budowa osiągnęła już blisko 70% zaawansowania. Toczą się prace elewacyjne, trwa montaż balustrad balkonowych, a wewnątrz mieszkań prace tynkarskie. Według przyjętego harmonogramu budowa zakończy się pod koniec IV kwartału 2021 roku.
II etap apartamentów Jana z Kolna to kolejna propozycja mieszkaniowa zielonogórskiego dewelopera EBF Development. W ramach projektu powstają dwa, czteropiętrowe budynki, w których zaaranżowano 193 lokale o metrażu od 40 do 133 mkw. Są to dwu i trzypokojowe przestrzenie z aneksem kuchennym lub samodzielną kuchnią. Ceny wolnych powierzchni rozpoczynają się od 4600 zł za mkw, a metraże wahają od 64 do 116 mkw. Deweloper zadbał również o przypisane do każdego mieszkania darmowe komórki lokatorskie. Powstała też podziemna hala garażowa z otwartymi miejscami postojowymi oraz naziemne parkingi zlokalizowane przy budynkach. W ramach małej architektury wokół zabudowy powstaną drogi wewnętrzne, oświetlenie i zielone nasadzenia. Aktualnie wykonywane są prace elewacyjne, montaż balustrad balkonowych i porządkowanie terenu inwestycji. Wewnątrz pierwszego budynku wykonano już posadzki, tynki i wszystkie instalacje, w drugim trwają roboty posadzkarskie. – Elewacja jest już gotowa w ponad 50%, budynki nabierając więc kolorów. Budowlańcy działają też wewnątrz, wykonując posadzki i tynki – mówi Izabela Woźnica-Letka, kierownik działu sprzedaży nieruchomości EBF Development.
Deweloper pod koniec ubiegłego roku oddał I etap apartamentów Jana z Kolna w ręce nowych mieszkańców. To duży sukces, bowiem budynki zostały zakończone przed czasem, a odbiory pierwszych lokali odbyła się z blisko czteromiesięcznym wyprzedzeniem. – Cieszymy się z takiego obrotu sytuacji – to również wielka radość dla właścicieli. Spora część mieszkań została przekazana jeszcze przed świętami – podkreśla Izabela Woźnica-Letka.
EBF Development prowadzi jednocześnie kilka projektów mieszkaniowych w Zielonej Górze i Poznaniu. W sercu województwa lubuskiego, poza apartamentami Jana z Kolna, w przygotowaniu znajduje się Zdrojowa Polana, Lisia Apartamenty oraz najnowsza propozycja dewelopera – V etap osiedla GreenHome.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.