Komunikaty PR

iiyama przedstawia G-Master GB2470HSU-W6 - superszybki monitor w nowej białej od

2024-08-26  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Gracze coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na wydajność sprzętu, ale i jego stylistykę, starając się odchodzić od nudnych czarnych zestawów. iiyama w związku z tym przygotowała superszybki model iiyama G-Master GB2470HSU-B6 w atrakcyjnej białej wersji kolorystycznej.

 

Biała wersja kolorystyczna

Na rynku nie brakuje obudów komputerowych i akcesoriów w eleganckim białym kolorze, który w ostatnich latach coraz częściej pada wyborem graczy, ale producenci monitorów zazwyczaj trzymają się klasyki, czyli czerni. Znalezienie białego monitora to spore wyzwanie, szczególnie jeśli poza atrakcyjną stylistyką oczekujemy też topowych parametrów.

 

iiyama wsłuchuje się jednak w głos graczy i odpowiadając na ich potrzeby, wprowadza do sprzedaży kolejny gamingowy monitor w białej wersji kolorystycznej! G-Master GB2470HSU-W6 Red Eagle oferuje przy tym jeszcze szybszą matrycę, dzięki której zyskasz przewagę w ulubionych grach. 

 

Monitor dla wymagających graczy

G-Master GB2470HSU-W6 to nie tylko nowy stylowy wygląd, ale i superszybka 24-calowa matryca Fast IPS, która zapewnia wierne odwzorowanie scen z pola bitwy, szerokie kąty widzenia,  wyjątkową dokładność kolorów, niesamowity czas reakcji, wynoszący zaledwie 0,2 ms i wysoką częstotliwość odświeżania 180 Hz. 

 

Nowość G-Master jest uzbrojona we FreeSync Premium, co gwarantuje redukcję opóźnień i obsługę technologii LFC (Low Framerate Compensation), która pozwala wyeliminować wszelkie problemy związane z zacinaniem lub rozrywaniem obrazu, przy praktycznie dowolnej liczbie klatek na sekundę. Dodatkowo otrzymujemy predefiniowane tryby gier (m.in. FPS i strategia) lub możemy samodzielnie dobierać i zapisywać ulubione ustawienia obrazu. Funkcja Black Tuner pozwala zaś na regulowanie jasności i dostosowanie poziomu czerni do własnych preferencji, zapewniając lepszą jakość widzenia w zacienionych obszarach.

 

Ergonomia

Dzięki ergonomicznej stopce można precyzyjnie dopasować położenie ekranu, aby cieszyć się komfortową rozgrywką nawet w trakcie najdłuższych maratonów gamingowych. Pozwala ona na regulację wysokości w zakresie aż 150 mm, pochylenie i wspiera funkcję pivotu, w tym obrót ekranu o 90 stopni (tryb portretowy). 

iiyama G-Master GB2470HSU-W6 trafi do sklepów w drugiej połowie sierpnia! Rekomendowana cena detaliczna monitora to 749 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.