Komunikaty PR

Ikoniczny zapach Angel świętuje 30 urodziny

2022-10-10  |  16:37
Biuro prasowe

Od trzech dekad, zapachy Mugler przekraczają konwencję, igrają z czasem i inspirują. Pionierem w tej misji został odważny i zmysłowy zapach Angel, który w tym roku obchodzi 30 urodziny. Marka celebruje je hipnotyzującą kampanią, mającą zachęcić wszystkie kobiety do śmiałego i odważnego wyrażania siebie.

Zniewalający i ponadczasowy zapach

Perfumy marki Mugler od wielu lat cieszą się uznaniem zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. W 1992 roku powstał pierwszy damski zapach Mugler – woda perfumowana Angel, która zapoczątkowała całkowicie nową erę i zmieniła światowy rynek zapachów na zawsze. Odważny i ekstrawagancki jak na te lata zapach, stanowił konkurencję dla minimalistycznych i subtelnych perfum. Manfred Thierry Mugler, pragnąc stworzyć wyjątkową esencję dla kobiet, zrezygnował z powszechnych nut kwiatowych na rzecz orientalnych zapachów. Perfumy Angel nakreśliły drogę nieograniczonej przyjemności, bawiąc się czterema uzależniającymi składnikami najwyższej jakości: świeżą nutą kalabryjskiej bergamoty, ekstraktem z czekoladowej praliny oraz zmysłową nutą paczuli, kontrastującej z wyrazistą wanilią. Angel, balansując na granicy dekadencji, przyjemności oraz sensualności, przedstawia paradoksalną i wszechstronną wizję kobiecości, która teraz wydaje się być bardziej odpowiednia, niż kiedykolwiek wcześniej.  Perfumy Angel były jednymi z pierwszych w kategorii „gourmand”, czyli zapachów o słodkich i smakowitych nutach, a jego ponadczasowy charakter potwierdza niesłabnąca do dziś popularność wśród koneserów wyjątkowych perfum.

 

« Chciałem, aby sensualność tego zapachu stała się tak ogromna, że zechcesz zjeść ukochaną osobę, która nosi zapach na sobie.” - Manfred Thierry Mugler

 

Gwieździsty symbol flakonu

Doceniany za odważną i kreatywną wizję Mugler, ubiera swoje zapachy w spektakularne butelki. Połączenie tradycyjnego rzemiosła i nowoczesnej technologii zaowocowało powstaniem wyjątkowego flakonu na miarę wizjonera. Rzeźbione ręcznie z niebieskiego szkła butelki w kształcie gwiazdy, sprawiają, że sylwetka opakowań jest unikatowa i ponadczasowa. Dzięki tysiącom drobnych załamań światło pięknie odbija się od szkła, sprawiając, że trójwymiarowa gwiazda mieni się w zaskakujący sposób.

Z pojawieniem się Angel w 1992, Mugler przywrócił dawną tradycję Fragrance Fountain. Pomysł fontanny Muglera został zainspirowany XVIII-wiecznymi fontannami perfumowymi, które często znajdowały się w domach osób z wyższych sfer, wypełniając wnętrza najlepszymi zapachami. Stanowiły też źródło do uzupełniania pustych flakoników perfumami. Dzięki przywróconej inicjatywie Mugler Fountain, gdy perfumy Angel, Alien lub Alien Goddess wyczerpują się, można zamówić ulubiony zapach w dużej butelce refill i samodzielnie uzupełnić własny gwieździsty flakon. Pozwala to nie tylko budować wyjątkową relację między marką a jej miłośnikami, ale także pozytywnie oddziaływać na środowisko.

7 wcieleń współczesnej  kobiecości w kampanii urodzinowej zapachu Angel 

Dziś, woda perfumowana Angel świętuje 30 lat odważnej i śmiałej kobiecości w swojej najnowszej kampanii. Poprzez ukazanie nieskończonych możliwości metamorfozy, kampania zaprasza kobiety do poszukiwania własnego „ja” i zachęca do odważnego wyrażania siebie. Dla Muglera zapach jest metamorfozą sztuki. Angel uwydatnia osobowość kobiety, dając jej odwagę oraz zachęca do czerpania przyjemności z tego, co robi. Wizję kobiecości wzmacniają spektakularne kreacje domu mody Mugler, które podczas kampanii są prezentowane aż przez 7 wyjątkowych postaci. Wśród nich znalazły się  modelka Irina Shayk, poeta, aktywista i model Kai-Isaiah Jamal, artystka Nina de Lianin, aktorka i modelka Yilan Hua, reprezentantka pokolenia Z - Jazelle, modelka i artystka Raya Martigny oraz modelka Ariish Wol. Efekty współpracy będzie można zobaczyć w Polsce już w listopadzie. Niezwykłe zdjęcia pojawią się w Warszawie na nośnikach OOH, w spotach telewizyjnych oraz w ramach działań digital. 

O marce

Mugler łączy silne akty kreatywności z nieskończonymi możliwościami. Świat Muglera jest niczym laboratorium eksperymentalności. Inspirowany wyobrażeniem i pchany do przodu poprzez kulturę, Mugler kultywuje awangardowe podejście i ciągłe poszukiwania innowacyjności. Łączy ze sobą stare i nowe technologie, wraz z wierzeniem w tradycyjne kompetencje, które mogą być przekazane poprzez niezwykłe kreacje. Alternatywne kultury, sztuka i humor serwowane są, aby uderzyć w istniejące konwencje, zdemokratyzować modę i zapachy oraz uczynić je platformą indywidualności i personalnego samozadowolenia. 

Jeszcze na długo przed wejściem w social media, marka dbała o ciągłość komunikacji ze swoimi najbardziej lojalnymi klientami. Zapraszanie ich do przekazania swojej opinii, potrzeb i uczuć na temat domu mody to jedna z najbardziej znaczących inicjatyw Muglera w ciągu ostatnich 30 lat. „The Circle” buduje społeczność składającą się z życzliwych, różnorodnych i przepełnionych pasją kobiet. Dołączyć do klubu można za pośrednictwem strony internetowej Mugler.com lub za pomocą unikatowego kodu wydrukowanego na każdej z butelek zapachów. 

Dziś, pod skrzydłami L’Oréal Group, Mugler jest pod przewodnictwem Sandrine Groslier i od 2018, dyrektora kreatywnego - Casey Cadwallader.

Perfumy marki Mugler, w tym kultowy zapach Angel, dostępne są w sieci perfumerii Douglas, Sephora oraz Notino. 

Więcej informacji na temat najnowszej kampanii Angel udziela:

Agnieszka Kozak-Sanecka

PR Account Manager

Walk PR Sp. z o.o.

ul. Dzielna 60

01-029 Warszawa

M. +48 573 001 899

T. +48 22 379 25 51

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.